50 mg winny en 250 mg test eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok als je beslist om 500 te zetten zou ik adviseren om hem in 2en te zetten... scheelt injectiepijn en je bloedwaardes blijven stabieler.

Zelf zou ik eigenlijk als eerst kuur altijd een bulkkuur pakken maar daar zijn de meningen ook over verdeeld

Comment

Waarom zou je in godsnaam met een test only kuur gaan cutten? Daar zijn wel betere middelen voor.
      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
        Waarom zou je in godsnaam met een test only kuur gaan cutten? Daar zijn wel betere middelen voor.
        geen test only vriend,
        winny & test

graag nog reactie of 500 test een goede optie is om te cutten...
        Last edited by golden-handgun; 29-05-2011, 17:26.

Comment

Originally posted by JCorte View Post
          als eerst kuur zou ik

deca durobolin(nandrolone) 1x pw
          testo ethentaat 1x pw
          30 mg winny pd dag
          thnx ga er ff in verdiepen

Comment

deca niks voor mij ben nogal snel agressief.. en moet snuff wel gelijk geven hou het eerst bij 1 stack en kijk hoe je het op test doet...

Comment

Originally posted by yvesb View Post
              deca niks voor mij ben nogal snel agressief.. en moet snuff wel gelijk geven hou het eerst bij 1 stack en kijk hoe je het op test doet...
              ja idd, ik ben zelf ook snel agressief...
              maar miss is het een idee om zoiets te doen: 10 week test laatste 6 week winny, dan kan ik kijken hoe ik er in het begin op reageer, bevalt dat goed zet ik de winny er bij zo niet, ga ik verder kijken, misschien een idee?

ik ben er echter nog niet of ik 250mg of 500mg moet gaan zetten, ben best grof gebouwd dus ja...

nog tips,toevoegingen en/of suggesties?

thnx guys

Comment

kijk anders eerst wat 250 met je doet, je kan hem altijd nog verhogen.. zorg wel dat je dan voldoende heb.... ik ga zelf nu ook proviron erbij nemen... de reden is als je exogen test verhoogd,gaat er een backloop draaien. Je lichaam wil dai als het ware niet,en gaat het enzym SHBG aanmaken.
                SHBG zal de vrije test binden en ''onschadelijk'' maken, DAT doet proviron. Dit kan je natuurlijk beter voor zijn.

Het is dus goed voor test e en is niet lever toxic

Comment

kijk anders eerst wat 250 met je doet, je kan hem altijd nog verhogen.. zorg wel dat je dan voldoende heb.... ik ga zelf nu ook proviron erbij nemen... de reden is als je exogen test verhoogd,gaat er een backloop draaien. Je lichaam wil dai als het ware niet,en gaat het enzym SHBG aanmaken.
                  SHBG zal de vrije test binden en ''onschadelijk'' maken, DAT doet proviron. Dit kan je natuurlijk beter voor zijn.

oke dat is idd beter ja, wat voor kuurschema heb je?

greetzz

Comment

Originally posted by golden-handgun View Post
                    oke dat is idd beter ja, wat voor kuurschema heb je?

greetzz
                    week 1 t/m 6 dbol 40 mg e/d
                    week 1 t/m 12 test e 500 e/w
                    week 14 t/m 17 nolva 20 e/d

als me proviron binnen is 25 mg e/d

hoop alleen dat de acne gaat meevallen is echt een bijwerking van proviron

Comment

SHBG (Sex Hormone Binding Globuline) is geen enzym maar een glyco-proteine dat zich bindt aan sex-hormonen zoals testosteron en estradiol, oftewel oestrogeen.
                      Van alle testosteron in je lichaam zal maar 2% vrij blijven en kan dus cellen activeren. De rest wordt in-actief omdat SHBG zich daaraan bind.

Nu proviron, oftewel mesterolone heeft een veel grotere affiniteit tot het binden aan globuline dan testosteron en daardoor zal er dus meer vrije testosteron rond gaan circuleren. Neem je dus proviron tijdens het kuren met test zul je dus meer cellen kunnen activeren omdat er meer vrije testosteron zich kan gaan binden.
                      Maar dat is niet het enige wat proviron kan. Het bind ook aan het aromatase enzym en zorgt zo dus voor het tegenhouden van omzetting van testosteron naar oestrogeen. Hierdoor zul je vocht-retentie kunnen onderdrukken. Ook blijkt dat proviron oestrogeen-receptoren down-reguleert, maw dubbele werking tot het stoppen van de nare bijwerkingen dat een ophoping van oestgrogeen met zich meebrengt.

De twijfel tussen 250mg of 500mg.
                      Tsja, tijdens een cut kun je het ook af met 250mg. Hoofddoel is dan niet spiermassa-winst maar spier-behoud.
                      Weet niet op wat voor BF je staat maar zou als eerste kuur zeker overwegen om er een bulk van te maken.

Comment

week 1 t/m 6 dbol 40 mg e/d
                        week 1 t/m 12 test e 500 e/w
                        week 14 t/m 17 nolva 20 e/d

als me proviron binnen is 25 mg e/d

hoop alleen dat de acne gaat meevallen is echt een bijwerking van proviron
                        oke ja ziet er goed uit, wat hoop je voor resultaten hiermee te behalen dan?

maat van mij heeft er idd ook iets van acne gehad

Comment

ik hoop 5 kilo uiteindelijk over te houden... ik zie het wel.. heb geen hoge verwachtingen, kan het ook niet tegenvallen.
                          Van de eerste kuur leer je het meest dat weet ik wel

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            SHBG (Sex Hormone Binding Globuline) is geen enzym maar een glyco-proteine dat zich bindt aan sex-hormonen zoals testosteron en estradiol, oftewel oestrogeen.
                            Van alle testosteron in je lichaam zal maar 2% vrij blijven en kan dus cellen activeren. De rest wordt in-actief omdat SHBG zich daaraan bind.

Nu proviron, oftewel mesterolone heeft een veel grotere affiniteit tot het binden aan globuline dan testosteron en daardoor zal er dus meer vrije testosteron rond gaan circuleren. Neem je dus proviron tijdens het kuren met test zul je dus meer cellen kunnen activeren omdat er meer vrije testosteron zich kan gaan binden.
                            Maar dat is niet het enige wat proviron kan. Het bind ook aan het aromatase enzym en zorgt zo dus voor het tegenhouden van omzetting van testosteron naar oestrogeen. Hierdoor zul je vocht-retentie kunnen onderdrukken. Ook blijkt dat proviron oestrogeen-receptoren down-reguleert, maw dubbele werking tot het stoppen van de nare bijwerkingen dat een ophoping van oestgrogeen met zich meebrengt.

De twijfel tussen 250mg of 500mg.
                            Tsja, tijdens een cut kun je het ook af met 250mg. Hoofddoel is dan niet spiermassa-winst maar spier-behoud.
                            Weet niet op wat voor BF je staat maar zou als eerste kuur zeker overwegen om er een bulk van te maken.
                            huh jouw post komt nu pas tevoorschijn :S

ik dacht dat het een enzym was.. was mij tenminste verteld. maar vocht rentie onderdrukken klinkt goed ook...
                            ik ben het wel eens en heb het hier of op m4b ook al gezegd ik zou voor een bulkkuur gaan als eerste kuur inderdaad...
                            daarna cutkuur...
                            19% had je toch??? net iets te hoog voor een bulkkuur... ik heb al klein beetje spijt met 15% moet echt opletten op mijn vet% gelukkig krijg ik dat niet snel omhoog.
                            Tis lastig vooral om te wachten als je je keuze al bijna heb gemaakt

Comment

ik hoop 5 kilo uiteindelijk over te houden... ik zie het wel.. heb geen hoge verwachtingen, kan het ook niet tegenvallen.
                              Van de eerste kuur leer je het meest dat weet ik wel
                              oke ben benieuwd

Comment

zou gewoon de kuur en dosissen doen zoals je aangeeft, klein beginnen bro
                                kun je naar mijn weten ook prima op cutten.
                                mijn eerste kuur vorige zomer was ook 1ml test e p/wk 6kilo van aangekomen en nooit verloren .

grtzz
                                Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X