Originally posted by gameface
View Post
maw: de deca werkt maar 3 weken? haha. dit is wel een hele grote misser sjaak. dat zou betekenen dat tot de dag van vandaag iedereen zn deca voor jan met korte achternaam gebruikt, aangezien meeste mensen tot nu toe 8 tot 10 weken kuurden. sommige 12weken.
deca is een TOP product. weet zeker dat bij eerste kuur deca only op 200mg per week goed werkt.
mijn advies: 1 testootje en 1 decaatje per week en geen dboll. dboll gaat binnen paar weken pijn geven tijdens training door de enorme pomp en de dude denkt dan dat hij verzuring oid heeft en zal denken dat zn gear niet goed is, omdat hij niet voluit kan trainen. nadeel van die pomp is dus de pijn die te vroeg optreedt. je moet dan zwaarder trainen met minder herhalingen om toch je training af te werken. maarrrrrr..... je aanhechtingen groeien niet zo snel mee, du dit kan blessures veroorzaken.
dus testootje en decaatje en het komt goed met hem.
ja, slechts 1 testo per 7 dagen zou hem al de tijd van zn leven bezorgen. al die overgenomen doses van fora... ik spreek uit ervaring.
by the way: heb het wel over HG spullen. UG heb ik zelf waardeloze ervaringen mee.
Comment