Hgh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er wordt hier op het eerste gezicht geen melding gemaakt van tijdstip van toediening ivm werking insuline en gh.

Wat ik bedoel is: er bestaat weldegenlijk een relatie tussen het tijdstip van toediening van insuline en gh. In de eerste plaats mogen ze al zeker niet samen gezet, er moet dus een periode zitten tussen de insuline toediening en de gh toediening, waarbij het soort insuline (kort-langwerkend) ook van belang is.

Het is slechts wanneer al de verschillende elementen (insuline-T3-GH-Igf 1) precies getimed zijn, dat ze een weldegenlijk synergistisch effect hebben.
    Hier onderscheidt de prutser zich van diegene die werkelijk weten waarmee ze bezig zijn. En vermits het hier over nogal wat eurokes draait is het misschien best wat meer info te vergaren voordat men eraan begint.

Zijn er hier misschien mensen die hierover wat kwijt willen.
    Arie?
    Andere GROTE jongens?

Comment

weet je wat het probleem is,myo?

er zijn diverse studies te lezen die elkaar tegen spreken.

ikzelf zet mn prikje meteen zodra ik wakker word en dan precies 6 uur later weer een en 6 uur daarna weer een.

ik doe het niet voor het slapen gaan omdat ik uit de meeste studies haal dat dat je eigen ghproductie ondermijnt (je maakt zelf namelijk snachts 1 tot 1.5iu aan) en vind dat zelf wel logisch eigenlijk maar ik heb ook studies gelezen waarin ze zeggen dat snachts juist weer het meest anabolische moment is om te prikken maar heb daar toch zo mn twijfels over.

als er mensen zijn die nog betrouwbare studies of sites hebben met goede info hou ik me ook aanbevolen want ik ben nooit uitgelezen en wil graag alles te weten komen wat gh betreft.

greetz

Comment

Maar je gebruikt dus geen T3 en insuline?

Comment

ik doe nooit korte kuren 8 weken is het minimum bij mij maar ik zit aanzienlijk lager in week dosering dan arie of mr. c

ergens rond de 700-800mg per week en verhoor het met de kuur met ongeveer 100mg en dit werkt voor mij perfect hou de massa makkelijk vast daarna

maar zit wel te denken om 12 weken 1000mg test en nog wat tren en equi te doen misschien weer slin erbij maar wil dat beperken tot 3 keer 4 weken per jaar en ja natuurlijk d-bol en hcg
          "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Doe normaal ook geen korte kuren maar wil het toch eens proberen.

Over hgh, t3, insuline e.d. kan ik niets uit ervaring vertellen omdat ik dat simpelweg niet heb.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

HGH & insuline is een erg goede combinatie want deze werken synergistisch. Echter over T-3 weet ik het niet, de laatste tijd heb ik gelezen dat dit juist de werking van hgh verzwakt. Echter als je HGH alleen wilt gebruiken om af te vallen dan is de combinatie wel geschikt.

Hier een quote van Nandi12 van CEM:
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] ]I think what the study :
              (1) J Hepatol 1996 Mar;24(3):313-9
              Effects of long-term growth hormone (GH) and triiodothyronine (T3) administration on functional hepatic nitrogen clearance in normal man.
              Wolthers T, Grofte T, Moller N, Vilstrup H, Jorgensen JO.

is stating is that all of the extra free T3 that becomes availabe while on hGH can actually depress your TSH levels. And once you stop using hGH your T3 levels will drop as well.
              I think you are right. That seems to answer the question. I suppose one could argue that normal people might respond differently, but I don't see why. Good post.

I believe it is a mistake to supplement with T3 while using GH. There have been a couple of studies where they looked at this, and the elevated T3 increased the levels of IGF-1 binding protein produced by the liver such that the extra circulating IGF-1 produced by the liver under the action of GH was rendered inactive. If you were solely interested in fat loss it would not hurt to combine the two, but you might lose muscle as well by blocking the action of the IGF-1. On the other hand, people are beginning to realize that muscle itself produces IGF-1 under the action of GH, and this is important for growth. I have never seen the question adresssed whether IGF-1 binding protein produced by the LIVER could bind and render inactive IGF-1 produced locally in MUSCLE.
              I would argue that it is better to be safe and avoid T3 supplementation while on GH. Perhaps the thing to do would be to do a light T3 taper after a GH cycle to avoid the dropoff after you quit GH. Like a week of 12.5 mcg/day followed by a week of 6 mcg/ day.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Myobolix @ Apr. 05 2004,08:39)]Maar je gebruikt dus geen T3 en insuline?
                ik gebruik er geen insuline bij omdat ik dat nog niet durf.

ik slaap best wel klote de laatste tijd en doe op de raarste tijdstippen dus even een dutje en dat kan niet als je insuline gebruikt.

ik sluit niet uit dat ik het nog ga doen maar dat bekijk ik later wel.

ga wel medio juni t3 gebruiken als ik ga cutten.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X