Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb het merk wel eens vaker voorbij zien komen maar bijna niemand gebruikt het, heeft dit een reden? tja... weinig over bekend, ik zou voor zekerheid voor een bekend merk gaan zodat je geen problemen krijgt...
maar dat is je eigen keuze uiteraard, ga je er wel aan laat dan even achter wat jij ervan vind
hogere bloeddruk. weg gehoord bij winny. maar of het komt doordat je missch. andere stof hebt (oxy, dboll) of dat je niet zo goed tegen de winny kan...
komt wel vaker voor die hoofdpijn, heb ik bijna bij elke oral komt denk ik dat je bloeddruk stijgt maar vooral bij dbol erg last van hoofdpijn gewoon doorbijten zou ik zeggen, en laat even weten hoe scantel je bevalt
Ik heb deze gebruikt en pakte maar liefst 7Kg! in 6 weken helaas bijna alles weer kwijt.
Twijfelde of dit geen D-bol was maar leek me toch sterk.
Had denk beter wel een nakuur kunnen pakken ook al was (het maar) stazolol.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment