waarom meer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom meer?

Wat geeft jou de beweeg redenen om meer te gaan nemen als je b.v. daarvoor hebt gedaan? en denk je dat het nuttig is meer ml's te nemen?

graag reacties zover dit mogelijk is....

HARDCORE FITNESS EN BODYBUILDING :: Index - YourBB.nl Gratis Forum Service

meer is niet altjd beter he

voorbeeldje
    als je 2 gram test neemt per week is dit zeker anabool maar als je 750 mg test combineert met 400 tren en een oral ernaast zet is dit velen malen anaboler dan die 2 gram test, met veel minder aantal grammen as per week

Comment

Meer nemen de meeste uit nieuwsgierigheid denk ik. Zijn toch benieuwd wat er gebeurd als je 500ml Test-e gaat verhogen. Ik verhoogde het alleen door elke 5 dagen ipv 7 dagen te nemen en vond dat eigenlijk al voldoende qua meerwaarde. Op den heeft het gewoon geen zin om meer te blijven zetten, want het voegt niks toe. Alles wat je meer en beter doet is dan maar op gevoel gebaseerd waar je niks aan hebt.

Mocht ik ooit weer eens de behoefte hebben om te kuren hou ik het gewoon bij 500ml test-e e5d met een bijstof er naast.

Comment

ik zal reaktie geven waarom niet. ik heb namelijk met de minimale doses net zoveel progressie als met veel, alleen met veel heb ik een mega plofkop en barst ik tot een jaar lang van de pukkels.
        met weinig zijn pukkels na 2 maanden weg.

imo zijn redenen om meer te nemen
        1. DENKEN dat het beter is
        2. vorige kuur was kut progressie, dus heb je verneukt door of slecht eten, of fake gear.
        3. na-apen
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Meer = Beter wordt vaak gedacht.

De wet van de afnemende meeropbrengst (zoals GIX altijd mooi stelt) wordt totaal geen rekening mee gehouden.

Vaak zijn er no brains present at all bij sommige individuen.

P'z
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

--

3 antwoorden en meteen goeie haha... zo is het dus maar net ja...

vaak zie je inderdaad dat mensen maar meer gaan nemen om de redenen die hierboven vermeld zijn, zonder er bij stil te staan of dat wel echt beter is?

er word vaak beweerd als je meer neemt je sneller groeit wat inderaad bull is...

Denk dat we met bovenstaande genoemde meteen genoeg mensen gewaarschuwd hebben dat meer niet beter hoeft te zijn....

Comment

Meer is beter, alleen niet vanaf t begin van de kuur.
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it

Comment

haha

dat hadden we kunnen weten van jou

verklaar je nader voor de onwetende.....

Comment

Meer spier vereist meer spul zegmaar heel kort door de bocht.
                  We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post

Meer spier vereist meer spul zegmaar heel kort door de bocht.
                    Nou...nee niet echt. Je hebt meer kcal in voeding nodig e.d. Meer gewicht zorgt er voor dat je meer kan zetten zonder een vergrote kans op bijwerkingen. Betekend niet dat je automatisch meer moet gaan zetten om op een hoger tempo massa/kracht te ontwikkelen. De eiwit synthese blijft gelijk. En zolang je voldoende rust tussendoor neemt zal de verzadiging van receptoren ook enorm mee vallen. Dus meer AS moeten zetten klopt niet.

Comment

Mensen waar hebben we het over? iedereen weet toch dat meer niet altijd beter is, net zoals al eerder werd gezegt vaak is het stoer doen of ontwetendheid.

Comment

Beetje kort door de bocht om te denken dat Anabolen SteroĂŻden alleen de eiwit synthese verhoogd. Dr worden meerder systemen aangesproken.

Verzadiging van receptoren kan niet, nieuwe spieren, nieuwe receptoren en receptoren ontladen/ verschonen zich na X aantal uur.
                        We like it

Comment

en wat als iemand die niet kuurt dan?
                          hebben dan de grotere mannen meer testosteron dan de kleinere/ magerdere mannen?
                          want ja, die hebben meer spier, dus ook meer testo. offuh....?
                          vreemde beredenering, maar als je een betrouwbare source hebt, zie ik die graag.
                          en dan heb ik het over grote verschillen, want natuurlijk test. is al zeer weinig vergeleken met de 250mg die minstens geprikt wordt.
                          dus niet een kleine man 7mg natuurlijk (weet ik veel hoeveel pcies) en een grote moet dan echt 250mg meer hebben, want 7mg meer doe je ook niet in een kuur.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De info. staat op DBB met betrouwbare source. Ga ff kijken of ik t weer kan vinden.
                            We like it

Comment

Hier de sources, genoeg leesvoer DBB blijft leuk.

Effects of anabolic steroids on the muscle cells o... [Med Sci Sports Exerc. 1999] - PubMed result

Effect of radiation on satellite cell activity and protein expression in overloaded mammalian skeletal muscle - Phelan - 1999 - The Anatomical Record - Wiley Online Library

Effects of castration and androgen treatment on an... [J Appl Physiol. 1999] - PubMed result

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15564783?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez. Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DiscoveryPanel.P ubmed_Discovery_RA&linkpos=1&log$=relatedarticles& logdbfrom=pubmed

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15061970?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez. Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DiscoveryPanel.P ubmed_Discovery_RA&linkpos=2&log$=relatedarticles& logdbfrom=pubmed

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...ubmed_RVDocSum

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15472231?ordinalpos=1&itool=EntrezSystem2.PEntrez. Pubmed.Pubmed_ResultsPanel.Pubmed_DiscoveryPanel.P ubmed_Discovery_RA&linkpos=3&log$=relatedarticles& logdbfrom=pubmed

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8...ubmed_RVDocSum
                              Last edited by onderhandelen; 24-10-2010, 17:34.
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X