Metonan II + Roacutane

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Metonan II + Roacutane

Hey allemaal,
    Ben sinds het beƫindigen van mij 1e kuur aan een Roaccutane kuur.
    Nu mag ik dus een half jaar!! niet in de zon en ben zo bleek als wat.
    Ben dus een beetje aan het lezen over metonan II ( auto tanner).
    Weet iemand hier iets vanaf?
    Ik heb nog helemaal niks gekeken, dit is mijn 1e stap in onderzoek.
    Thanks alvast
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

melanotan 2?
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Dat ja, my bad

Comment

Heb er wel eens logjes van gezien.
        Je zou eens de zoekfunctie moeten gebruiken dan zul je er wel vinden denkk.
        En anders googlen naar wat logjes op andere sites.
        Verder weet ik er niks van dus ga ik me er buiten houden.

Succes!
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Wie zegt dat je niet in de zon mag? heb het ook een tijd gebruikt en mocht wel in de zon van mijn dermatoloog, alleen niet te lang uiteraard.

Comment

Je mag in de zon als je goe smeert factor 50 fzo, maar echt bruinen ga je niet kunnen.
            Je kunt melanotan proberen, staan paar topics van op bodynet, je kan ook eens via google zoeken. Heb het zelf nog niet geprobeerd dus kan je er niet echt veel over vertellen.

Edit: Lol topic hoort echt niet thuis in de anabolen sectie.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where heā€™s going. - Dave Tate

Comment

Ik moest alleen middagzon vermijden en zelfs dat heb ik niet gedaan gewoon zonnen joh als je voelt dat je verbrand kan je onder een parasol ofzo gaan liggen of in schaduw dan word je ook bruin hoor. en ik weet niet of dat wat jij wilt gaan gebruiken wel nut heeft aangezien reocutane de opperhuid redelijk snel laat vervellen dus als je dat gebruikt heb is het er in no time ook weer af. Kiezen wat je wilt ... Bruin zijn of reocutane gebruiken.

EDIT: Zonnen zelf heeft ook geen nut is er ook zo weer vanaf. Spreek uit ervaring
              Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

dermatologen hanteren dan waarschijnlijk andere richtlijnen allemaal, ben zelfs nog naar brazilie op vakantie geweest.. alleen de dosis is toen iets verlaagd, mocht gewoon in de zon.

Comment

waarom smeer je niet gewoon een bronzer?
                  Of laat je sprayen.
                  Ssssmoking

Comment

voel ik me meteen zo Guido

Comment

melatonan moet je ook bruinen in de zon of zonnebank voor gewenst resultaat dusss......
                      Beest in opleiding

Comment

licht eraan hoe hoog je dosis is van roa

ik had toen der tijd 10mg en zat ook aan de mt2, geen bijwerkingen van gehad. das ook al 2jaar geleden
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

Zover ik weet, speelt metonan met je pigment. Na gebruik (als je weer bleker bent) zijn moedervlekjes enzo vaak ook alsnog beter zichtbaar.
                          Als een goede huis belangrijk voor je is (neem aan van wel, anders krijg je geen Roacutane) zou ik dat niet tegelijk nemen. Kans op pigmentvlekken in je gezicht lijkt me dan aanwezig.

Ik ken Roacutane niet goed genoeg, maar doxycycline wel. En daarmee wordt afgeraden om in de zon te gaan, omdat je gewoon gruwelijk snel verbrand. Dus moet je het opbouwen en goed insmeren. Is dat bij Roacutane niet net zo (deels doordat je huid zo droog wordt)?

Comment

Ja huid wordt idd droog, na wat gelezen te hebben over groeiende en duidelijkere moedervlekken heb ik besloten hiervan af te zien en ff door te bijten.
                            Bedankt voor alle reacties!

Comment

zou sprayen. je kan huidkanker krijgen van zonnen sowieso, want je hebt een compleet nieuwe (baby) huid.
                              melanotan is nog nooit op babies geprobeerd, dus je bent dan een testbeest,
                              liever een guido dan naar de klere
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X