Advies 1ste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies 1ste kuur

Hai mensen...

Na 4 jaar getraind te hebben zonder as gebruikt te hebben, wil ik het toch graag een keer proberen.
    Hebben jullie een advies wat ik het best een keer kan proberen?

Ik wil er graag wat spiermassa bij.
    Momenteel weeg ik 91 kilo bij een lengte van 1.83mtr

Ik train 5 keer per week.

Bedankt !!

Richard

Hoe oud ben je?
    Wat is je bf?
    Hoe heb je die 4 jaar getraind?
    Wat weet je zelf van as?
    Heb je zelf al een idee wat te gebruiken?

Zou ook graag je doel wat beter omschreven zien, spiermassa erbij wil iedereen waarom zou je anders gebruiken...  

Comment

hai Shannasse,

ik ben 39 jaar oud
      weeg dus 91 kilo met een bf van 17%
      ik wil er graag wat voller en gespierder uitzien.
      een idee dat iedereen graag heeft dat weet ik .
      ik ben een half jaar bezig om te verdiepen in as. maar feit is dat je zoiets niet zomaar aan iemand op de sportschool vraagt. dus de feitelijke kennis ontbreekt vooralsnog, vandaar mijn vraag.
      Bij een eventueel advies van jullie kant zal ik me eerst gaan verdiepen in het advies, alvorens direct te proberen.

Het eerste jaar heb ik relaxed getraind, dwz op een rustig niveau. Toen is me gebleken dat ik deze sport echt leuk vind en ben toen harder gaan trainen.
      Momenteel train ik 5 x in de week.
      ma: borst, rug. 4 x 4 setjes 12-10-8-8
      di: schouders, armen 4 x 4 setjes 12-10-8-8
      wo: benen : 6 x 4 setjes van 15
      do: borst,rug
      vr:schouders, armen

dagelijks 2 tot 3 eiwit shakes
      en drink 2l tot 3 liter water per dag

bedankt voor je reactie !!

Comment

Je leeftijd vormt in ieder geval voor as gebruik geen probleem, voor naturel groei misschien iets meer.
        Wat waren eigenlijk je stats voordat je begon met trainen? Om een beetje te kunnen inschatten wat je tot nu toe naturel bereikt hebt snap je...

Je wilt dus sowieso meer massa begrijp ik uit je verhaal.
        Je training is echter niet optimaal daarvoor, van je voeding weet ik het natuurlijk niet. Die shakes zijn een prima toevoeging maar op zichzelf niet zaligmakend.

Advies geven aan iemand over as die zelf nog helemaal geen idee heeft over wat eventueel te gebruiken is heel moeilijk en doe ikzelf in ieder geval niet graag. Zou je toch willen aanraden om je er eerst nog iets verder in te verdiepen.
        Op het internet is een schat aan informatie te vinden. Je kunt heel eenvoudig beginnen door hier op het board veel te lezen in de sectie 'Anabolen' en 'Kuren & resultaten'. Je kunt vragen stellen over allerlei middelen en op die manier hopelijk eerst voor jezelf een idee krijgen over wat je eventueel zou willen proberen.

Over je training, die is dus niet echt op massa gericht. Daarvoor moet je kort en zwaar trainen, zoveel mogelijk basisoefeningen en iedere spiergroep één keer per week is voldoende.
        Koppel zoveel mogelijk een grote spiergroep aan een kleine spiergroep, benen altijd op een aparte dag. Kuiten kun je eventueel los zien van benen voor een betere verdeling. Bijvoorbeeld rug/biceps, borst/triceps, benen, schouders/buik/kuiten.
        Doe 3-4 oefeningen per spiergroep, iedere oefening 3 setjes van bijvoorbeeld 8-6-6 reps. Uiteraard wel iedere spiergroep eerst goed opwarmen, daarna helemaal tot het uiterste, zo zwaar dat de laatste rep maar nét lukt.

Als je een tijdje op deze manier gaat trainen en je voeding is op orde zul je merken dat je veel sneller massa aanzet.
        Verander wel iedere 6 weken ofzo van schema, in ieder geval andere volgorde en/of oefeningen.
        Misschien ga je zelfs wel zo lekker dat je besluit toch maar naturel te blijven...  

Comment

ben het helemaal met shannase eens.
          zou het niet beter kunnen formuleren. hbe je wel een bijv. creatine geprobeerd?
          er zijn nog veel supplementen die jou kunnen helpen alvorens AS te gaan gebruiken.

Comment

Ik heb 4 keer creatine genomen, alsmede HMB, vanadyl. Heeft me zeker wat opgeleverd, alleen van creatine kan ik niets anders zeggen dat het voor mij een enorme vochtvasthouder betreft.
            Sinds ik ben gaan trainen ben ik zo een 10 tot 15 kilo zwaarder geworden, dus ben redelijk tevreden. Ik heb onderhand veel gelezen over as maar weet dus niet wat de beste ervaringen zijn voor een 1ste kuur. Ik zou graag wat droge spiermassa erbij willen. Maar dat staat volgens mij nergens duidelijk bij, of jullie moeten een goede site weten. Ik heb reeds ergogenics.nl gelezen.

bedankt voor jullie reactie !

Richard

Comment

Richard volg het advies wat Shannasse je geeft en als je denkt te weten wat voor kuur je wil post deze dan zodat wij erop kunnen "schieten"...

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ligt er an wat je wilt bereiken. Als je precies je doel beschrijft zijn er wel mensen hier die je kunnen helpen met de keuze.

Comment

Ik zou graag een aantal kilo droge spiermassa willen aankomen (wie niet trouwens). En omdat het mijn 1ste kuur zal zijn, zou ik het liefst met een licht kuurtje beginnen.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (richard10 @ Jun. 24 2004,12:00)]Ik zou graag een aantal kilo droge spiermassa willen aankomen (wie niet trouwens). En omdat het mijn 1ste kuur zal zijn, zou ik het liefst met een licht kuurtje beginnen.
                    Op de internationale boards raden ze vrijwel elke beginner een kuur met testosteron aan. 10 weken 500 mg. per week bijv.
                    Dit staat garant voor een pak spieren, zeker met een eerste kuur! Wij Nederlanders denken wat minder groot... en dus beginnen veel boarders met een winstrol only of een dianabol only, afhankelijk van de wens. (droge massa/veel massa). Bedenk echter dat er eigenlijk geen lichte kuurtjes bestaan. In mijn opinie is elke kuur een aanslag op je gezondheid. Niettemin doe ik net zo hard mee, hoor! Er is al een aantal kuurverslagen te vinden op dit board. Ga die eens rustig lezen en maak pas later je keuze.
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Als ik een kuurtje winstrol neem is een nakuur vereist?
                      En zijn de bijwerkingen echt zo erg zoals in sommige artikelen worden beschreven ?

Groetjes
                      Richard

Comment

Ieder persoon reageert anders op gebruik van AS.
                        Maar als jij met gezond verstand geruikt en hebt nagedacht over juist combi's en hoeveelheden dan zal het wel meevallen. Mits je tussen de kuurtjes je lichaam wel weer de tijd geeft te herstellen.
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (richard10 @ Jul. 01 2004,11:15)]Als ik een kuurtje winstrol neem is een nakuur vereist?
                          En zijn de bijwerkingen echt zo erg zoals in sommige artikelen worden beschreven ?

Groetjes
                          Richard
                          Altijd van het ergste uit gaan, kan het alleen meer mee vallen.
                          Je weet dat er risico's aan zitten en dan is de keus aan jezelf of je dat risico loopt of niet.
                          Wat ze schrijven is niet verzonnen of erger gemaakt. Alleen dat het ook gebeurt ligt aan de persoon. Het is net als met roken, de 1 rookt 40 jaar en heeft niets de ander rookt 2 jaar en krijgt longkanker.

Zoals JaapB zegt ga er verstandig mee om maar vooral bekijk eerst goed wat je doel is en ga dan kijken hoe je kuur in elkaar moet steken. Zodra je dat hebt post het hier op het forum hoe en wat dan reageren wij er vanzelf op.

Succes er mee.
                          ps. Op ergogenics staat ook veel info.

Comment

Vereist is een groot woord maar zou zeker wel nakuren, beter zeker...
                            Weet niet over welke bijwerkingen je het precies hebt maar een veelgehoorde van winstrol is het geil zijn.
                            Als je die bedoelt is het antwoord in verreweg de meeste gevallen ja, dat is écht zo erg...    

Comment

met een naar mr. C.
                              gege
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X