HGH in Thailand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH in Thailand

Hey,
    Iemand een idee waar ik HGH kan oppikken in Thailand?
    Is dat gewoon in een apotheek te krijgen of moet dat daar ook via bepaalde routes?
    En iemand die me kan vertellen waar en hoe?

Ty
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

pm krieltje is op dbb die zit vaak in thailand

Comment

Ik zit elk jaar in thailand, en ben net terug. Er is wel hgh in de apotheken te verkrijgen maar prijstechnisch is het de moeite niet waard, de touristen van andere landen hebben de prijzen verpest. En ga je ergens waar het minder of niet touristisch is dan hebben ze het gewoon niet. Dit soort dingen worden alleen gekocht door de FARANG (tourist) en dus is het niet bijzonder goedkoop. Een andere optie is om daar naar een prive kliniekje te gaan en die zijn er zat daar. Bij grotere afname zijn ze goedkoper dan de touristen apotheekjes en je hebt tenminste echt spul. De apotheekjes verkopen namelijk ook namaak en UG.Dit doordat hun supplier vaak deels illegaal spul levert en zo de controle over de gear weg is. Ik heb vorige week in mn hotelkamer nog 750 mg sust gezet van organon en ze leken me 100% echt, flesjes niet van echt te onderscheiden, exp date , batch nr, alles ok. Smaak van olie was ook goed dus zetten maar. Ik heb nu nog last van mn reet en heb t gevoel dat ze fake waren. En dat terwijl ik elk jaar bij dezelfde apotheek in pattaya kom en meestal gewoon doorkuur tijdens vakantie. Ik mag geen prijzen noemen maar het is iig niet duur daar met uitzondering van bijv HGH.

Als je koopt ga dan eerst onderhandelen met de prijs... je kunt overal afdingen en dus ook in de apotheekjes daar. Begin met 50% van de vraagprijs en probeer dan zodoende ergens in het midden te eindigen...je zult dus een aantal keer die rekenmachine overgeven en steeds een nieuw bod doen maar zo ben je goedkoper uit.

goeie plaatsen om AS te scoren zijn: bangkok, pattaya, koh samui, phuket, chiang mai (goedkoper dan de rest) en krabi. Dit omdat er veel touristen komen scoren en er dus genoeg aanbod is.
      Last edited by elpadrone; 16-08-2011, 13:17.
      uut grunn!

Comment

Waar ga je precies heen en wanneer?
        Ik heb een goed adresje in Koh Samui / Koh Paghnan
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

en we hebben een zyzz bij! als ik jou was, zou ik die sauna's in bangkok proberen. schijnen erg goed te zijn.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
            en we hebben een zyzz bij! als ik jou was, zou ik die sauna's in bangkok proberen. schijnen erg goed te zijn.

Kinderachtig.

Comment

krieltje kan je helpen inderdaad zit ook op m4b trouwens

Comment

Thanks voor alle reacties, kom elk jaar hier dus weet wel hoe het hier allemaal in zn werk gaat ja
                Ik heb nog lang niet genoeg tijd gehad om mij hierover in te lezen en dergelijke en omdat ik over 5 dagen weer weg ga , ga ik niks overhaast doen en gewoon lekker een jaartje wachten (wacht een heel lekker kuurtje op me thuis)

Alles op zn tijd, toch bedankt.
                "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X