Clenbutorol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb iig 1 tip omnadren, begin met eeergg weinig!!!!!!!!&#33 ;
    als je de eerste dag iets teveel neemt ben je 3 dagen ziek en ellendig. hoofdpijn, etc.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 27 2004,23:10)]ik heb iig 1 tip omnadren, begin met eeergg weinig!!!!!!!!&#33 ;
      als je de eerste dag iets teveel neemt ben je 3 dagen ziek en ellendig. hoofdpijn, etc.
      ja klopt...tijdje gelede wilde ik een nolvatje pakke...pakte ik per ongeluk een tab clen gs 80mcg echt hele dag had ik koppijn....... kan echt helemaal nix meer doen

Comment

als ik het goed begrijp is toch de bedoeling dat je lichaamstemperatuur 1 graad stijgt!
        en of je daar nou 5 tabs voor nodig hebt of 10 dat doet er niet toe.

Comment

zo iets

Comment

Hugo* Interessant! Hebben meer mensen gemerkt dat hun conditie achter uit ging na gebruik van Clen? Als dat zo is, dan heb ik waarschijnlijk de reden gevonden waar het hardlopen bij mij de laatste tijd zo K*T gaat.

Groeten
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Is een bekende bijwerking van clen dus dat kan heel goed de oorzaak zijn..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (JaapB @ Mrt. 31 2004,19:23)]Hugo* Interessant! Hebben meer mensen gemerkt dat hun conditie achter uit ging na gebruik van Clen? Als dat zo is, dan heb ik waarschijnlijk de reden gevonden waar het hardlopen bij mij de laatste tijd zo K*T gaat.

Groeten
                ja hij gaat zeer zeker achteruit..... maar ja het vet% ook de conditie haal ik wel weer in dat is makkelijker dan BF afbreken.

Comment

Conditie is normaal na een dag of 10 weer helemaal terug.

Greets...

Comment

de vraag is alleen hoelang is het verstandig om zo'n kuur te doen?
                    ik denk 6 weken is lang zat!

Comment

Is geen kuur die je doet eigenlijk. Het doel is niet om te groeien, iets wat met clenbuterol ( behalve met mega-doseringen ) bij mensen ook niet mogelijk is. Om droger te worden kun je het in combinatie met een eiwitrijk heel goed gebruiken. De beste manier is 2 weken gebruiken, vervolgens 2 weken niet, weer 2 weken gebruiken, enz, enz... zou deze cycle maximaal 4x herhalen. In de 2 weken "off" zou je Xenadrine of zoiets kunnen nemen.

Greets...

Comment

Is dat beter dan 2 dagen on en 2 dagen off? op de off dagen stack te gebruiken?
                        en dit in zijn geheel max. 6 weken?

Comment

nee.

Clenbuterol hoopt zich met de tijd op in je lichaam. Het heeft een halfwaardetijd van 1,5 dag. Neem je het 2 dagen niet in, dan zit het nog steeds in je bloed en "gebruik" je het dus iegenlijk gewoon 6 weken continu. Bij 2 weken op 2 weken af. Is binnen een week de concentratie al laag genoeg, dat je op zich meer dan een week geen clen in je lichaam hebt, wat dus beter is..
                          I live to end the game

Comment

vraagje over clen, kan je deze gebruiken na een kuur om de terugval te beperken of heeft deze geen enkel nut hierin.

grtz
                            stil growing

Comment

Clen is puur en alleen om vet te verbranden Snipke.
                              Bij dieren wil het nog wel eens spieropbouwend werken, bij mensen is dit niet mogelijk. Tenzij je zo ongeveer dodelijke hoeveelheden neemt...

Terugval zal het dus niet beperken, het zorgt niet voor extra spierbehoud en doet al zeker niets voor je testproductie.
                              Sommige mensen klagen zelfs over extra spierverlies, maar ik betwijfel ten zeerste of dat door de clen komt.
                              Denk eerder dat er in zo'n geval sprake is van een verkeerd dieet, overdreven cardio of gewoon te weinig of verkeerde krachttraining.

Comment

Clen werkt wel degelijk spierbesparend! Inderdaad niet spieropbouwend, zoals Shanasse al aangaf. Het werd 'vroeger' nog wel gebruikt als een soort nakuur, toen middelen als Clomid en Nolvadex nog weinig bekend waren.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X