Tren e of Bold?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@stijnel

Originally posted by GeneralIx View Post
    Vind je reactie niet echt toevoegen, jij wel?
    ------------

@kevin
    Inmiddels al definitief voor de keuze test + bold?

Comment

Al.13 jaar trainen en 10 kuurtjes en de stomste vragen stellen. Wat een grap ben jij

Comment

Originally posted by stijnel View Post
        Snuff, jij houd er wel echt van van iedereen uit te schijten als ze gwn raad vragen he...

verekte m...
        Wat voor danny gold, geldt net zo goed voor jou. Daarnaast heeft snuff nu een ban, en kan hij zich niet verdedigen. Dus temperen.

Originally posted by melvinafca View Post
        Al.13 jaar trainen en 10 kuurtjes en de stomste vragen stellen. Wat een grap ben jij
        Voor jou ook.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vreemde antwoorden krijg jij hier als advies ?????

naja om te beginnen is omnadren een goed middel en hetzelfde als sust dus snap het probleem hier absoluut niet, de gene die zeggen dat je dit niet moet nemen hebben er duidelijk geen kaas van gegeten.

tja bold of tren ? dit kan je eigenlijk niet met elkaar vergelijken aangezien bold heel ligt is en tren heel sterk.
          persoonlijk als je al meerdere keren hebt gekuurd zou ik voor tren gaan, hier zal je duidelijk veel meer massa mee pakken en ook vet mee verbranden als met bold, zelf heb ik bold gebruikt en vond dit niet zo goed!

ik zou het zo doen:

500 test (omnadren)
          400 tren enanthate
          hier zal je zeker als een raket op gaan

als je toch besluit om bold te nemen zou ik die hoog doseren dus minimaal op 600mg en zeker voor 16 weken anders heb je der niets aan.

hopelijk je voldoende te hebben geinformeerd. succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X