Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik verdeel t over porties van 10mg per keer. Ik neem ook voor t slapen gaan nog in, omdat mn eigen test dan toch al plat ligt en ik in mn slaap lekker door kan groeien.
Ik zit nu op 45 mg/dag, maar verhoog t voor t gemak naar 50.
Citaat[/b] (Squat @ Apr. 14 2004,13:58)]In één keer innemen is ook heel zwaar voor de lever,die krijgt ineens de volle lading,beter verdeeld over de dag ook ivm betere bloedwaardes.
Het schijnt dat je lever maximaal 5mg in één keer afbreekt dus alles in één keer innemen kost maar 5mg, verdelen 5mg per keer...
Heb wel gelezen dat het HEEL slecht is Dbol te nemen voor je gaat slapen.
Je lichaam heeft nl een testo piek tijdens je slaap, en die mag je niet ook nog onderdrukken op je al reeds onderdrukte axis!
Dit om het herstel achteraf minder zwaar te maken.....
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment