Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

i kdenk dat je in 2 weken niet verder komt dan 6 tot maximaal 8 tabs per dag. Hoger zou ik niet zitten of je zou nix moeten merken.
    I live to end the game

Comment

Clen is anti-katabool dus zou in theorie geen spieren afbreken. Met een eiwitrijk dieet is het geen probleem om het wanneer dan ook te nemen.
      Iets als t3 echter zou ik alleen in combinatie nemen met test omdat je anders erg veel spier gaat verliezen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Clen kun je zo nemen.
        ik ben van mening dat je snel moet opbouwen vanaf 1e dag 2 tabs. 2dag 3 tabs 3dag 4tabs
        wel temperatuur opnemen want de doel is ongeveer 1 graad hogere lichaamtemperatuur te halen.
        De ene lichaam doet het al bij 4 tabs en de andere pas bij 6. dus dat is persoons afhankelijk.
        Na een paar dagen weer temperaturen want zoals Mr. C al zegt je lichaam went er aan. dan zou je eventueel kunnen verhogen maar ga niet hoger dan max. 8 tabs.
        anders gewoon stoppen 2 weken wachten en opnieuw beginnen.

Als dit niet werkt of niet hard genoeg gaat dan kun je net zoals mij doen. 2 dagen clen 2 dagen stack of iets van die soort.
        Bij mij gaat het nu echt lekker.

Comment

Het komt erop neer dat je zo snel als mogelijk opbouwt. Wat dus concreet wil zeggen, zolang je de sides als tremor, krampen en ongemakkelijk en opvliegend zijn kan onderdrukken, ben je goed bezig.
          Heb je teveel last kan je best terug wat afbouwen.

In principe lukt het wel met om de 4 dagen op te bouwen. In mijn geval de clen van gs van 50mcg dus :
          4 d 12.5
          4 d 25
          4 d 25+25
          4 d 50 + 25
          X d 50 + 50

Voor mij is dit voldoende. In combinatie met t3 100mcg.

Je kan het echter gerust 3-4 weken gebruiken, werking zou verminderen, maar merk hier weinig van.
          Dan wel minstens 1-2 weken stoppen. En herhalen

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 11 2004,22:00)]Zoals ondertussen bekend kun je clenbuterol het best 2 weken op en 2 weken af gebruiken.

Clen wordt vanwege de bijwerkingen meestal rustig opgebouwd maar wat zou nu beter zijn, na een week op 160mcg zitten of al na 3 dagen?
            Omdat je lichaam vrij snel aan clen went zou je kunnen zeggen rustig opbouwen om zo de beste werking te houden. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen zo snel mogelijk op de maximale dosis gaan zitten.

Greets...
            hey beste CLEN-user. Ik heb ook clen thuis lýggen maar waarvoor gebruik je het dan? om vet kwýjt te raken?

gr. dr. Pepper.

Comment

Clen wordt zoals je al zegt gebruikt voor vetverbranding. Ik vind het goed werken beter dan stackers en dat soort dingen.
              Daar zijn de meeste hier het denk ik wel met me eens.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X