Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• !!!

Originally posted by Scarface84 View Post
    Dag mensen,

Ik heb 3 jaar gelden een keer diana only kuur gedaan.

Nu zit ik er aan te denken om het volgende te gaan doen.

1*6 diana 40ml
    1*10 test enanthate 250 mg
    1*10 deca 200 200mg
    1*10 bolden undecy 200 mg
    1*10 tren 200 mg

Graag een reactie van jullie

Grtz
    Zou je nog maar is inlezen !!!
    Of Diana, Test, Deca.
    En dan Diana 4wkn en de Test 2 wkn langer dan de Deca 12 wkn dus !
    Of Tren Bolden. Maar Tren iedere ma en do zetten !
    Overgens mijn 1e was hetzelfde 13 kilo op gepakt.
    Helaas veel vocht toch 8 overgehouden.
    Maar zeker niet alles stacken !
    Meer is zeker nooit beter !!
    Ja voor je dealer
    Maar jou lever en geld he.

M.V.G

Comment

• Originally posted by danny74 View Post
      Zou je nog maar is inlezen !!!
      Of Diana, Test, Deca.
      En dan Diana 4wkn en de Test 2 wkn langer dan de Deca 12 wkn dus !
      Of Tren Bolden. Maar Tren iedere ma en do zetten !
      Overgens mijn 1e was hetzelfde 13 kilo op gepakt.
      Helaas veel vocht toch 8 overgehouden.
      Maar zeker niet alles stacken !
      Meer is zeker nooit beter !!
      Ja voor je dealer
      Maar jou lever en geld he.

M.V.G
      Zeker heb je gelijk maar ik woog voor de kuur 89 en nu 105 kilo dus vind het niet slecht

gr

Comment

• NIk.JPG

Reacties ???

Comment

• Wauw is dit je resultaat? sorry hoor maar ik vin het spuuglelijk, het lijkt alsof je net 3 maanden traint!!
          Ik train nu al bijna 20 maanden -4 maanden operatie gehad. heel zonde dit. Kan niet geloven dat je 4-5 jaar traint, ik ken vrienden van mij die 4-5 jaar trainen maar die zijn echt groot ripped. Kan het niet geloven sorry

Comment

• Mind is everything.

Comment

• en `ohja, ik ben veel ripped dan jij hahahah

Comment

• @ Kilaaaah.
                Overdrijven en aanstellen is ook een vak gozer.

Scarface, het zou mooi wezen als je wat meer foto's post.
                Als ik jou avatar naast die van nu leg zie ik meer massa op je avatar eerlijk gezegt.
                Tis gewoon moeilijk te bepalen op zo'n manier of je progressie geboekt hebt.

Comment

• Originally posted by Killaaaah View Post
                  en `ohja, ik ben veel ripped dan jij hahahah
                  Kom even met bewijs dan kerel.
                  Zo niet, gewoon mondje dicht dan.
                  TS post wel foto's.

Comment

• Solong gayboy.

@ scarface, je rug is wel wat dikker maar veel verder verschil zie ik niet heb je meer foto's ?

Comment

• Dag mensen bedankt voor jullie reacties,

ten eerste killaaah je hebt mij niet eens gezien en jij ripped dan mij dan is dat tog mooi voor jou en jij moet leren lezen en dan wel begrijpend lezen!!! ik train nu 3 jaar fitness en doe 6 jaar aan gevecht sport. en bene blij voor jou maatjes die zich al helemaal vol gepompt en dit mijn eerste echte keer is.

Snuff

En verder idd mijn avatar lijkt beter omdat die na trainen is genomen en de andere zo maar. Maar ik zal efe andere foto s schieten met een goeie camera

En er is echt wel verschil. Zal morge proberen fotos te make zal effe kijke of mijn zwager zijn camera effe kan misse

mensen alvast bedankt voor jullie reactie

Comment

• Oke kerel, lijkt me een wijze zet, als je echt wil dat wij wat over jou vooruitgang kunnen zeggen.

Ik kan me heugen dat je al wat aan foto's gepost hebt, waarschijnlijk een paar pagina's terug.
                        Wanneer je dezelfde pose's aanhoud tijdens het maken van de nieuwe pics kunnen we ze met elkaar vergelijken.

Succes gozer.

Wat zijn je stats nu eigenlijk en ben je helemaal klaar met je kuur?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Oke kerel, lijkt me een wijze zet, als je echt wil dat wij wat over jou vooruitgang kunnen zeggen.

Ik kan me heugen dat je al wat aan foto's gepost hebt, waarschijnlijk een paar pagina's terug.
                          Wanneer je dezelfde pose's aanhoud tijdens het maken van de nieuwe pics kunnen we ze met elkaar vergelijken.

Succes gozer.

Wat zijn je stats nu eigenlijk en ben je helemaal klaar met je kuur?
                          he

ja al en tijd klaar mee ik zou eerst 10 weke doen maar is 9 geworden door omstandig heden. Heb daarom ook 2 maanden net kunnen trainen.

maar ik weeg nu 104 a 105 kilo een beetje vet nog maar ben nu druk bezig om dat er weer af te trainen.

Comment

• Als je weer foto's laat maken, blijf dan staan he........niet zoals op de foto's van pagina 4 gaan liggen....staat wat raar.
                            Maar ik ben ook benieuwd naar je progressie.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                              Als je weer foto's laat maken, blijf dan staan he........niet zoals op de foto's van pagina 4 gaan liggen....staat wat raar.
                              Hehehe, hey Mart, je kunt ze ook gewoon meeslepen naar een programmaatje en ze roteren, is in een poep en een scheet gebeurd.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                                Als je weer foto's laat maken, blijf dan staan he........niet zoals op de foto's van pagina 4 gaan liggen....staat wat raar.

Hahaa ja klopt soms ben ik wat lui achter de laptop haha, maar bedankt voor je advies. En zal zeker beter fotos posten.

Vergeet niet dat ik na de kuur moest stoppen door omstandig heden en nu sinds 2 weke weer train morge zal ik fotos posten

grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X