Testocaps 40 mg van organon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testocaps 40 mg van organon

hoi bb-brothers,

sedert zopas iets nieuws in mijn kastje staan: de testocaps 40 mg van organon. er zit testosterone undecanoat in... kan er mij iemand iets vertellen over combinaties (vooral met winstrol) gebruik, bijwerkingen etc..

thnx
    pumpman

Dat is gewoon Andriol. Is niets nieuws onder de zon. In de medische wereld wordt dat vaak als alternatief gebruikt i.p.v. Sustanon. Het is een bijzonder middel, dat wel! De capsules bevatten een soort gel die NIET naar de lever gaat. Het is dus ook niet schadelijk voor de lever. Resultaten zijn voor de meesten niet of nauwelijks merkbaar, omdat er nu eenmaal veel verloren gaat in het afbraakproces. Doseringen liggen rond de 240 - 320 mg. per dag. Da's veel als je het vergelijkt met zijn injecteerbare broer, Sustanon, waarbij je al flinke resultaten kunt boeken met slechts 250 mg. per week. Ben wel benieuwd hoe je eraan bent geraakt, want ik heb er maandenlang naar gezocht, maar kon het nergens vinden!
    Je kunt het trouwens met alles combineren, dus ook met Winstrol.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik heb in het verleden ook nog andriol gebruikt. tis als je nog nooit gekuurd hebt wel ok om een kilo of 2/3 te winnen (met vocht en al).

op ergogenics staan 2 topics omtrend andriol, teweten:

ergogenics andriol 1
      ergogenics andriol 2

ik heb er nooit proviron bij gebruikt, zoals er in het artikel wordt vermeld, omdat dat een naar goedje is. (pukkerls en andere dingen) tis naar verhouding duur, en niet echt effectief... maar als je het toch in huis hebt, waarom niet...

groet WLM
      Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X