Clenbutorol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Apr. 01 2004,14:42)]Clen werkt wel degelijk spierbesparend! Inderdaad niet spieropbouwend, zoals Shanasse al aangaf. Het werd 'vroeger' nog wel gebruikt als een soort nakuur, toen middelen als Clomid en Nolvadex nog weinig bekend waren.
    Heel veel mensen hebben inderdaad positieve ervaringen met clen na hun kuur.
    Uiteraard moet wel gewoon nakuren met clomid en/of nolvadex.
    Op de één of andere manier hou je je gewonnen massa beter vast. Heel belangrijk hierin zijn uiteraard door eten en trainen zoals tijdens je kuur.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maar hebben veel mensen last van een dreunende kop bij het gebruik van clen?

Comment

Als je in het begin te snel teveel neemt kan dit inderdaad gebeuren. Het kost je lichaam een paar dagen om te wennen.

Greets...

Comment

daarom super voorzichtig opbouwen, want neem je de eerste dag al teveel, dan zit je drie dagen in de shit.
          ik hoef het gewon niet meer. alleen al omdat ik me k ut voel. en dat met 1 kwart tab van 0,08.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Die van spiropent schijnen beter te zijn. Heb zelf die van GS gehad ( 0,5 mg tabs ) en had niet veel last.

Greets...

Comment

ik heb ook niet veel last. Denk dat ik er goed op reageer. De eerste tab, ik wistr niet wat me overkwam. Kon ook moeilijk slapen. De volgende dag was het al veel minder. En daarna had ik geen nare bijwerkingen meer. Ben tot 6 50mcg tabs gekomen aan het eind. En nog steeds geen nare bijwerkingen
              I live to end the game

Comment

ik ben dag 1 begonnen met 1 tab toen al smiddags bob de bouwer in mijn kop. savonds gewoon wezen trainen daarna was het weg ik dacht ok effe wennen. dag 2 2 tabs in genomen hetzelfde effect weer allen nu ging het niet meer weg. nu is dag 3 en ik heb zoiets van nou ik stop er maar mee want zo'n koppijn nee daar heb ik geen zin in.
                het is spiropent van eurorharma

Comment

@ Adonis, je bent tot 6 tabs gegaan ofwel 300mcg??

@ Real1972, misschien per halve tab opbouwen? Spiropent heeft een sterkere werking als GS. De tabs zijn 0,02mg.

Greets...

Comment

dus vandaag 2,5 proberen?
                    tja 1 poging nog anders ga ik wat anders doen tnx voor het advies

Comment

Als je heel veel last hebt zou ik het ( de volgende keer ) gewoon iedere keer met een halve verhogen.

Je zou vandaag 1.5 tab kunnen doen en morgen weer 2 proberen. Vervolgens zou je iedere keer met een hele omhoog moeten kunnen omdat je lichaam ongeveer 3 dagen nodig heeft om te "wennen". Zou niet hoger als 6-8 tabs gaan.

Greets...

Comment

ok ik probeer het gewoon!
                        je moet wat als je mooi wilt zijn

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 02 2004,09:00)]@ Adonis, je bent tot 6 tabs gegaan ofwel 300mcg??

@ Real1972, misschien per halve tab opbouwen? Spiropent heeft een sterkere werking als GS. De tabs zijn 0,02mg.

Greets...
                          idd. Ik had voorgenomen niet hoger te gaan dan 4, maar mn hartslag was weer nagenoeg normaal net als bloeddruk. Denk dat ik er gewoon goed op reageer
                          I live to end the game

Comment

ik heb er vandaag gewoon maar 3 ingenomen tja een beetje wilskracht hehehehehe ( en eigenwijs) het gaat nu goed geen hoofdpijn meer maar wel trillen beetje zenuwachtig......
                            maar dat zal er ook wel bijhoren. heb nog een temp. verhoging dus ik zal naar de 4 of 5 moeten?!

Comment

niet te happig worden. Het zijn geen snoepies. gewoon lekker laten wennen. Neem je in de ochtend in, dan kan je altijd in de middag nog 1 nemen.
                              I live to end the game

Comment

Adonis ik dacht dat jij dat niet nodig had clen, jij bent toch van natura superdroog of vergis ik me hierin.

grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X