injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik gebruik ook vaker de 6, maar vroeger altijd de 8. voordeel van de groene, de 8 dus is dat het makkelijker je spuit uit gaat. groen gaat richting druppelen en moet je harder drukken. met deca injecteerd het dus lekkerder met 0,8mm. en die 0,2mmdat je meer beschadigd geloof ik niet dat het echt veel verschil maakt. soms komt er wat olie terug, maar dat komt volgens mij omdat je dan in een plek injecteert met hoge spierdichtheid ofzo. (en dus je naald ff moet laten zitten) wat dikte betreft maakt niet uit als het gaat om teruglopen van olie. heeft andere oorzaak.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

heel apart... ik laat me altijd injecteren door iemand, zelf doen vind ik nix!.. maar diegene die kon niet, heb het iemand anders laten doen. die heeft het nog nooit gedaan, ik d8 doe maar gewoon.. die spuit het erin haalt meteen de naald eruit snel!... kwam klein beetje bloed uit en die 2 ml bleef er allemaal in kwam nog geen eens klein druppeltje uit helemaal niks:P
      1.94 103KG

Comment

Tis ook niet voortdurend dat olie eruit komt zetten, dat gebeurt slechts sporadisch. Net als dat je weleens bloed trekt en dus moet herzetten.

Comment

Spuit met vloeistof warm maken in een pan met heet water. In de kont, langzaam drukken en aan het einde niet meteen eruit halen maar even laten zitten. Het is zo gebeurd. Makkelijker kan je het niet doen. Door de spuit op te warmen wordt de olie dunner.

Comment

waarom gebruiken mensen roids eigenlijk ? weten ze de gevaren niet. wat je kan oplopen zoals, kleine penis geen erectie meer, kaalheid. vrouwelijke tieten en veel meer.?
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
              waarom gebruiken mensen roids eigenlijk ? weten ze de gevaren niet. wat je kan oplopen zoals, kleine penis geen erectie meer, kaalheid. vrouwelijke tieten en veel meer.?
              Ik zal vanaaf ff een mooie docu plaatsen over de gevaren van steoriden de voordelen.. Staat ook aan gegeven hoe gevaarlijk het nu echt is.. En hoevaak mensen in het ziekenhuis belanden door AS.. Vitamine c is nog gevaarlijker word allemaal uitgelegd
              1.94 103KG

Comment

Originally posted by JCorte View Post
                Ik zal vanaaf ff een mooie docu plaatsen over de gevaren van steoriden de voordelen.. Staat ook aan gegeven hoe gevaarlijk het nu echt is.. En hoevaak mensen in het ziekenhuis belanden door AS.. Vitamine c is nog gevaarlijker word allemaal uitgelegd
                Ja klopt. Vitamine C is gevaarlijker. Al zou god dat zeggen...
                Roids is vooral gevaarlijk voor mensen als jij. Je hebt er de ballen verstand van. Maar nee .. meneer heeft al 5 kuurtjes achter de rug. Geloof je alles wat in documentaires wordt verteld? De nadelen wegen niet op tegen de voordelen voor gebruikers. Of je moet wedstrijd ambities hebben.. of je moet het voor andere doeleinden gebruiken wat erg laag gedoseerd is. Ik wil niet als de heilige man overkomen want als er een iemand is die dat absoluut niet is op dit fora dan ben ik dat wel.

Kijk even voor de grap eens rond hoe jong iedereen al aan de roids gaat. Geloof me .. daar kom je later pas achter.
                Even een topic openen dat je al 10 jaar ervaring hebt (ik noem maar wat) en dat je nu voor het eerst gaat kuren om niet voor gek genomen te worden terwijl er een bot van de 4e klas achter de pc zit die maar gefrustreerd is omdat hij geen chicks kan scoren.

Blijft uiteindelijk een eindeloze discussie...

Comment

Als de olie er vaak uit loopt: zoek eens Z-Track op.

Bijvoorbeeld hier:
                  http://www.youtube.com/watch?v=IPp28ZGgobw

Vanaf 1:23 is het boeiend.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hehehehe, I check my patient.
                    Mooi voorbeeld Gen.
                    Probeer het nu ook eens solo maar dan in je bil, denk je dat dat ook zo eenvoudig gaat?
                    Zal ik je wat verklappen,,,forget it.
                    Z-track is al eerder besproken in dit topic.
                    Standaard verplaatsing van huid en bindweefsel dient op z'n minst 1 inch te zijn, dus 2,5cm tot 1,5 inch = 3,75cm, afhankelijk van spot.

Z-track injection is a method of injecting medication into a large muscle using a needle and syringe. This method seals the medication deeply within the muscle and allows no exit path back into the subcutaneous tissue and skin. This is accomplished by displacing the skin and subcutaneous tissue 1–1.5 inches (2.5–3.75 cm), laterally, prior to injection and releasing the tissue immediately after the injection.

Z-Track Injection: Encyclopedia of Nursing & Allied Health

Comment

In je bil zal het niet gaan nee, maar in je been zou het moeten kunnen lijkt me. Verder kun je echt wel een plooi wegtrekken, en elk beetje huid dat je al weet te verschuiven helpt bij het dichten.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Als de olie er vaak uit loopt: zoek eens Z-Track op.

Bijvoorbeeld hier:
                        YouTube - Intramuscular Z-track Injection

Vanaf 1:23 is het boeiend.
                        vanaaf moet ik weer spuitje laten zetten, ik laat het altijd doen... probeer het ook een keer op deze manier.. ff kijken wat beste werkt he
                        1.94 103KG

Comment

vanaaf moet ik weer spuitje laten zetten, ik laat het altijd doen... probeer het ook een keer op deze manier.. ff kijken wat beste werkt he

Heppie ook zo'n kussentje dan.....

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Heppie ook zo'n kussentje dan.....
                            ja die heb ik niet.. mm die maat van mij kan niet vandaag beter.. moet ik het toch zelf doen nooit gedaan:P ben benieuwd hoe het gaat whehe
                            1.94 103KG

Comment

ja die heb ik niet.. mm die maat van mij kan niet vandaag beter.. moet ik het toch zelf doen nooit gedaan:P ben benieuwd hoe het gaat whehe
                              Hehehehe, nou, zou die Z-methode maar even uit je hoofd laten dan.
                              Kerel, er is werkelijk geen REET aan, ff door de huid en klaar is klara.

Comment

hej snuff weet jij hoe je filmpjes kunt plaatsen.. net als hierboven met die track?
                                1.94 103KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X