Beste medebuýlders op dýt forum. Ik ben nu 1.5 week bezýg met prýmo en sust. ýk zet 3 prýmo`s en 2 susta`s en de week. Ik ga dýt 8 weken doen. Wat ýs een goeýe nakuur voor deze kuur? Wýe zou mýj kunnen helpen?
Susta en prýmo kuurtje
Collapse
X
-
Zo'n 3 weken na je laatste spuitje 1 week 40 mg. Noldadex per dag, de weken (2) daarna 20 mg. per dag. Eventueel HCG injecteren, als je het gevoel hebt dat je ballen gekrompen zijn. HCG tijdens de kuur lijkt beter te zijn en dat kun je nog toevoegen, gezien het feit dat je pas 1,5 week aan het kuren bent. De moderators weten daar meer vanaf.
Ben jij dat trouwens op die foto?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Aan de toetsenbordtaal te zien (i = ý) zit ie in turkijen (en met de soorten AS die daar te krijgen zijn klopt dat ook wel )
Ik zit nu in de zelfde kuur alleen ik zet om de 2 dagen 1 primo + 1 sus...
zit nu in week 4 en de sus kickt net goed in
ik zou met die hcg beginnen, nu het nog zin heeft als ik jou was (is daar ook zo te koop in de apotheek )
suc6 met je kuur!!!
ps. goeie rug btwBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 02 2004,21:34)]Dat is idd dr. pepper op die foto. Hij zit in het buitenland 10 min. verwijderd van een apotheek
Deze info heb ik van een ander forum btw.
Comment
-
Heb begrepen dat 10 dagen geen probleem is. 2 weken zal dan ook wel gaan maar zou het zeker niet langer doen. Het is niet voor niets dat het nog klaar gemaakt moet worden natuurlijk.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Bedankt voor jullie reactie. Ik ga snel dýe preg halen hier. Leuk land trouwens dat Turkije. Roids are everywere , eten is spot goedkoop. 1 forreletje kost maar 60 euri cent. 1200 gram tonijn kost 5 euri. LET`S GET HUGE!!!!
VEEL BUILD SUCCES TOEGEWENST VANAF BUILDERS PARADISE
TURKIJE
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...12 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: