Docu.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien niet de Mr. Olympia, maar er zijn zat mongolen die het wel doen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      ik zeg dat niet. die harvard professor loopt die onzin uit te kramen. ik ken niemand die 5000 per week zet.
      Ja, maar die amerikanen overdrijven ook in alles he. Alles is daar groter en moet sneller. En dikwijls gepaard met een lager IQ, dus neen ik verschiet daar niet van.

Comment

Originally posted by sinte View Post
        Ja, maar die amerikanen overdrijven ook in alles he. Alles is daar groter en moet sneller. En dikwijls gepaard met een lager IQ, dus neen ik verschiet daar niet van.
        Ben ik zeker met je eens.. Ik zou er ook niet van opkijken als zij dat zouden doen..
        "Straight outta gym"

Comment

Hoeveel zal iemand als Jay Cutler dan zetten? Ik vond 5gram wel realistisch klinken..

Comment

meen dat toen iemand vertelde dat roelly ook niet echt hoog doseerde

Comment

Denk toch dat de profs met een lichaamsgewicht van 140 A 150 kg toch gemakkelijk aan 3 a 4000 testosteron per week zitten hoor zonder de rest.

Comment

Ik heb wat dingen gehoord over insuline met hgh?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hgh zet je altijd met insuline anders begin je er niet aan

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    meen dat toen iemand vertelde dat roelly ook niet echt hoog doseerde
                    heel veel online geplaatste kuurtjes van de pro's klopt geen zak van en zijn volledig overdreven en uit de lucht gegrepen. Er is niemand met een beetje verstand die online geplaatst kuren van o.a. Yates serieus nemen.

Comment

hoge dosering

snap eigenlijk al niet eens dat we een discussie voeren over zulke aantal mg per kuur, als mensen nu nog steeds niet weten dat het nergens op slaat om zoveel te nemen moeten ze het zelf maar ondervinden....

en hgh is gewoon zonder insuline te nemen... tis zelfs af te raden om insuline te nemen als je er geen verstand van hebt want door dit soort dingen gaan er in de toekomst inderdaad ongelukken gebeuren let maar op...

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                        Laatste filmpje @ 5.08...vloeibare anavar?
                        Dacht dat er alleen orals waren?
                        Mijn anavar was opgelost in olijfolie dus ook vloeibaar. Niet steriel genoeg om te injecteren natuurlijk, maar mits wat extra middelen kon dat wel.

Van alle 17-aa "orals" kan je ook gewoon een inject maken en ze zullen werken. Omgekeerd lukt dat meer niet als wel, of toch niet om een relevant percentage.

Dus 17-aa's zijn niet "orals" omdat ze dat moeten zijn, maar omdat ze dat kunnen zijn en nog effectief zijn.
                        Last edited by Genjuro; 26-10-2010, 11:29.
                        the one and only tabata overlord

Comment

filmpje 2 rond 3:00...dus omdat we met zware gewichten trainen dropt ons testeron aanmaak tot lager dan dat van een gecastreerde vent? :P
                          Dat is wat kort door de bocht. Kan is niet gelijk aan zal. Overtraining kan ervoor zorgen, en duurtraining ook.

Het pieken en dalen tijdens de training zelf is zo irrelevant dat het belachelijk is.

Die gast op 5-6mins die er af toe tussen door komt snapt er geen zak van.
                          Een man maakt 50-75mg Testosteron aan...en gebruikers zetten 100x zoveel. Ok dat klopt, maar dan zegt hij iets wat totaal de plank mis slaat. Mensen die 5000-6000mg testosteron per week zetten? Yah right...mannetjes van harvard...
                          Hij zegt toch niet dat alle gebruikers aan die hoeveelheid zitten?

Er bestaan er wel degelijk die op dat niveau zitten. Dareal en sisevano van DBB vroeger zaten er zelf boven.
                          the one and only tabata overlord

Comment

heel veel online geplaatste kuurtjes van de pro's klopt geen zak van en zijn volledig overdreven en uit de lucht gegrepen. Er is niemand met een beetje verstand die online geplaatst kuren van o.a. Yates serieus nemen.

Veel klopt idd niet, maar de doseringen zijn wel idioot hoog alles bij elkaar opgeteld.

Yates gaf indertijd trouwens aan in een interview dat hij o.m. stopte op het hoogste niveau omdat hij de (synthetische) roids oorlog niet meer kon bijhouden.
                            Als je dan ziet dat er op amateur-niveau al velen op 1000mg per week zitten met test alleen....tel dan de rest wat er gestacked wordt bij op. Dan de hoeveelheden peptides van diverse soorten.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ik zeg dat niet. die harvard professor loopt die onzin uit te kramen. ik ken niemand die 5000 per week zet.
                              ja klopt sorry, had het filmpje toen nog niet gezien trouwens, maar dan nog het is wel erg veel om als gemiddeld te geven. Ik neem aan dat die zg prof het over gemiddelden heeft....

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                Mijn anavar was opgelost in olijfolie dus ook vloeibaar. Niet steriel genoeg om te injecteren natuurlijk, maar mits wat extra middelen kon dat wel.

Van alle 17-aa "orals" kan je ook gewoon een inject maken en ze zullen werken. Omgekeerd lukt dat meer niet als wel, of toch niet om een relevant percentage.

Dus 17-aa's zijn niet "orals" omdat ze dat moeten zijn, maar omdat ze dat kunnen zijn en nog effectief zijn.

Alle winny inject zijn gewoon opgeloste 17-aa poeder. meestal in water en soms in olie. Zo is bijna alles te krijgen. Diana en enkele andere zijn ook zo als inject begonnen. Gewoon oplossen in water of olie en spuiten maar.

Maar de 17-aa zijn wel ontworpen om als oral te nemen. Zonder die verbinding werken ze voor geen meter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X