zoals je al heb kunnen lezen ben ik nu 14 maanden geleden uit noodzaak gestopt met trainen. Ik heb een schouder blessure en moest eerst rusten dus heb van mei 2003 tot dec gerust toe ben ik een half jaar onder behandeling geweest bij een manuele terapeut en nu weer sinds een week of 7 aan het revalideren in een revalidatie centrum. Ik heb een aantal vraagen over het gebruik van deca. Ik heb op een site gelezen dat je dit gebruikt wordt in de NFL tegen blessures. Nu is mijn vraag natuurlijk is dat waar? Kan je deca tijdens een blessure of vlak na een blessure gebruiken? hoe zit het met de dosering ik heb gehoord/gelezen vrouwen 50mg per week en mannen 100 tot 200 mg per week. Klopt dit? Het is een deler dus het duurt een tijd voordat het uit je lichaam is. Kan je dan ook 1 of 2 injecties nemen of moet je een kuur van 8 weken doen? moet je diet opbouwen? voorlopig laat ik het5 wel hier bij iedereen alvast bedankt die serieus reageerd want aan slap gelul heb ik niets. Groeten fiedeldiedo
Gebruik van anabolen
Collapse
X
-
slap gelul hoef je hier niet bang voor te zijn.
als je het puur voor blessure leed gebruikt is 100 mg al genoeg.
het geneest je blessure niet, maar zorgt er wel voor dat de genezing doorzet ook al train je weer een beetjeeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Alle AS laten je sneller herstellen na een training inprincipe. Er wordt niet gesproken over herstel na een blessure.
Ik zou er zeker geen AS voor gebruiken.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
dag sorry maar ik ben effe op vak. geweest bedankt voor de reacties. in de vak. bijna iedere dag een uurtje gezwommen, dit heeft goed gedaan misschien vandaag de laatste keer rev. ik voel nog wel wat maar alleen als ik het zwaarder ga belasten? Waarschijnlijk kan ik bijna weer rustig beginnen met trainen. Heeft iemand voor mij nog een goede tip voor het trainen. thanks. fiedel.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
dag allemaal het is nu een maandje verder en nog bedankt voor alle reacties. ik ben inderdaad ontslagen uit het rev. centrum ze zeiden dat ze niets meer voor mij konden doen. Ze benadrukte wel dat ik zittend of staand nog geen push beweging mag maken zoals neck press. Met bankdrukken niet te diep laten zakken i.v.m. met de spanning op de schouder, en niet te zwaar. Ik moet rustig aan doen. wat is rustig aan??? Ik train nu 2 x per week situps, warming up ±8min, 3 rug en 3 borst oef. per keer meer niet.
rug= 20kg/50reps, 30kg/40reps, 35kg/30reps, 40kg/20reps
rug= 20kg/40reps, 30kg/30reps, 35kg/20reps, 35kg/20reps
rug= 30kg/30reps, 35kg/25reps, 35kg/20reps
borst 200°= 30kg/40reps, 35kg/30reps, 40kg/20reps
180° borst= 30kg/30reps, 35kg/25reps, 40kg/20reps
pec-dec= 20kg/35reps, 30kg/30reps, 35kg/25reps, 40kg/20rep
Maar ik heb nog steeds een beetje pijn in mijn rechter schouder. Persoonlijk vind ik dit een rustig schema om mee te beginnen. de pijn bevind zich het meest in de voorste en middelste kop van de deltoimeus, maar vlgens mij ook een beetje in de borstspier.
Is er iemand met een suggestie of die meer ervaring heeft. wand de pijn wil niet verdwijnen ik blijf last houden en zou nu naar 18 maanden wel eens wat zekerheid kunnen gebruiken.
alvast bedankt fiedel.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Onderbouwd Paramedic misschien...
Ik kan alleen maar zeggen luister naar je lichaam en stop als je last krijgt. Niet eerder weer de oefening doen voordat de pijn weg is.
Sterkte in ieder geval!
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
thanks mensen voor alle steun. In de sportschool weten ze het niet. Ik heb vanaf week 18 t/m week 33 bij een revalidatiecentrum gelopen maar daar kon ik niet verder. die konden me niet meer helpen. Want alle oef. gingen goed ik deed daar alleen schouder oef. tot 45kg zelfs cable cross deed ik alweer 35-40kg deze oef. is niet puur schouder maar toch. Dan denk je toch van yes!! het gaat weer goed. Maar ik ga deze week nog naar de huisarts en laat me doorverwijzen naar een orthopedist en dan afwachten wat die te zeggen heef. nogmaals bedankt voor de reacties top. Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten fiedel.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment