Oxy en stromba en clen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (nico147 @ Jun. 03 2004,21:34)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Jun. 04 2004,04:55)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2004,18:37)]dus: naturel alles eruit halen, en je voeding 100% en dan pas kuren!!!!!!!!! !!!!!!!!
    Thats the spirit
    is natuurlijk wel zo maar het is nu eenmaal gegaan zoals het is gegaan en ik vind 23 kilo in zeg maar 2.5 jaar tijd niet zo slecht . Ben nu ook door de boldone en trenbolone helemaal droog en nu aan het nakuren met Clomid. Lijkt me toch echt niet dat je dat "natural"wel gelukt zal zijn maar kben geen expert vandaar dat ik hier ook zoveel mogelijk informatie wil vergaren.
    Door een goed voedingsschema en trainingsschema kan je toch makkelijk 10kilo pakken op 1jaar, natuurlijk niet keiharde spiermassa. En toch vindt ik het geen spectaculaire voorruitgang, 23kilo met 5kuren waarvan sth en insuline , denk dat je door het gebrek aan een goed eet en trainingschema veel kilo's bent kwijtgespeeld na je kuren.

grtz
    stil growing

Comment

we kunnen nu met zn allen wel lekker lopen mekkeren over hoe weinig hij is aangekomen na 5 kuurtjes maar dat is achteraf lullen en daar heeft hij nu niks aan.

feit blijft toch dat ie ruim 25 kilo is aangekomen en dat is niet niks.

ik ben wel benieuwd hoe die hgh kuur met insuline eruit zag,nico.

misschien dat je dat even wil posten?

wat waren de resultaten van die kuur?

greetz arie

ps moet wachten op mn emailgegevens want heb mn pc opnieuw geinstalleerd en ben mn w8woord kwijt.

Comment

ik dacht al who the fuck is die bojo, maar jij bent het arie, bojo vindt ik dan wel een geschiktere naam ze

grtz
        stil growing

Comment

Heb al klojo geadviseerd en nu ik dit lees niet ten onrechte...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bojo @ Jun. 04 2004,11:01)]we kunnen nu met zn allen wel lekker lopen mekkeren over hoe weinig hij is aangekomen na 5 kuurtjes maar dat is achteraf lullen en daar heeft hij nu niks aan.

feit blijft toch dat ie ruim 25 kilo is aangekomen en dat is niet niks.

ik ben wel benieuwd hoe die hgh kuur met insuline eruit zag,nico.

misschien dat je dat even wil posten?

wat waren de resultaten van die kuur?

greetz arie

ps moet wachten op mn emailgegevens want heb mn pc opnieuw geinstalleerd en ben mn w8woord kwijt.

was eigenlijk voorheen nooit zo bezig met die stats maar meer hoe ik zelf vond dat het eruit zag, daarom is het ook een beetje moeilijk aan te geven.Klinkt voor jullie waarschijnlijk aleemaal een beetje raar maar kmoet wel eerlijk zijn natuurlijk. De kuur bestond uit STH, merk ben ik kwijt ( iets met opin op het einde) het waren 16 eenheden en ik bracht er om de dag 5 eenheden in, de insuline heb ik opgevoerd van 5 iu naar ongeveer 14 per dag, dit ook omdat ik een heel moeilijke eter ben en ik wel blij was met die hypo. was kortwerkende insuline. Ik ben van deze kuut wel zeker 8.5 kg aangekomen, maar kdenk persoonlijk ook dat dat mn ook met het voedingsschema te maken had. Ik at voor mij doen gewoon erg veel. 8 maaltijden per dag, een schoon eetschema. Werd wel echt sterk van die sth en kreeg er sowieso wat meer eetlust van.

Comment

je hebt in totaal dus 16 eenheden? en je brengt er om de dag 5 in? dan kun je dat dus maar 3x doen?

of had je 16x5 eenheden? zodat je in totaal 32 dagen STH gebruikt hebt? dat is veel te weinig. Je hebt in het begin dus aan lopen kloten, kun jij ook niks aan doen. Vind het alleen maar goed van je dat je je er nu wel in verdiept.

1 opmerking : laat je NOOIT meer iets wijs maken door degene die je die kuurtjes aansmeerde! en stel al je vragen hier voordat je aan iets begint

Comment

Eerlijk is eerlijk het is al met al een heleboel gekloot geweest.
                Heel sterk van je dat je je er nu in verdiept en eerlijk verteld hoe en wat. Gewoon vragen blijven stellen en alles komt goed

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ennuh... waar blijven de fotos? je ben droog zei je.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (bruce @ Jun. 05 2004,03:02)]ennuh... waar blijven de fotos? je ben droog zei je.
                    ben aan het sparen voor een camera dus nog ff geduld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X