Anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anabolen

hoi, heeft hier iemand ervaring met turekse virigen van organon.
    en lovitran is een turekse alternatief van clenbutrol.
    graag jullie meningen en of ervaring er mee.

greets

Ken ze allebei niet en ken ook geen mensen die het gebruikt hebben ben ik bang.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

In mijn grote as boek staat dat het testosteron undecanoate 40 mg per capsule 30 caps in een flesje is en meer weet ik er ook niet van
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik heb helemaal in het begin van mijn "BB cariere" ook virigen gehad. Het is de meeste lichte oral die er op de markt is omdat deze de lever omzeilt. ik heb er toen per dag 10 geslikt, verdeeld over de dag. het drukt licht op de axis (minder als stanozolol) maar de resultaten zijn ook minder en de kosten zijn relatief hoog. Maar als je net begint aan AS en je lichaam nog niets gewent is  dan groei je er wel op (welliswaar minder als op andere middelen, maar toch) ik ben toen 3.5 kg aangekomen waar ik 2.5 aan over heb gehouden. (vondt het toen heel wat   ) hahahaha maar goed als je toch naaar turkije gaat neem dan gewoon injects mee en geen virigen caps (primo is ook een licht middel en daar haal je wel mooie (blijvende) gains mee)  

lees dit ff door:
        andriol

ik denk dat je er zo wel uitkomt.... toch???

suc6 -=WLM=-
        Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X