hoe lang aan test E?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe lang aan test E?

Hey, ik ben van plan opnieuw een test E kuur te gaan doen, maar hoe lang mag ik max de test E gebruiken? en op welke dosis?

grtz!

is afhankelijk van je lichamelijke stats, kuurverleden, wat je er verder nog bij zet e.d.

Voor de meeste beginners is 10-12 weken op 250-500 elke 5-7 dagen al voldoende.

Comment

wat falstyr zegt

Comment

Originally posted by shakazoeloe View Post
        Hey, ik ben van plan opnieuw een test E kuur te gaan doen, maar hoe lang mag ik max de test E gebruiken? en op welke dosis?

grtz!
        2e kuurtje? Weet niet hoe zwaar je vorige kuur was, maar
        je zou 10 weken kunnen pakken 250mg E5D.

Hoe lang je het mag gebruiken,..tja...daar kan niemand antwoord op geven al wil je het hele jaar rond doen. Maar dat lijkt me niet echt verstandig als er verder geen medische noodzaak voor is.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          is afhankelijk van je lichamelijke stats, kuurverleden, wat je er verder nog bij zet e.d.

Voor de meeste beginners is 10-12 weken op 250-500 elke 5-7 dagen al voldoende.
          mee eens, een middel niet langer dan 12 weken gebruiken daarna over stappe op wat anders. als je vorige kuur ook test e was zou ik nu wat anders neme.

Comment

Dacht dat test de basis van een kuur was.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Dacht dat test de basis van een kuur was.

Meestal wel idd.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

heb al paar keer een test E kuur gedaan, minst lang was 10w en de langste was 16w
                telkens op 500mg
                ook al paar keer winstrol tabs genomen, telkens 200tabs per kuur

wou nu terug test E gaan beginnen en dacht hieraan:

10w test E
                10w sustanon
                deze onmiddellijk na elkaar....

Comment

Originally posted by shakazoeloe View Post
                  heb al paar keer een test E kuur gedaan, minst lang was 10w en de langste was 16w
                  telkens op 500mg
                  ook al paar keer winstrol tabs genomen, telkens 200tabs per kuur

wou nu terug test E gaan beginnen en dacht hieraan:

10w test E
                  10w sustanon
                  deze onmiddellijk na elkaar....
                  Zie het nut niet in om sustanon samen met test-e te laten samenlopen.
                  Als ik het goed heb zit er in sustanon al test-e, samen met nog andere testos maar zijn dit uitgerekende waarden om beste werking te hebben dus als jij er dan extra test-e aan toevoegd verkloot je die waarden.

Hou het gewoon bij de test-e, of enkel sustanon maar dan moet je wat meer gaan prikken om de 3 dagen.

Ikzelf zou voor 2de kuur test-e 500mg/w 12 weken
                  Of je er nog wat wil laten naastlopen moet je zelf weten, weet niet wat je doel is. misschien deca erbij maar is al redelijk heftig spul.

Ook je nakuur op orde zetten is net zo belangrijk als de kuur.

Comment

Test E aburaihan is binnen.... zit nog steeds te twijfelen over de lengte van de kuur.....

Comment

combi test-deca mss een idee

Comment

Originally posted by caliber View Post
                        Zie het nut niet in om sustanon samen met test-e te laten samenlopen.
                        Als ik het goed heb zit er in sustanon al test-e, samen met nog andere testos maar zijn dit uitgerekende waarden om beste werking te hebben dus als jij er dan extra test-e aan toevoegd verkloot je die waarden.

Hou het gewoon bij de test-e, of enkel sustanon maar dan moet je wat meer gaan prikken om de 3 dagen.

Ikzelf zou voor 2de kuur test-e 500mg/w 12 weken
                        Of je er nog wat wil laten naastlopen moet je zelf weten, weet niet wat je doel is. misschien deca erbij maar is al redelijk heftig spul.

Ook je nakuur op orde zetten is net zo belangrijk als de kuur.
                        Waarom moet je met sust om de 3 dagen pikken?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Waarom moet je met sust om de 3 dagen pikken?

omdat sus verschillende testos bevat met korte ester(en ook langwerkende langste 2.5weken), werk best om maandag/donderdag je prikken.
                          Maart goed dat heb ik ondervonden dat best bij mij werkt, want ik denk dat jij er anders over denkt.

Comment

Ik denk er inderdaad heel anders over. Maar goed..
                            Maar omdat sust op korte en lange esters werkt is het beter om de 3 dagen te prikken? Ik denk dat je daar beter 5 dagen van kunt maken.

Comment

sust gewoon 2x per week, bijv zondag en woensdag. heb je meeste profeit van de test prop. lijkt me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X