Akrihin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 07 2004,02:24)]je bent gewoon jaloers dat snipke en ik elkaar wel leuk vinden,he?
    Hoeft Curiosio niet jaloers op te zijn hoor, ik vind hem wel leuk dus is allemaal eerlijk verdeeld dan toch?!  

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Shannasse @ Apr. 07 2004,14:19)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 07 2004,02:24)]je bent gewoon jaloers dat snipke en ik elkaar wel leuk vinden,he?
      Hoeft Curiosio niet jaloers op te zijn hoor, ik vind hem wel leuk dus is allemaal eerlijk verdeeld dan toch?!    
      Dacht hier op te reageren Ms S maar zal het maar niet doen, Mr C heeft het zo al niet voor mij

Grtz
      stil growing

Comment

Is een misverstand Snipke, zolang jij aan die kant van de "grens" blijft....

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Was van plan om naar de andere kant van de "grens" eens te komen maar zal het dan maar niet doen en langs deze kant blijven

grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Apr. 07 2004,19:54)]Was van plan om naar de andere kant van de "grens" eens te komen maar zal het dan maar niet doen en langs deze kant blijven  

grtz
            Doe dat dan in het weekend van 14 en 15 mei, dan komen wij namelijk naar die kant van de grens. Gent om precies te zijn...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hei jongens effe over die pootjes akrihin die heb ik dus nu ook ,die heb ik daar gekocht maar een ding is zekerde pootjes zijn nog hetzelfde hoor,ik dacht in 2006 komen andere pootjes en doosje of mischien eerder ,maar die wat er nog zijn die zijn goed ,wat daar in zit is de vraag??

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 07 2004,20:59)]hei jongens effe over die pootjes akrihin die heb ik dus nu ook ,die heb ik daar gekocht maar een ding is zekerde pootjes zijn nog hetzelfde hoor,ik dacht in 2006 komen andere pootjes en doosje of mischien eerder ,maar die wat er nog zijn die zijn goed ,wat daar in zit is de vraag??
                dat zullen we volgende week weten want devil heeft wat opgestuurd om te testen.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 08 2004,01:48)]dat zullen we volgende week weten want devil heeft wat opgestuurd om te testen.

greetz
                  perfect arie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X