Ik ga volgende week naar mexico... het was onverwacht maar mn vriendin heeft het er aan toe dus heb ik maar ingestemd. Ik heb een last minute geboekt naar playa del carmen. 2 weken.
Helaas zit ik midden in mn kuur
Nu weet ik van de vorige keer dat er genoeg te krijgen is daarzo, voornamelijk sostenon 250 rediject en testoprim-d , proviron en deca...
Mijn kuur bestaat op dit moment uit:
750 mg test e pw
600 mg primo pw
80 mg winstrol ( ik krijg maar 0.8 per ampul eruit) 2 ampullen desma
t3 en clen...
Ik ben nog geen primo tegen gekomen daar dus dat wordt een probleem, ook de winstrol heb ik daar nog niet gezien.
de t3 en clen is geen probleem want daar ben ik 2 dagen voor vertrek klaar mee..
kortom.. ik kan er testo genoeg halen maar de rest niet??
Is iemand bekend met de apotheken daar??
Ik was liever naar thailand gegaan, dan had ik dat probleem niet maar me meisje wou niet omdat we dit jaar al geweest zijn.. :x
Wie o wie weet waar ik daar mn primo en winny's halen kan??
Helaas zit ik midden in mn kuur
Nu weet ik van de vorige keer dat er genoeg te krijgen is daarzo, voornamelijk sostenon 250 rediject en testoprim-d , proviron en deca...
Mijn kuur bestaat op dit moment uit:
750 mg test e pw
600 mg primo pw
80 mg winstrol ( ik krijg maar 0.8 per ampul eruit) 2 ampullen desma
t3 en clen...
Ik ben nog geen primo tegen gekomen daar dus dat wordt een probleem, ook de winstrol heb ik daar nog niet gezien.
de t3 en clen is geen probleem want daar ben ik 2 dagen voor vertrek klaar mee..
kortom.. ik kan er testo genoeg halen maar de rest niet??
Is iemand bekend met de apotheken daar??
Ik was liever naar thailand gegaan, dan had ik dat probleem niet maar me meisje wou niet omdat we dit jaar al geweest zijn.. :x
Wie o wie weet waar ik daar mn primo en winny's halen kan??
Comment