dianabol epl 2 potjes 2 namen..?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol epl 2 potjes 2 namen..?

hallo,

heb 2 potje dianabol gekregen van epl alleen op de ene staat:
    methandlenome andere methandrostenolone

Zit hier een verschil in of alleen andere naam die het zelfde betekenen?
    (wel wat op internet gevonden maar hier toch ook veel kennis)

alvast bedankt

mvg
    Een dag niet getraind...

foto's
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Attached Files
      Een dag niet getraind...

Comment

Beide exact hetzelfde. Geen fakes bekend van EPL.

Hier wat meer info: http://forum.bodynet.nl/anabolen/383...-dianabol.html
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Oke bedankt voor de info
          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            nog een andere naam voor dbol is dehydromethyltestosteron.

In het eindproduct is er geen verschil, maar zover ik kan herrineren komt het verschil in naam origineel van hoe dbol gesynthetiseerd werd(aka welk atoom aan de bronmolecule werd toegevoegd). Maar ik betwijfel ten zeerste of daar nog naar gekeken wordt, en dan met name bij ug-poederfabrikanten.

Het kan zijn dat het nog enkele kleinere verschillen geeft maar geen enkele zal een verschil in gebruikerservaring teweegbrengen.

Ik dacht ook dat het orgineel te maken had met de wijze van produceren en welke reacties/verbindingen je maakt om tot het eindprodukt te komen.
            Zo kom je ook op waarom de ene diana wel werkt bij iemand en de andere niet of de ene meer of beter dan de andere. De grondstoffen en verbindingen zijn anders.

Verder vind ik het zelf wel erg vaag dat 1 producent 2 verschillende namen hanteert op een verder exact identiek etiket.
            Zelf zou ik dat niet zo doen. En ik zou ze niet samen versturen in 1 order.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Ik dacht ook dat het orgineel te maken had met de wijze van produceren en welke reacties/verbindingen je maakt om tot het eindprodukt te komen.
              Zo kom je ook op waarom de ene diana wel werkt bij iemand en de andere niet of de ene meer of beter dan de andere. De grondstoffen en verbindingen zijn anders.

Verder vind ik het zelf wel erg vaag dat 1 producent 2 verschillende namen hanteert op een verder exact identiek etiket.
              Zelf zou ik dat niet zo doen. En ik zou ze niet samen versturen in 1 order.
              Ik betwijfel of hij rechtstreeks bij de producent heeft besteld. Lijkt me heel erg stug.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hallo,

Nee komt vast niet rechtstreek, misschien letten ze daar niet eens meer op het etiket omdat het toch het zelfde werkt en is? Maar zo ie zo wel raar van ze laat het lekker bij 1 naam.

nogmaals bedankt voor de reactie's
                Een dag niet getraind...

Comment

Potjes zullen wel uit verschillende shipments komen vanuit de producent waarna ze bij de supplier toevallig bij elkaar kwamen. Zullen waarschijnlijk wel ook 2 verschillende lotnummers zijn. Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Knal ze.
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

ZIjn gewoon goed.
                    Geen fakes van EPL bekend. Zal te maken hebben met 2 batches ofzo.
                    Iig geen zorgen om over te maken. Gebruiken en Knallen
                    No Pain No Gain

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Potjes zullen wel uit verschillende shipments komen vanuit de producent waarna ze bij de supplier toevallig bij elkaar kwamen. Zullen waarschijnlijk wel ook 2 verschillende lotnummers zijn. Ik zou me er niet te veel zorgen om maken. Knal ze.
                      Dus toch van de producent.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

--

kan geen kwaad, er worden voor meerdere anabolen meerdere namen gebruikt.

Comment

zet op elk potje wat anders. dat werkt lekker makkelijk.
                          bull om steeds te veranderen. laten ze er gewoon dianabol op zetten ipv de werkzame stoffen.
                          iedereen die ze haalt vraagt om dianabol. net als winstrol (en geen stanazolol, oid).
                          is totaal niet professioneel ook.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X