Testresultaat dbol en winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testresultaat dbol en winstrol

ik heb voor xdevilx zijn akrihin dbol en meca winstrol laten testen en ze zijn alle2 goed getest.

dus alle verhalen over deze 2 anabolen dat het altijd fake zou zijn gaan dus niet op.

er zit in wat erin moet zitten en zijn precies goed gedoseert.

akrihin is dus niet alleen maar methyltestosteron zoals nu blijkt.

hoop jullie hiermee voldoende geinformeert te hebben.

greetz

Dat is goed nieuws
    Nogmaals klasse dat je het hebt laten testen voor hem Arie

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,22:37)]Dat is goed nieuws
      Nogmaals klasse dat je het hebt laten testen voor hem Arie  

Greets...
      die goser waar ik het bij laat testen vind het tegenwoordig ook leuk om te doen en het kost me nix dus als ik iemand van dienst kan zijn doe ik dat graag.

ben de beroerdste niet

dus als iemand echt twijfels heeft over zijn spullen moet ie me maar even PM sturen.

we zijn per slot van rekening hier allemaal om elkaar te helpen en dat maakt ons een leuke club,dacht ik zo.

greetz

Comment

Je hebt het maar getroffen. Kan je niet een topic maken met puur alleen testuitslagen of zo? Dat kan je makkelijker opzoeken dan telkens zoeken in het anabolen gedeelte
        I live to end the game

Comment

Doet `ie ook zwangerschapstesten?...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 20 2004,22:42)]
            hey ariekanarie thanx bro voor het testen het wachten was het wel waard als ik ooit iets terug kan doen voor je hoor ik het graag ik en een maat van me beginen gelijk donderdag met kuuren we houden jullie op de hoogte

Comment

dat zei ik toch dat ie akrichin goed is en niet feak,die worden nog gemaakt,allen die worden veel nagemaakt

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (omnadren @ Apr. 20 2004,23:29)]
                jah je had gelijk omnadren jij zie het vanaf het begin al maar omdat ik het niet echt vetrouwde heb ik het door arie laten testen maar ze zijn dus goed

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 20 2004,22:47)]    

Doet `ie ook zwangerschapstesten?...

Greets...
                  die doet arie zelf denk ik, vindt het tof van je dat je dit willen doen hebt voor een wildvreemde persoon arie, you are the man

grtz
                  stil growing

Comment

Analyseren is normaal gesproken een dure aangelegenheid die alleen kan worden verricht door iemand die de beschikking heeft over geavanceerde apperatuur zoals een HPLC/MC dan komt er uit de printer een chromatogram, deze dient dan als bewijs dat een analyse is gedaan. Akrihin wordt bijna niet meer verkocht sinds de prijs zoveel omhoog is geschoten, maar in Europa is nog voldoende op voorraad, maar Meca bestaat allang niet meer (overgenomen door Vetoquinel) en heeft ook nooit stanozolol geproduceert, bovendien is het al eens geanalyseert en je kan op Ergo de uitslag lezen..leeg!!
                    Zijn er van deze analyse chromatogrammen beschikbaar? En wat zijn de batchnummers. Ik laat nogal veel analyseren in de USA en dat kost me een vermogen, als er hier spullen afdoende geanalyseert kunnen worden zou me dat erg interesseren, ik zou dan wel een chromatogram moeten hebben, want anderen geloven me niet op mijn blauwe ogen. Ik ben ook best te bereid om daarvoor te betalen.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (jan bakker @ Apr. 23 2004,09:48)]Analyseren is normaal gesproken een dure aangelegenheid die alleen kan worden verricht door iemand die de beschikking heeft over geavanceerde apperatuur zoals een HPLC/MC dan komt er uit de printer een chromatogram, deze dient dan als bewijs dat een analyse is gedaan. Akrihin wordt bijna niet meer verkocht sinds de prijs zoveel omhoog is geschoten, maar in Europa is nog voldoende op voorraad, maar Meca bestaat allang niet meer (overgenomen door Vetoquinel) en heeft ook nooit stanozolol geproduceert, bovendien is het al eens geanalyseert en je kan op Ergo de uitslag lezen..leeg!!
                      Zijn er van deze analyse chromatogrammen beschikbaar? En wat zijn de batchnummers. Ik laat nogal veel analyseren in de USA en dat kost me een vermogen, als er hier spullen afdoende geanalyseert kunnen worden zou me dat erg interesseren, ik zou dan wel een chromatogram moeten hebben, want anderen geloven me niet op mijn blauwe ogen. Ik ben ook best te bereid om daarvoor te betalen.
                      dat meca nooit stanozolol heeft gemaakt is pertinente onzin want ik heb 2 jaar geleden al wat laten testen en toen schommelde de inhoud heel erg,ik had tabletten waar 2,5mg in zat maar had ook tabletten waar 3,2 en 3,5mg in zat.

ik heb een gabber die in het ziekenhuis op het laboratorium werkt en zoals je wel kunt begrijpen zijn ze daar niet erg happig op het testen van anabolen steroiden dus ik kan helaas geen precieze analyse op schrift krijgen.
                      die jongen vind het gewoon leuk om te doen dus daar ben ik erg blij mee want het kost me niks.

over ongeveer een half jaar kan ik wel alles op schrift krijgen want hij is bezig met een thuis laboratorium maar aangezien dat megaveel geld kost doet ie alles in delen totdat ie zometeen helemaal compleet is.

en wat betreft jouw mooie blauwe ogen....
                      die gabber van mij heeft er geen voordeel bij om de boel te besodemieteren want hij heeft er niks mee te winnen daar hij het alleen maar test voor mij.

en als je denkt dat ik er wel wat mee te winnen heb,devil heeft mij wat tabletten opgestuurd die hij ergens anders gekocht heeft dus het zou dan logischer zijn als ik gezegd had dat het troep was,nietwaar?

en ik was zelf ook al benieuwd naar de batchnummers zodat ik alles een beetje bij kan houden dus misschien als devil dit leest dat ie dat nog even naar mij wil mailen?

greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 23 2004,17:53)]
                        tuurlijk mail ik je even de batch nummers door ariekanarie

Comment

Meca heeft nooit steroïden geproduceerd alleen 2,5% injectabele Anabolicum (methandiënone ) en die is al jaren geleden overgenomen door Vetoquinol ( http://www.animal-health-online.de/print/mrl.htm )kijk bij Elefantenhochzeiten. De mail voor Veto is [email protected] Hij is getest, en bevatte 2,9 mg methyltestosteron net als de rest van meca die eveneens werd meegetest.
                          Attached Files

Comment

Bedoel je deze Akrihin??
                            Attached Files

Comment

jan wat is met die pootjes van akrihin

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...