Susta en prýmo kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Susta en prýmo kuurtje

Beste medebuýlders op dýt forum. Ik ben nu 1.5 week bezýg met prýmo en sust. ýk zet 3 prýmo`s en 2 susta`s en de week. Ik ga dýt 8 weken doen. Wat ýs een goeýe nakuur voor deze kuur? Wýe zou mýj kunnen helpen?
    Attached Files

Zo'n 3 weken na je laatste spuitje 1 week 40 mg. Noldadex per dag, de weken (2) daarna 20 mg. per dag. Eventueel HCG injecteren, als je het gevoel hebt dat je ballen gekrompen zijn. HCG tijdens de kuur lijkt beter te zijn en dat kun je nog toevoegen, gezien het feit dat je pas 1,5 week aan het kuren bent. De moderators weten daar meer vanaf.
    Ben jij dat trouwens op die foto?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat is idd dr. pepper op die foto. Hij zit in het buitenland 10 min. verwijderd van een apotheek  
      Deze info heb ik van een ander forum btw.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Nakuren zoals aangegeven is prima.
        Vind 8 weken voor sust aan de korte kant overigens. 10-12 weken zou ideaal zijn.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo zo, die gast heb een beste rug partij. Big Up...

Comment

Aan de toetsenbordtaal te zien (i = ý) zit ie in turkijen (en met de soorten AS die daar te krijgen zijn klopt dat ook wel   )
            Ik zit nu in de zelfde kuur alleen ik zet om de 2 dagen 1 primo + 1 sus...
            zit nu in week 4 en de sus kickt net goed in  
            ik zou met die hcg beginnen, nu het nog zin heeft als ik jou was (is daar ook zo te koop in de apotheek )

suc6 met je kuur!!!

ps. goeie rug btw  
            Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Scherp weaver

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (KeepItReal @ Jun. 02 2004,21:34)]Dat is idd dr. pepper op die foto. Hij zit in het buitenland 10 min. verwijderd van een apotheek  
                Deze info heb ik van een ander forum btw.
                als dat zo is vraag ik me af waarom wij hem moeten helpen want hij ziet er beregoed uit en weet dus wel waar abraham de mosterd haalt,dunkt me.

Comment

Ip is uit Turkije dus hij zit niet verkeerd
                  10 minuten bij een apotheek vandaan, in Turkije en er zo uitzien..

Greets...

Comment

Hcg tijdens de kuur tot een paar dagen voor je start met de nolva en/of clomid,om de 3 à 4 dagen 500 IU

Comment

hoe lang kan je hcg eigenlijk bewaren als het al gemixed is?
                      bijv. je heb de amps van 2500 iU. dan kan je 2 weken doen met om de 3 dagen 500iU
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kan gerust 2 weken bewaard worden,wel in de koelkast bewaren.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Squat @ Jun. 05 2004,17:04)]Kan gerust 2 weken bewaard worden,wel in de koelkast bewaren.
                          yep,helemaal waar!

greetz

Comment

Heb begrepen dat 10 dagen geen probleem is. 2 weken zal dan ook wel gaan maar zou het zeker niet langer doen. Het is niet voor niets dat het nog klaar gemaakt moet worden natuurlijk.

Greets...

Comment

Bedankt voor jullie reactie. Ik ga snel dýe preg halen hier. Leuk land trouwens dat Turkije. Roids are everywere , eten is spot goedkoop. 1 forreletje kost maar 60 euri cent. 1200 gram tonijn kost 5 euri. LET`S GET HUGE!!!!

VEEL BUILD SUCCES TOEGEWENST VANAF BUILDERS PARADISE
                              TURKIJE

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X