Clenbuterol wanneer juist

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol wanneer juist

vandaag men laatste deca genomen en na 3 weken begin ik met me nakuur

nu men vraag ik zou nu willen Clenbuterol nemen om men vet % iets naar beneden te krijgen waneer mag ik met die Clenbuterol starten heb wel dit nog nooit gebruikt

ik zou 2 dagen nemen en 2 dagen niet

groetjes jean

2 weken op, 2 weken af. Het bouwt op in je lichaam dus geef je lichaam de tijd om het te verwerken. binnen 2 weken is het uit je lichaam en kan je weer opnieuw beginnen. bij 2 dagen op 2 dagen af blijft het gewoon in je lichaam zitten. En in die 2 dagen af, heb je het nog gewoon in je lichaam.

Ik neem zelf altijd in de ochtend anders word het slapen echt moeilijk. Je kan nu al beginnen, voor meer massabehoudt kan je 2-3 weken na nakuur beginnen. Wat je zelf wilt..
    I live to end the game

Comment

Zoals al eerder gemeld zul je van clenbuterol na je kuur geen massa verliezen zolang je je voeding en training maar houdt zoals tijdens je kuur. Je kan er nu mee beginnen en dan zoals Adonis al aangeeft 2 weken op en 2 weken af.
      Gewoon nakuren moet je inderdaad wel.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hey allemaal,

ik sluit er mij volledig bij aan, 2 weke wel, 2 weke niet, max 8 weken in het totaal

begin dag 1 met 1 tabs
        dag 2 met 2 tabs en zo altijd meer en meer totdat je ofwel de nevenwerkingen niet meer aankan, ofwel aan 7 zit (7 is echt de max). als je problemen hebt er eentje bij te doen omda de nevenwerkingen al hard zijn, blijf dan op die hoeveelheid nog even zitten (1 dag, 2 dagen) en ga dan pas naar omhoog. Drink veel water, voorkom uitdroging. Pak best allemaal tesamen TIJDENS het eten, niet ervoor, niet erna, maar tijdens want dit kan je maag behoorlijk ondersteboven draaien, best alles voor 12u pakken, om te kunnen slapen

Cheers,

Imotep

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (imotep @ Apr. 07 2004,02:29)]begin dag 1 met 1 tabs
          dag 2 met 2 tabs en zo altijd meer en meer totdat je ofwel de nevenwerkingen niet meer aankan, ofwel aan 7 zit (7 is echt de max). als je problemen hebt er eentje bij te doen omda de nevenwerkingen al hard zijn, blijf dan op die hoeveelheid nog even zitten (1 dag, 2 dagen) en ga dan pas naar omhoog. Drink veel water, voorkom uitdroging. Pak best allemaal tesamen TIJDENS het eten, niet ervoor, niet erna, maar tijdens want dit kan je maag behoorlijk ondersteboven draaien, best alles voor 12u pakken, om te kunnen slapen
          Misschien iets handiger om de sterkte erbij te zetten want als ik met 1 tab begin is dat gelijk 80mcg (ipv 20mcg met spiropent)

Ben wel ns begonnen met 40mcg en toen voelde ik me errug beroerdt

In reply van imotep: 1tab=20mcg clen

Comment

Heb ooit eens perongelijk 2 tabs van GS in één keer genomen om mee te beginnen. Had niet de moeite genomen om te lezen en ging er van uit dat ze net als spiropent 0,02mg waren.... ze waren 0,05mg...

Nou heb ik nooit veel last vann bijwerkingen maar toen heb ik het een paar uurtjes erg warm gehad....

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X