Oxy en stromba en clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxy en stromba en clen

hallo allemaal,

Heb een kuur liggen met Oxy, stromba en clen. De clen is voor week 9 en 10 en de eerste 8 weken wordt er steeds opgevoerd met de tabletten tot 5 maximaal. Wat ik zoal heb gelezen is Oxy toch wel erg agressief en vroeg me af of het echt kwaad kan. Op andere sites raden ze deze comb. juist aan maar je leest er zoveel verschillende dingen over , vandaar even mijn vraag. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Ik met mijn geringe kennis van as vindt het een rare kuur, oxy ga je van opblazen, veel vocht van vasthouden, en de stromba en clen is voor te cutten .

grtz
    stil growing

Comment

je heb de spullen al, maar weet nog niet hoe het moet? had ieman dhet nog over ofzo?

je moet je vooraf informeren.
      oxy zijn tabs, de winny ook neem ik aan? dat zijn veel tabs.
      hoezo 5 tabs per dag? de win of de oxy? of allebei?

en alleen 2 weken clen? dat is dus echt overschot van iemand he?!

is erg onduidelijk zo, maar zo te zien al geen aanrader.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Oxy's en stromba tegelijk, zou ik niet doen, heel slecht voor je lever. Als je met opvoeren tot 5.... 5 oxy's bedoeld zou ik graag willen weten waar je dat gelezen hebt.

Ik heb zelf jaren geleden 6 weken oxy's gedaan. Opbouwend tot max 3 x 50Mg per dag. Na 4 weken was m'n urine zo goed als oranje.

Zorg dat je meer kennis hebt voordat je begint met AS, denk na over nakuren, anti E's etc. Wat je omschreven hebt is in mijn ogen geen kuur.

Geef wat meer info over je zelf (stats) en wat je precies wilt doen en bereiken. Ik denk dat je dan een hoop nuttige info krijgt.
        What's the difference between your wife and your gear?
        They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
        I also love them both, and can't live without them.

Comment

Vind de combi onlogisch.
          Je hebt oxy die enorm opblazen en vervolgens winstrol en clen om droger te worden.
          Het effect van de oxy`s gaat sneller verdwijnen als het normaal al doet.
          Verder is het zoals aangegeven veel te belastend voor je lever.

Als je droger wilt neem dan de winstrol en clen in combinatie met een goed dieet.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Jun. 02 2004,09:29)]je heb de spullen al, maar weet nog niet hoe het moet? had ieman dhet nog over ofzo?

haha, ja het is inderdaad een kuur die iemand anders niet durfde te nemen, ik heb al meerder kuren gedaan en de laatste allemaal spuit. weeg nu 84 kilo en ben 1.83. zoals in mijn voorstelronde al gezegd heb ik vanaf het begin nu zo een 5 kuren gedaan. Testo kuur, sustanon kuur maar ik had erg veel last van de stoffen ( liep slecht en zo door de werking), ook sth met insuline, daar ging ik hard op en vorig jaar nog een PGF 2 kuur gedaan en nu een boldone en trenbolone met clomid als afbouw, en deze kuur is allemaal tabletten en dat staat me wel tegen. Op bodypage.nl promoten ze juist winny met oxy maar al deze verhalen maken me wat angstig, ook al omdat ik ook al anti depressiva slik. wil eigenlijk wel wat zwaarder nog worden, dus misschien toch die oxy maar dan wat minder of zo

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (nico147 @ Jun. 03 2004,00:51)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Jun. 02 2004,09:29)]je heb de spullen al, maar weet nog niet hoe het moet? had ieman dhet nog over ofzo?

haha, ja het is inderdaad een kuur die iemand anders niet durfde te nemen, ik heb al meerder kuren gedaan en de laatste allemaal spuit. weeg nu 84 kilo en ben 1.83. zoals in mijn voorstelronde al gezegd heb ik vanaf het begin nu zo een 5 kuren gedaan. Testo kuur, sustanon kuur maar ik had erg veel last van de stoffen ( liep slecht en zo door de werking), ook sth met insuline, daar ging ik hard op en vorig jaar nog een PGF 2 kuur gedaan en nu een boldone en trenbolone met clomid als afbouw, en deze kuur is allemaal tabletten en dat staat me wel tegen. Op bodypage.nl promoten ze juist winny met oxy maar al deze verhalen maken me wat angstig, ook al omdat ik ook al anti depressiva slik. wil eigenlijk wel wat zwaarder nog worden, dus misschien toch die oxy maar dan wat minder of zo
              no offence bro, maar als ik zo de kuren bekijk die jij al gedaan hebt en dan naar u stats kijk, stel ik mij toch de vraag of je wel weet waarmee je bezig bent,Der moet toch ergens iets fout lopen bij u , voeding slecht, training slecht

grtz
              stil growing

Comment

Je haalt de woorden uit mijn mond, Snipke!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Mee eens, je voeding of training moet iets grondig mee mis zijn wil je na 5 kuren zulke stats hebben...
                  Of je moet fakes gehad hebben, van het echte spul moet je na 5 kuren heel wat meer kilo's opgebouwd hebben.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Jun. 03 2004,19:03)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (nico147 @ Jun. 03 2004,00:51)]
                    Originally posted by [b

no offence bro, maar als ik zo de kuren bekijk die jij al gedaan hebt en dan naar u stats kijk, stel ik mij toch de vraag of je wel weet waarmee je bezig bent,Der moet toch ergens iets fout lopen bij u , voeding slecht, training slecht

grtz
                    ja misschien voeding wat minder maar vergeet niet dat ik in mijn begin periode maar 62 kilo woog voordat ik uberhaupt een gewicht had aangeraakt. Dus die kuren hebben wel degelijk aangezet. Als je het over een ectomorf(weet nie of de spelling juist is ) hebt dan was ik het wel. Boordmaatje 37 en dan zat een overhemd nog wijd om je even een idee te geven.

Comment

Dus je hebt ook al gekuurd met STH en insuline???
                      Ik denk dat jij echt niet weet waar je mee bezig bent bro!!!
                      Zorg eerst dat je voeding 100% is OK??!!!
                      Niet negatief ofzo hoor, maar die stats met zo´n kuurverleden kan echt niet! Weet je zeker dat je spulletjes wel ok zijn?!
                      En AS met anti-D´s gaat ook niet echt lekker samen lijkt me!!!
                      Het is jouw lichaam bro!!!
                      Mr. HOLLAND 2006 NAC
                      Mr. HOLLAND 2007 NAC
                      3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

op je 62e kg meteen met as begonnen?

jongens: dit is dus het bewijs maar eens, als je niet eerst een goeie basis legt kan je kuren wat je wil, maar het komt er niet echt van.

dus: naturel alles eruit halen, en je voeding 100% en dan pas kuren!!!!!!!!! !!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2004,18:37)]dus: naturel alles eruit halen, en je voeding 100% en dan pas kuren!!!!!!!!! !!!!!!!!
                          Thats the spirit
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Jun. 04 2004,04:55)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2004,18:37)]dus: naturel alles eruit halen, en je voeding 100% en dan pas kuren!!!!!!!!! !!!!!!!!
                            Thats the spirit
                            is natuurlijk wel zo maar het is nu eenmaal gegaan zoals het is gegaan en ik vind 23 kilo in zeg maar 2.5 jaar tijd niet zo slecht . Ben nu ook door de boldone en trenbolone helemaal droog en nu aan het nakuren met Clomid. Lijkt me toch echt niet dat je dat "natural"wel gelukt zal zijn maar kben geen expert vandaar dat ik hier ook zoveel mogelijk informatie wil vergaren.

Comment

Klopt, zeker als ecto had je dat resultaat naturel niet in die tijd neer kunnen zetten.
                              Echter, had je eerst een fatsoenlijke basis opgebouwd naturel én je voeding en training helemaal op orde gehad en daarna pas gaan kuren dan had je héél veel meer opgebouwd dan nu het geval is.
                              Om nog maar niet te spreken over de 'houdbaarheids datum' van je zuur verdiende massa...
                              Die gaat als sneeuw voor de zon verdwijnen als je even niets doet, omdat het allemaal kunstmatig is.

Hoe dan ook, je hebt gelijk dat je aan het verleden niets kunt veranderen. Wat je echter zeker wel zou moeten doen is je er alsnog goed in verdiepen en niet dezelfde fouten blijven maken.
                              Dus blijf van onzin kuurtjes zoals degene die je voorstelde af en ga eerst eens lekker werken aan voeding en training voordat je überhaupt aan een volgende kuur gaat denken.
                              Eten is 70% van alles, zonder goede voeding kun je spuiten en slikken wat je wilt het resultaat zal altijd tegen vallen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X