Terug van vakantie kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik dacht dat jij iets van 20 jaar was. Je hebt er al héél wat kuren opzitten als ik het zo lees op het board.

Waarom niet gewoon een tijdje doortrainen zonder as? Je moet toch minimaal alles vast kunnen houden die tijd. Je lichaam kan dan enigzins herstellen.
    Dat je er goed uit wil/gaat zien van die kuur dat snap ik, maar je gezondheid is je toch ook wat waard.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 23 2004,12:54)]Ik dacht dat jij iets van 20 jaar was. Je hebt er al héél wat kuren opzitten als ik het zo lees op het board.

Waarom niet gewoon een tijdje doortrainen zonder as? Je moet toch minimaal alles vast kunnen houden die tijd. Je lichaam kan dan enigzins herstellen.
      Dat je er goed uit wil/gaat zien van die kuur dat snap ik, maar je gezondheid is je toch ook wat waard.
      heel wat 4 kuren val toch wel mee??
      The oxynator

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (X-Tripiot @ Aug. 24 2004,09:54)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 23 2004,12:54)]Ik dacht dat jij iets van 20 jaar was. Je hebt er al héél wat kuren opzitten als ik het zo lees op het board.

heel wat 4 kuren val toch wel mee??
        Als getal valt 4 wel mee maar als je 20 jaar bent is het vrij veel hoor!
        Ieder voor zich uiteraard..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

4 zou ook nog wel gaan al blijft het wel jong.
          Maar volgesn mij heb je niet de lichste kuren gedaan als ik het goed begrijp.
          Maar zoals MR.C al zegt ieder voor zich!

Comment

Update :

Ik ben nu 3 weken bezig met dianabol en begin vanaf maandag met inname van 50mg oxy. Ben deze 3 weken niet veel aangekomen een kleine 4 kilo maar gelukkig ben ik nogsteeds zo droog als kurk . Dit zal vrijwelzeker niet lang meer duren door de diana en oxy. Voor de rest niet veel te vertellen maar dat laat ik weten zodra er grotere veranderingen optreden . nou ik ga maar weer eens eten (daar wor je wel gek van ) Maarja..

Greetzz X

The oxynator

Comment

Is een hele mooie winst hoor als je bf gelijk is gebleven!

(Vr)eetse...

Greets...

Comment

** Update**

Oke ik ben nu 6 weken bezig zit op 50 mg biona en 75 mg oxy. men inmiddels 94 kilogram dus 10 kg winst nog 2 weken te gaan . bloeddruk is alleen nogal hoogjes maar nog net niet gevaarlijk en is toch van korte duur ben natuurlijk niet mer zo droog als voorheen maar zit nog redelijk droog in mn vel . benen en armen gaan als een speer vooruit. en sta overal bol (strak) lijk of ik uit mn vel kan barsten . Tevens constant spier en hoofdbijn (netals altijd) maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden .. Nou dit was de update ,,,

greetz X
                The oxynator

Comment

Vind het toch een beetje gevaarlijk klinken...      

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zeker heel erg goed in de gaten houden hoor je bloeddruk!
                    Wat betreft de gains gaat het lekker maar ik ben vooral benieuwd wat je vast gaat houden na je kuur.

Greets...

Comment

Ben ook benieuwd wat je van die 10 kilo gaat overhouden, hou ons op de hoogte

Grtz
                      stil growing

Comment

*Update *  ...

Oke na 12 weken kuren ben ik weer klaar. En mn einddoel is eindelijk bereikt. Na veel ploegen en zweten en de juiste medicijnen zit ik nu op de 98 Kilo. er is al 2,5 kilo aan vocht af . maar ben nu vrij droog dus zal rond de 95 (hopenlijk) blijven wegen. Waarschijnlijk ga ik begin januari meedoen aan wedstijdjes , maar of ik dat echt wil weet ik nog niet. Als het aan mn trainer ligt wel maar die heeft niks over mij te vertellen    De kuur is goed verlopen ..  op de constante hoofdpijn ( door de verhoogde bloeddruk )constante spierpijn minder werkend onderstel dus geen echt schrikbarende niet verwachtte klachten. Nou is het dus tijd voor mn lichaam om te detoxen de komende maandjes.  
                        Heb trouwens bij elke kuur voor en na foto's gemaakt .. en na het zelf kijken ernaar schok ik best wel .. ###### IKKE IS GEGROEIT :P. maar dat mocht ook wel
                        Foto's worden gepost, Groetjes aan al mn (collega;s )

Greetzzz X-Tripiot

The oxynator

Comment

Helemaal top gozer!

Greets...

Comment

Top kerel, en laat die foto's maar komen

Grtz
                            stil growing

Comment

Ben ook zeer benieuwd naar de foto's!
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ben heel erg benieuwd naar je fotos...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X