Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zucht. ik zit net een seizoen 2 and a half man te kijken. daar komt een lekker vrouwtje in voor waar alan mee gaat trouwen in vegas. ik denk dat het jouw zus is met dezelfde brains.
Ik sluit me hier bij aan....wannabee's..kneuzen en losers..tja,dat is 't wel in een notedop.get a life!! Op dit forum stellen jullie wellicht nog iets voor,maar in het dagelijks leven..de realiteit dus...zijn jullie nobody's.
Cheerio
Toppertjeeeeee!!!!
hahaha.
Voor een aantal gaat dat zeker op, haha. Op het forum een grote bek of stats waar je van achterover slaat, maar real life.....firma fake and fail.
Ik sluit me hier bij aan....wannabee's..kneuzen en losers..tja,dat is 't wel in een notedop.get a life!! Op dit forum stellen jullie wellicht nog iets voor,maar in het dagelijks leven..de realiteit dus...zijn jullie nobody's.
Cheerio
Inderdaad. Gewoon zoveel mogelijk negeren. Zodra het er op aan komt zijn de meesten niet een half de man die ze voor doen. Internet zit vol met paupers.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment