Aangezien er grote vraagtekens zijn rond het gebruik van gealkyleerde orals open ik dit topic om wat meer informatie te vergaren en wat meer duidelijkheid te krijgen omtrent de veiligheid van inname en in hoever men kan en wil gaan.
Er zijn mijn inziens te weinig onderzoeken verricht en tevens is er te weinig informatie voor handen die ons exact kunnen vertellen welke doseringen nu wel of niet door de haak kunnen. Men praat over de 'veilige zone' maar bestaat die wel? Het is zo persoonsgebonden.
Wat is nu veilig en wat zorgt voor schade? De theorie schiet tekort.
Misschien dat het verstandiger is om eens in de werkelijke wereld te duiken en kijken wat anderen hebben ervaren en meegemaakt.
Even voor de duidelijkheid. Dit topic is dus niet bedoelt om je mening te geven of het nu wel of niet verantwoord is om hoog in 17 AA orals te doseren en/of om je algehele mening omtrent het nemen van orals te delen.
Daar gaat het niet om, het belangrijkste is om, wanneer je dat wilt, te melden wat je persoonlijk aan orals genomen hebt en met de volgende informatie:
- Welke Oral/s
- Dosering
- Lengte
- Only/Kickstart/Cycle-End
- Opbouwend/Zelfde Dosis
- Bijwerkingen
- Resultaat Kracht
- Resultaat Massa
- Nakuur Wel/Niet
- Gezondheidsproblemen/Kwaaltjes
- Voor Herhaling Vatbaar
- Aanvullende Supps/Medicijnen
- Overig
Ben ik nog iets vergeten laat het me even weten, dan zal ik het nog even aanpassen.
Hopend hiermede een beetje een beeld te vormen.
Succes.
Er zijn mijn inziens te weinig onderzoeken verricht en tevens is er te weinig informatie voor handen die ons exact kunnen vertellen welke doseringen nu wel of niet door de haak kunnen. Men praat over de 'veilige zone' maar bestaat die wel? Het is zo persoonsgebonden.
Wat is nu veilig en wat zorgt voor schade? De theorie schiet tekort.
Misschien dat het verstandiger is om eens in de werkelijke wereld te duiken en kijken wat anderen hebben ervaren en meegemaakt.
Even voor de duidelijkheid. Dit topic is dus niet bedoelt om je mening te geven of het nu wel of niet verantwoord is om hoog in 17 AA orals te doseren en/of om je algehele mening omtrent het nemen van orals te delen.
Daar gaat het niet om, het belangrijkste is om, wanneer je dat wilt, te melden wat je persoonlijk aan orals genomen hebt en met de volgende informatie:
- Welke Oral/s
- Dosering
- Lengte
- Only/Kickstart/Cycle-End
- Opbouwend/Zelfde Dosis
- Bijwerkingen
- Resultaat Kracht
- Resultaat Massa
- Nakuur Wel/Niet
- Gezondheidsproblemen/Kwaaltjes
- Voor Herhaling Vatbaar
- Aanvullende Supps/Medicijnen
- Overig
Ben ik nog iets vergeten laat het me even weten, dan zal ik het nog even aanpassen.
Hopend hiermede een beetje een beeld te vormen.
Succes.
Comment