Tren of Deca?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Had van jou wel beter verwacht marnop. Deca is dus niet onderdrukkend? In dat geval kijk je er flink tegenop. In mijn geval en ik mag aannemen in het geval van Mr. Big dat deca wel degelijk onderdrukkend is voor je libido. Vandaar dat test erbij een pre is.

Het is behoorlijke onderdrukker voor je libido/test, maar daar hebben we het toch niet over? Werd ook niet om gevraagd verder.

Gaat om dat je er niet of wel van herstelt.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Mr. B.I.G. View Post
      Wow kerel voel je niet zo aangevallen man, ik heb het te snel gelezen en dacht dat het over het herstel van de axis ging ipv spierherstel. Excusez moi!

@ Marnop

Ik denk niet dat ik je uit hoef te leggen waar Nandrolon voor is gemaakt, check anders wiki maar ff die kan je vast wel verder helpen

Dus je hebt nog nooit gehoord dat deca enorm zwaar op de axis drukt en het herstel hiervan jaren kan duren? Dan twijffel ik wel aan jouw kennig mbt tot dit geneesmiddel.

Dat artsen bepaalde middelen voorschrijven wil natuurlijk niet zeggen dat het geen bijwerkingen met zich mee kan brengen die niks met de behandeling zelf te maken hebben...beetje rare opmerking bro...!
      Jij bent wel erg makkelijk in suggereren en gelijk oordelen ook he.

Je ziet ws ook spoken als je je ogen dicht doet?
      Mafkees!

Als je wat te vertellen hebt vertel het dan en klaar, maar ga mij niet lastig vallen met vage verhaaltjes die je zo nodig uit je AAS duimpje moet zuigen.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

voeding,
        (pre) nakuur,
        lengte van de kuur
        dosis

De middelen die je tot je wilt nemen. De 1 werkt oestrogener dan de ander samen werken ze misschien ultra oestrogeen. Als je voeding dan ruk is krijg je oa last van extreem veel vocht/ hoge bloeddruk, hijgen bij het minste of geringste en dat soort gedoe.

Als je dan in vet bent aangekomen ipv lean mass tja niet zo heel raar dat het herstel ook erg lang op zich laat wachten.

Allemaal dingen om over na te denken. Is helaas niet neem ff dit of dat en klaar is Kees, als je het goed wilt doen.

Maar deca is erg lekker, zoals gezegd no spierpijn das erg prettig.
        Last edited by onderhandelen; 20-07-2011, 01:03.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik snap de vergelijking deca/tren niet zo in dit topic.
          Al zijn ze familie, ze hebben een nogal verschillende uitwerking.

Comment

Of dat het misschien beter eerst om eerst flink te bulken op deca en dan wat te cutten, of gewoon schone massa gaan pakken via de tren.
            Maar mijn keuze is al op tren gevallen.
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Ik snap de vergelijking deca/tren niet zo in dit topic.
              Al zijn ze familie, ze hebben een nogal verschillende uitwerking.

dus: wat is doel kuur en daarop baseren.
              en niet het standaard verhaal: veel droge massa erbij en super sterk worden. (dat zou een mooi anabeultje zijn)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                weet iedereen die zich goed heeft ingelezen.

Ik weet niet of dit tegen forumregels is maar: Waar kan ik me eigenlijk goed inlezen? wil nog lang niet gaan beginnen (weet niet eens of ik het uberhaupt wel wil gaan doen) maar vind het wel leuk om wat van te weten en heb genoeg vrije tijd om me erin te verdiepen
                Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  dus: wat is doel kuur en daarop baseren.
                  en niet het standaard verhaal: veel droge massa erbij en super sterk worden. (dat zou een mooi anabeultje zijn)
                  Ik vroeg me dit af omdat ik twijfel om eerst flink te gaan bulken op de deca en vervolgens een cut te gaan doen, of dat het beter is om gewoon voor de droge massa te gaan en vocht zoveel mogelijk uit de weg te gaan.

Keuze is gevallen op
                  wk 1-5 test P
                  wk 1-12 test 500
                  wk 1-10 tren 400
                  14-17 Arofixen.

Nieuwe vraag: Verstandig of niet? HCG

Comment

Je hebt 2 opties. Als je een lichaam wilt zoals in de fitnessboekjes (met aardig wat massa) zou ik voor deca + sust gaan en bulken. Als je zegt van ik heb meer dan genoeg massa zou ik gaan cutten met tren. Deca kan je wel decadick krijgen(minder harde erecties) maar dat is bij iedereen persoonlijk maar meestal hebben veel mensen een verkeerd beeld van hunzelf en denken ze dat ze al breed zijn of te fel gespierd moet je beetje objectief in blijven. Hoe dan ook veel succes met je keuze en hou ons up-to-date ;-)

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post

Nieuwe vraag: Verstandig of niet? HCG
                      Is niet verstandig, is een must!!!!
                      Vooral met jou kuurplannetje.

Trouwens kun je met deca in je kuur ook gewoon droog geraken.
                      Het heeft allemaal met je voeding te maken en niet met de roid.

Comment

Snuff, heb meerdere malen gehoord dat jij een HCG voorstander bent.
                        Wat raadt je me aan?
                        Zat zelf te denken aan wk 1-13 2x250iu pw

Comment

deca mits lage vp
                          Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                            Snuff, heb meerdere malen gehoord dat jij een HCG voorstander bent.
                            Wat raadt je me aan?
                            Zat zelf te denken aan wk 1-13 2x250iu pw
                            500IU in de week doen de meesten echter heb ik daar mijn bedenkingen over.
                            Reden hiervoor is dat ik al enkele malen vernomen heb dat 500IU het net niet doet. Men ervaart met die dosering nog steeds een kleine krimping van de testes.
                            Aangezien atrofie de allerlaatste eindhalte is van inactiviteit van de leydig-cellen betekent het dus dat er meer wekelijks gezet dient te worden om die inactiviteit te voorkomen.
                            Daarom lijkt mij 250IU 3x in de week een meer verstandige zet.

Comment

correct, hcg persoonlijk 750 -1000 iu per week vanaf week 3 /4 tot je nakuur doet wonderen

Comment

als tren enantaat is, is 400mg te weinig. moet 600 zijn. anders doet het niet veel.
                                beter zet je acetaat. 75mg eod minimaal
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X