Gebruik van anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben nog niet naar de huis arts geweest maar het werd de volgende dag minder en heb 16-09 weer wat geprobeerd te trainen dat ging goed en gisteren ook maar ik krijg wel nog steeds wat pijn maar vaak is dit na 1 of 2 dagen weer weg en soms duurt het wel 3 tot 4 dagen maar het verdwijnt wel. Is dit goed of slecht? Train ik dan nog te zwaar?

fiedel.
    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Gaat zeker de goede kant op maar zou het iets rustiger aan doen als ik jou was. Voor je het weet ben je weer terug bij af..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dacht ik ook al ik ben al wat blij dat ik weer wat kan trainen ik zal het advies opvolgen en hopelijk gaan we dan aleen nog maar voouit, dat is wel de bedoeling

Comment

Succes!!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb en vraagje weet iemand misschien of er al supplementen zijn die ik eventueel al zou kunnen gebruiken bij het rev. trainen ik train nu 2 x per week 6 oef per keer licht wil over twee weken 3 x per week gaan proberen, misschien zijn er dingen die ten goeden komen??

fiedel.

Comment

IK zou als ik van u was gewoon rustig opbouwen, vergeet niet dat spieren een goed geheuen hebben ,dus die oude fysiek heb je zo weer terug

Succes

Grtz
              stil growing

Comment

ik zou ook nog even nix der bij gaan gebruiken dan heb je alleen maar kans dat je overmoedigd word en ga je toch weer knallen.

laat je spieren eerst maar es rustig wennen aan de herhalende niet standaard belasting.

als je je lichaam goed onder controllen hebt voel je van zelf wel of je het zwaarder kan belasten of niet.

heb je die pijn gelijk na het trainen of de volgende dag??
                of heb je het al als je bezig bent met je rep's??
                Who's the Chef

Comment

No Pain !! No Gain!!

Comment

heb je die pijn gelijk na het trainen of de volgende dag??
                    of heb je het al als je bezig bent met je rep's??

Ik voel wel dat het zwak is tijdens de reps. dus moet heel goed opletten dat ik de oef goed doe. Tijdens de eerste opwarm set voel ik het nog maar hierna verdwijnt dit en is het goed warm. als ik klaar ben voel ik wel dat het belast is(gevoelig) maar niet echt pijn. Ik krijg die pijn ongeveer 1.5 uur na het trainen en dat blijft dan een paar uur en dan merk is langzaam dat het minder wordt.(Slapen) meestal is het de volgende dag nog gevoelig en de dag hierna bijna weg en de derde dag is het over.

Grt fiedel

Comment

heb je al eens geprobeerd voor je gaat beginnen een 10 a 15 min op een cardio apparaat te zitten bijv de body trekker
                      das een wandel apparaat waar je ook met je armen moet bewegen (soort lang laufen).

bedoel jij met gevoelig als je het lichtjes aanraakt dat het pijnlijk is of een kloppend gevoel??

Who's the Chef

Comment

het is inderdaad belangrijk dat je een goede warmingup doet. Ik doe normaal eerst situps 10-15 min. en dan rustig rond zwaaien 2 min. met 1 pauze.

de pijn voel ik als ik er op druk gewoon rustig druk net als een normale massage het is een steekende pijn niet een kloppende pijn en het zit in het gedeelte boven op mijn schouder bij het bot waar je nek spier (trapezius) en deltiod en de rest op aanhecht.

hieronder twee links waarop je van alles over blessures kan vinden. ik vind het wel een handige site op effe opkijken het bijft een zwak punt.

http://www.sgcvisser.nl/Schouderanatomie.htm
                        http://www.sgcvisser.nl/Schouderinst...tm#Behandeling

grt fiedel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X