test prop\boldenone\primo\winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ Elpa
    Wat je ook gebruikt, blijf van die phentermine/Iomax af. Gewone speed is nog minder slecht voor je hart.

Wil je gierende hartkleppen, dan moet je inderdaad phentermine pakken.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ben fucking vet geworden,en veel spier kwijtgeraakt... fucking operatie gehad en 4 maanden niet normaal kunnen trainen (voor mijn doen dan) stond begin dit jaar nog op 16% en 123 kg....

dus houd ik de phentermine gewoon in de planning, begin sowiezo met t3 en clen, en als dat niet mooi genoeg gaat dan hou ik eerst 2 weken phentermine aan op een mooie lage dosering...

Ik raad het daarentegen iedereen af!
      uut grunn!

Comment

maar je wil dus 22kg vet kwijt raken. .... zelfde gewicht houden.... mission impossible vrees ik. vergeet niet, 22kg aankomen lukt wel, maar dat aan vet kwijt raken ter dier zelfde tijd....
        als je de lat TE hoog legt, komt de teleurstelling he. je kan beter stuk eenvoudiger maken en dan stimuleert het als een wilde om door te gaan.
        test. is basis van elke kuur, dus die zou ik de hele kuur blijven gebruiken. als is het weinig. idd de masteron alleen pakken als je echt droog komt. anders zou ik het eerst op winny gooien. kan later masteron altijd nog. als je het nog op kan brengen droger te worden.

man, weet je wel hoe vreselijk dat is 118kg bij 5%? KOLERE!
        denk als je 115kg bij 10% al vreselijk huge bent.
        maar ja, je weet nooit. je ben wel vrekt sterk zie ik al wel. sjah... bedenk de kuur maar van begin tot end en zet em neer. ben benieuwd. helemaal naar resultaten. krijg nu zelf al water in mn mond, maar ik begin er maar niet aan. ahahha
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik lees net over de stack primo met boldenone dat er zelfs een synergie is tussen beide...

er is een klein voordeel mogelijk bij een stack van metenolon met boldenon, omdat uitgezonderd de 1 methyl groep, metenolon eigenlijk DHB is, de 5-alfa-gereduceerde vorm van boldenon. Maar omdat boldenon zelf een zeer lage affiniteit heeft voor 5-alfa-reductie, zou het een goed synergetisch effect kunnen hebben als beide gestackted worden op bijv een dosis van elk 300mg per week...

bron: Primobolan
          uut grunn!

Comment

Ff een bumpertje....

Heb je deze kuur nog gedaan Elpa en zo ja wat waren je resultaten?

Grtz
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Anavar is een mogelijkheid om droger te worden, ervaringen in de praktijk zeggen teminste van wel. Het wordt sowieso vaak gebruik in cut periode. Dus stel dat je dit overweegt, is Anavar het meest voor de hand liggend tevens meest mild.

Comment

anavar is voor als je AL DROOG BENT.
                cutten is winstrol only een mega product voor. bij mij iig. misschien samen met primo of tren ace nog beter. maar in mijn geval samen met een supplementen box kwam ik iets aan en ging 7% in vet naar beneden in 8 weken dacht ik. (of 12)
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  anavar is voor als je AL DROOG BENT.
                  cutten is winstrol only een mega product voor. bij mij iig. misschien samen met primo of tren ace nog beter. maar in mijn geval samen met een supplementen box kwam ik iets aan en ging 7% in vet naar beneden in 8 weken dacht ik. (of 12)
                  Okey, weet ik dat ook weer. Dus vanuit 20 bf lager gaan met anavar is niet ideaal. Daarvoor beter winstrol. Voor jongen/beginnende gebruikers heeft anavar wel een boel positieven eigenschappen die winstrol niet heeft.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Okey, weet ik dat ook weer. Dus vanuit 20 bf lager gaan met anavar is niet ideaal. Daarvoor beter winstrol. Voor jongen/beginnende gebruikers heeft anavar wel een boel positieven eigenschappen die winstrol niet heeft.
                    Ow???

Comment

Sowieso: bijwerking/resultaatratio ligt veel beter bij var.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Sowieso: bijwerking/resultaatratio ligt veel beter bij var.
                        Bijwerkingen van de winstrol zijn heel erg persoonsgebonden. De een heeft ze wel, de ander ervaart helemaal niets. Ikzelf ervaar enkel maar de positieve bijwerkingen van winny, negatieve nooit iets van gemerkt.
                        Maw hangt het er maar helemaal vanaf of anavar kwa bijwerkingen beter de bus uitkomt.

Negatieve bijwerkingen vergeleken met anavar, ja, winstrol is veel heftiger maar geeft ook meer resultaat.
                        Resultaatratio ligt beter bij winstrol.

Met anavar haal je niets uit ligt je BF wat te hoog. Is meer bedoelt voor wanneer je al op een laag BF bent aanbeland en het tijd is om het viscerale vet aan te pakken.

Krachtstoename door oxandrolone bewerkstelligt is niet opgewassen tegen de kracht die je door winstrol opdoet.

Ook het vermogen om je droger te laten ogen overheerst meer bij stano.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ow???
                          Het klopt toch dat anavar er niet voor zorgt dat de groeischijven dichtgroeien? Dat is misschien niet relevant voor de topic starter, maar het is wel degelijk een positieven eigenschap. Naast dat klopt het wat jij zegt, de bijwerkingen verschillen per persoon. De kans op bijwerkingen verkleinen is bij iedereen gelijk.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                            Het klopt toch dat anavar er niet voor zorgt dat de groeischijven dichtgroeien? Dat is misschien niet relevant voor de topic starter, maar het is wel degelijk een positieven eigenschap. Naast dat klopt het wat jij zegt, de bijwerkingen verschillen per persoon. De kans op bijwerkingen verkleinen is bij iedereen gelijk.
                            Beide argumenten zijn naar mijn mening irrelevant.
                            Wij doen er natuurlijk wel verstandig aan om pas met roids te starten wanneer we zijn uitgegroeit.
                            De kans op bijwerkingen verkleinen??? Vat deze niet zo.
                            Geloof dat de nadruk gelegt dient te worden op het feit dat er beweert wordt dat anavar kwa bijwerkingen positiever uit de 'opinie-peilingen' komt dan winstrol.
                            Dit hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn.
                            Hang me er niet aan op maar geloof dat Krieltje van DBB slechts een kleine hoeveelheid anavar nodig heeft om zijn leverwaarden enorm te laten stijgen, om maar een voorbeeld te geven.

Comment

Gedocumenteerd en wel is var geen leverenzymopjager op medische doses. Nu is dat op lagere doses dan dat bb'ers nemen, maar winstrol op eenzelfde mg basis gaat het echt slechter doen.

Verder is het onzin om te verkondigen dat dikke mensen niks aan var hebben. Var is een eiwitspaarder zoals eigenlijk alle aas, en dat maakt hem prima voor in de cut, ook als je baggervet bent. Overigens bestaat er geen resultaatsratio, een ratio is namelijk een verhouding tussen twee factoren.

sigpic

Comment

Ik weet bijna honderd procent zeker dat Kriel dat ooit verkondigt heeft. Heb eens een heftige discussie met hem gevoerd over anavar en toen vertelde hij het mij. Mijn relatie met hem was een beetje hetzelfde als ik met jou heb Gen hehehe, maar dan wat heftiger.

Ja, winstrol is zeker meer lever-toxisch, dat dan weer wel.

Voor eiwitsparen zijn natuurlijk veel en veel betere middelen dan anavar.
                                Als ik anavar zou gebruiken is dat puur voor de eigenschap dat het in staat is viscerale vet aan te pakken. Viscerale vet pak je niet aan als je BF te hoog ligt, dan zijn andere middelen weer meer geschikt.

Ik ben op de hoogte van wat een ratio inhoud. De verhouding ligt dus gunstiger aan de winstrol zijde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X