Oxy en deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxy en deca

Ben met een kuur oxy en deca bezig.
    Ik las veel negatieve side effect over oxy.
    Ben nu twee weken bezig en voel me goed en heb weinig last
    Wanneer gaan die oxy echt aanslaan. Ik heb gehoord dat het oxy ong. 2 a 3 weken nodig heeft om aan te slaan. Ben nu 3 kilo aangekomen en houd nog niet veel vocht vast.
    Ga nu de derde week in met 100 mg oxy en 400mg Deca.

Denno

Hoe hoog ben je begonnen met de oxy`s dan? Normaal merk je dat meteen de eerste week al namelijk. De deca heeft wel minimaal 3 weken nodig.

3 kilo in 2 weken is overigens niet verkeerd hoor.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 10 2004,13:36)]Hoe hoog ben je begonnen met de oxy`s dan? Normaal merk je dat meteen de eerste week al namelijk. De deca heeft wel minimaal 3 weken nodig.

Greets...
      sluit me hier bij aan.

die oxy moet je na een week al merken hoor,zeker qua kracht moet dat snel te voelen zijn.

denk dat deca nog wel tikkie langer nodig heeft voordat je daar wat van merkt(bij mij meestal week of 4 maar verschilt een beetje p persoon).

als je toch al 3 kilo zwaarder bent zonder vocht is dat niet verkeerd.

greetz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 10 2004,13:36)]Hoe hoog ben je begonnen met de oxy`s dan? Normaal merk je dat meteen de eerste week al namelijk. De deca heeft wel minimaal 3 weken nodig.

Greets...
        Ik ben begonnen met week1 -50 mg
        Zit nu in week 2 met 100 mg.
        Ik denk dat ik in week 3 of 4 naar de 150 mg ga en bouw weer af tot week 5/6 max.
        Ik merk wel dat ik sterker ben geworden en er al wat voller uitzie maar die super verhalen die over oxy de ronde gaan zoals 7 kg massa in de eertse twee weken en gigantische krachtvorderingen en vocht die vallen best wel mee. Ik voel me ook nog niet echt depressief of opvliegerig. Het gaat gewoon lekker. Ik heb wel meer last van mijn lichaam dan normaal.

Comment

als dit je eerste kuur is met oxy dan zit je te hoog ,daarom heb je veel last van je lichaam,ik denk door dat je zo hoog neemt dat je groeihormon is een beetje plaat gegaan,je schildklier functioneerd niet meer zo goed ,mensen rond de 40 a 60 zitten op 70 a 100 mg omdat hun groeihormon steeds minder woord ,maar jonge mensen zitten rond 40a 60 mg per dag,omdat hun groeihormon beter functioneerd,ik denk als jij naar de 150 gaat dat er niet veel woord met je gewicht je zult allen maar vocht annmakken en niks anders ,en je weet mischien te hoog gebruik van oxy,is schadelijk voor je spieren,je gaat ze afbreken en niet op bouwen,dus kijk maar effe hoe je je nog zal voelen maar als je echt heel veel last van zal krijgen van je lichaam dan zou ik toch dossis verlagen of mee stopen,enders gaat het fout,de rest blijft aan jou over

Comment

en nog iets ik ken jongens die 100 a 200 mg per dag nemen maar dat is allen maar vocht en HEEL VEEL PIJN,er zijn veel mensen die doen en zeggen ik zit op 100 a 150 mg of meer ja alles kan ,maar dat is vergif ,niemand kan weten hoe je groeihormon daar zal op regaeren op die oxy ,dus ik denk als je rustig begint en dan kijk je zelf of je iets merk dat je wat bij komt ,dan kun je altijd de dossis verhogen dat is geen punt ,maar als je te hoog begint en je groeihormon (schildklier)dat niet aan kan dan leg je hem plaat en dat is K*Toxy is een zwaar middel ,mensen zeggen niet voor niks gebruik oxy niet te lang en niet te hoog ,ik heb het zelf ervaren ik ben ook hoog begonen ja ik ben wat bij gekomen VOCHT en veel gevrichten pijn,ontstoken en nog van alles,dus nooit meteen zo hoog beginen

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 10 2004,16:07)]en nog iets ik ken jongens die 100 a 200 mg per dag nemen maar dat is allen maar vocht en HEEL VEEL PIJN,er zijn veel mensen die doen en zeggen ik zit op 100 a 150 mg of meer ja alles kan ,maar dat is vergif ,niemand kan weten hoe je groeihormon daar zal op regaeren op die oxy ,dus ik denk als je rustig begint en dan kijk je zelf of je iets merk dat je wat bij komt ,dan kun je altijd de dossis verhogen dat is geen punt ,maar als je te hoog begint en je groeihormon (schildklier)dat niet aan kan dan leg je hem plaat en dat is K*Toxy is een zwaar middel ,mensen zeggen niet voor niks gebruik oxy niet te lang en niet te hoog ,ik heb het zelf ervaren ik ben ook hoog begonen ja ik ben wat bij gekomen VOCHT en veel gevrichten pijn,ontstoken en nog van alles,dus nooit meteen zo hoog beginen
              He omnadren,

Kan ik dan beter 100mg aanhouden en in week 5 weer afbouwen of week 4 toch 150 mg proberen.
              Het valt nog wel mee hoor met min lichaamspijnen.

Comment

Zou het op 100mg houden het gaat toch goed zo?

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dacht dat je van oxy's direct iets zou moeten merken, krachttoename of vocht ophouden, ben je zeker dat het echte zijn

grtz
                  stil growing

Comment

hoe zit het met je voeding??
                    I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Adonis @ Apr. 10 2004,20:55)]hoe zit het met je voeding??
                      ik zit hoog in mijn proteine ong 350 gr en laag in mij koolhydraten want ik kom zeer snel aan.
                      voor de rest. 6 x per dag schoon eten en 5 keer trainen.

Comment

en nog iets je zei over dat je lichaam vreemd voelde,wat precies?,wat Curiosio zei ik zou het gewoon op 100 blijven, verhoogen kun je altijd,met oxy moet je zeker een keer in de week je zelf wegen ,en dan ga je verder, als je veel bij komt in de eerste week ,dan moet je niet meteen hoog gaan verhoogen maar met mate,als je in begin niet veel merkt dan doe je weer iets er bij,je moet met oxy een beetje spelen,dat is gewoon een zwaar mideel die heel snel op je schildkiler gaat rotzoien,oxy neemt inprencipe je groeihormon over te hoog is schadelijk voor je spieren en Slecht cholesterol,Oxy jaagt je LDL omhoog en je HDL omlaag.je wilt niet weten wat nog meer ,en wat snipke zegt zijn die wel echt kijk effe hebben die zon numer10951000 kijk een ding is zeker wij weten dat er op dat moment heel veel oxy,s nep zijn zelfs heel veel,dus kijk effe wat dat is,en met echte oxy moet je toch is wel een beetje verschilend maar toch 6a7klio bij komen allen op oxy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X