Originally posted by Nex-
View Post
Deca vc Masteron
Collapse
X
-
Originally posted by Pimpy View PostVeel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.
Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?
Drostanolon is 2-methyl-dihydrotestosteron (DHT), dat hem zeer gelijk maakt aan zijn populaire broer Proviron. In principe zijn alle derivaten van DHT sterk androgeen, met beperkte anabole en geen oestrogene werkingen. Ze tonen ook een sterke affiniteit voor het aromatase enzym (die conversie van enkele steroïden op oestrogeen mogelijk maakt, zonder dat ze zichzelf aromatiseren). Dit specifieke kenmerk maakt hem goede kandidaten voor het gebruik zoals antioestrogenen, wij moeten echter opmerken, dat Proviron veel meer geschikt voor dit doel is.
Drostanolon propionaat is daarom door bodybuilders uitsluitend gebruikt als androgene steroïde in de vormende fase van de cyclus. Hoewel het vaak gestackt is met andere anabole steroïden, dient het voor dit doel zeer goed, ook op zichzelf: Masteron helpt bij het verwijderen van het vet en helpt de spiermassa te onderhouden, terwijl het ophouden van het water veroorzaakt.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostEnigste wat met je vet doet is Tren?
Aan de ene kant doet geen een anabool "zelf" iets met je vet. Dat doe jij, je voeding en training met behulp van de hulpmiddelen. Je kunt zelfs met deca cutten. Niet de ideale manier om de cut in te gaan maar absoluut mogelijk.
Comment
-
Ik zeg dat geen middel als tren specifiek wat met je vet doet. Natuurlijk wordt je droger als je traint tijdens een kuur met een middel als tren of winstrol of in dit geval mast. Vandaar dat ik "aan de ene kant" zei. Beetje krom, en beetje waardeloos uitleg van mij inderdaad. Het komt erop neer dat je bijna met elk soort aas kunt cutten en dus je vet omlaag halen. Dat is dus wat je bijvoorbeeld met tren kunt doen.. bulken en cutten. Vandaar dat ik zeg dat anabolen "zelf" niks met je vet doet. Dat doe jij.. de bedoeling van mijn bericht is dus dat er meer mogelijkheden zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment