hahaha ok goos je heb je gelijk zit met pak in me hoofd excuses inderdaad
Winny + Animal Stak
Collapse
X
-
Originally posted by Mvos View Post@yvesb - bedoel jij niet pak ipv stack - aangezien stack een natuurlijke test booster is en pak een multi / bcaa
@topic starter ,tuurlijk kun je het net als snuff zegt gewoon proberen ,maar stack is nou niet zo krachtig (als het al werkt met die natuurlijke test boosters) dat je er flink extra resultaat mee zult halen.
misschien heb ik en de topics die ik er net over lezen heb het wel fout , maar ik denk dat je er niks mee opgaat schieten.
Ik ga je gelijk geven.
TS, geen animal stak tijdens je kuurtje winstrol!!!!!!!!
Kijk even naar wat er in STAK zit.
Ingredients
Serving Size: 1 Pak
Servings Per Container: 21
Amount Per Serving:
Vitamin C: 100mg
Vitamin B6: 10.5mg
Magnesium: 450mg
Zinc: 30mg
Chromium: 100mcg
Natural Test Complex:
Longjack extract complex: 250mg
Avena sativa extract: 250mg
Tribulus extract complex: 500mg
Growth Hormone Secretagogues:
Mucuna pruriens extract: 250mg
Alpha glycerylphosphorylcholine: 50mg
Vasodilator Complex: 750mg
Arginine alpha-ketoglutarate
Arginine ketoisocaproate
Aromatase Inhibitors:
Calcium d-glucarate: 100mg
Diindolymethane: 100mg
DHT Blockers:
ß-sitosterol: 250mg
Saw palmetto extract: 200mg
Pygenum africanum: 50mg
Cortisol Inhibitor Complex: 300mg
Acetyl- l-carnitine
Phosphatidylserine
Liver Detoxifiers:
Lysophosphatidylcholine: 50mg
Milk thistle extract: 200mg
Other Ingredients:
Gelatin, dicalcium phosphate, whey, lecithin, microscrystalline cellulose, stearic acid, and magnesium stearate, titanium dioxide, FD&C Red #40, FD&C Blue #1
Comment
-
Originally posted by b4nn3d View PostHey jongens,
Ik ben nu al 2 weken bezig met mijn winny kuur, en ik heb een keer een aanbieding gekregen voor 10 x animal stak. Deze heb ik gekocht en heb ik hier nog staan. Nooit geprobeerd, en ik wil hem nu tijdens mijn winstrol kuur erbij doen.
-Mijn kuur is oral
Wat denken jullie hiervan?
Zou het extra gains opleveren?
Zou het extra zwaar worden voor me lever?
Dingen die ik misschien over het hoofd zie? Wie denkt dat het waard is en waarom of waarom niet.
Alvast bedankt!!
B4nn3d
Drink meer water. laat je nieren goed spoelen.
Dat moet je altijd doen als je oraal as neemt.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostGewoon doen is totaal geen probleem kerel.
Drink meer water. laat je nieren goed spoelen.
Dat moet je altijd doen als je oraal as neemt.
DHT-blockers.
Heb al het een en ander opgezocht en in combinatie met winstrol niet echt verstandig.
Comment
-
Hey Snuff-Sann,
Bedankt voor de informatie, hier kan ik ook echt iets mee.
Ik wist al dat er DHT- Blockers inzaten maar of de hoeveelheid ook echt iets doet met je winstrol kuur wist ik niet. In ieder geval bedankt voor de hulp.
Ik probeer de Animal stak na mijn kuur wel eens een keer uit.
Comment
-
Originally posted by b4nn3d View PostHey Snuff-Sann,
Bedankt voor de informatie, hier kan ik ook echt iets mee.
Ik wist al dat er DHT- Blockers inzaten maar of de hoeveelheid ook echt iets doet met je winstrol kuur wist ik niet. In ieder geval bedankt voor de hulp.
Ik probeer de Animal stak na mijn kuur wel eens een keer uit.
Van verschillende bronnen vernomen dat vooral Saw Palmetto gains kunnen tegenhouden. Op een kuurtje winstrol kan dat toch al gauw aanzienlijk gaan worden aangezien de overall gain nou ook weer niet zo enorm is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment