Deca vc Masteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Enigste wat met je vet doet is Tren?
    Aan de ene kant doet geen een anabool "zelf" iets met je vet. Dat doe jij, je voeding en training met behulp van de hulpmiddelen. Je kunt zelfs met deca cutten. Niet de ideale manier om de cut in te gaan maar absoluut mogelijk.
    Ja hehe dat lijkt me logisch, maar tren doet als 1 van de weinige anabolen wat met je vet toch? Zijn doel is wat lean mass te pakken dan lijkt mij dat die dan beter masteron kan nemen dan deca.

Comment

Originally posted by Pimpy View Post
      Veel bodybuilders nemen het als ze al heel droog staan en volgens mij breekt masteron helemaal geen vet af de enigste die wat met je vet doet is tren volgens mij.

Aan de TS dit kan makkelijk om een beetje lean mass mee te pakken, is het niet wat om er de 1e paar weken nog wat winny's bij te doen?

Drostanolon is 2-methyl-dihydrotestosteron (DHT), dat hem zeer gelijk maakt aan zijn populaire broer Proviron. In principe zijn alle derivaten van DHT sterk androgeen, met beperkte anabole en geen oestrogene werkingen. Ze tonen ook een sterke affiniteit voor het aromatase enzym (die conversie van enkele steroïden op oestrogeen mogelijk maakt, zonder dat ze zichzelf aromatiseren). Dit specifieke kenmerk maakt hem goede kandidaten voor het gebruik zoals antioestrogenen, wij moeten echter opmerken, dat Proviron veel meer geschikt voor dit doel is.
      Drostanolon propionaat is daarom door bodybuilders uitsluitend gebruikt als androgene steroïde in de vormende fase van de cyclus. Hoewel het vaak gestackt is met andere anabole steroïden, dient het voor dit doel zeer goed, ook op zichzelf: Masteron helpt bij het verwijderen van het vet en helpt de spiermassa te onderhouden, terwijl het ophouden van het water veroorzaakt.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Enigste wat met je vet doet is Tren?
        Aan de ene kant doet geen een anabool "zelf" iets met je vet. Dat doe jij, je voeding en training met behulp van de hulpmiddelen. Je kunt zelfs met deca cutten. Niet de ideale manier om de cut in te gaan maar absoluut mogelijk.
        waarom zou je dat cutten met middelen? als volgens jou toch geen middel wat met vet doet?. zeker doen bepaalde middelen wat met je vet goed inlezen over middelen voor je reageert.

Comment

Ik zeg dat geen middel als tren specifiek wat met je vet doet. Natuurlijk wordt je droger als je traint tijdens een kuur met een middel als tren of winstrol of in dit geval mast. Vandaar dat ik "aan de ene kant" zei. Beetje krom, en beetje waardeloos uitleg van mij inderdaad. Het komt erop neer dat je bijna met elk soort aas kunt cutten en dus je vet omlaag halen. Dat is dus wat je bijvoorbeeld met tren kunt doen.. bulken en cutten. Vandaar dat ik zeg dat anabolen "zelf" niks met je vet doet. Dat doe jij.. de bedoeling van mijn bericht is dus dat er meer mogelijkheden zijn.

Comment

uitgelegd

denk dat alles wel uitgelegd is in dit topic, anders gaat het straks weer een hele andere kant op...

simpel = droog = mast

deca en mast kan je echt totaal niet vergelijken met elkaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X