Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

Hallo allemaal,

Na bijna 3jaar (waar van 2 jaar serieus met op voeding letten etc.)trainen wil ik is een kuurtje gaan proberen.
    Ik ben nu bijna 20(ik wacht uiteraard tot ik 20 ben met beginnen v.d. kuur)
    Ik train sinds me 17de, toen was ik 61kg en 1.82m lang(super ecto).
    Inmiddels ben ik 21kg aangekomen en heb een vetpercentage van tussen de 12 en 13%.

Wat ik wil gaan nemen is:
    -250ml testosteron per week voor 10weken
    -200ml deca per week voor 8 weken
    -30mg dbol per dag voor 4weken
    -3weken nakuren met nolvadex

(uiteraard let ik hier bij op om niet teveel zout en snelle koolhydraten in te nemen)

Mijn vraag was wat kan ik hier van verwachten qua massa en vocht. en hoeveel van die massa er daadwerkelijk te behouden valt(met een goed voedingsschema).
    Last edited by JLK50; 22-09-2011, 20:37.

voor iedereen verschillend, de ene is wel gevoelig voor gyno de ander niet

geen idee wat je overhoud. afhankelijk van training en voeding.
    als eerste kuurtje kan je ook gewoon met test en dbol beginnen. evt de test op 375 of 500mg p/w maar dat is jou keuze. ben verder niet zo a.s. guru dus even wachten op anderen

Comment

zou idd ook de deca achterwegen houden ..
      Beest in opleiding

Comment

Te jong en te kort bezig voor een kuur, zeker zo'n kuur als dit.
        Ga nog maar eerst door tot je 21e, dan zal je heel misschien ergens een stevig plafond tegen komen, dan zou je eventueel een klein boost kuurtje van een oral only of een test only kunnen overwegen.
        Je kan nu naturel nog heel veel bouwen.

Op deze leeftijd kan je als naturel nog heel veel doen met de juiste voeding en timing en eventueel wat goede supps.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by JLK50 View Post
          Hallo allemaal,

Na bijna 3jaar (waar van 2 jaar serieus met op voeding letten etc.)trainen wil ik is een kuurtje gaan proberen.
          Ik ben nu bijna 20(ik wacht uiteraard tot ik 20 ben met beginnen v.d. kuur)
          Ik train sinds me 17de, toen was ik 61kg en 1.82m lang(super ecto).
          Inmiddels ben ik 21kg aangekomen en heb een vetpercentage van tussen de 12 en 13%.

Wat ik wil gaan nemen is:
          -250ml testosteron per week voor 10weken
          -200ml deca per week voor 8 weken
          -30mg dbol per dag voor 4weken
          -3weken nakuren met nolvadex

(uiteraard let ik hier bij op om niet teveel zout en snelle koolhydraten in te nemen)

Mijn vraag was wat kan ik hier van verwachten qua massa en vocht. en hoeveel van die massa er daadwerkelijk te behouden valt(met een goed voedingsschema).
          Zou het toch bij mg houden want als je er 250 ml inzet zul je dat niet overleven.
          Ik lees vaak dat test only goed is voor een 1e kuurtje om zo te kijken hoe je er op reageert.
          Maar daarover kan marnop en snuff je misschien wat meer vertellen.

Comment

Je bent zowiezo GEEN ecto!!!!laat staan super ecto...je eet gewoon te weinig/je voedingschema zit dus niet goed in elkaar...verhoudingen kloppen waarschijnlijk niet maar dat blijf op dit moment gissen...

Je bent te jong om te kuren (persoonlijke mening wat aan regeltjes heb ik n broertje dood)

Je kuur is n slechte eerste kuur!!!!!!!!!!
            Eerste kuur zou ik altijd test only doen op 500mg.
            Elke kuur die je daar na gaat pakken(en geloof mij dat de kans groot is dat er nog n paar volgen)
            Kun je vergelijken met test only en zo kom je van producten psies te weten welke werking ze op jou hebben...als je nu al van alles gaat mengen weet je nooit psies wat nou psies resultaat/sides geeft!

Dus als ik jou was zou ik me eerst nog ff gaan verdiepen in je voeding en Miss je training...en kom maar terug als je 21 bent!!!

Succes met je keuze!!!!
            Zo monogaam als 'n golden reteaver!!!

16-09-11. 187cm 101kg 6.4% vet

Comment

Originally posted by melvin1981 View Post
              Je bent zowiezo GEEN ecto!!!!laat staan super ecto...je eet gewoon te weinig/je voedingschema zit dus niet goed in elkaar...verhoudingen kloppen waarschijnlijk niet maar dat blijf op dit moment gissen...

Je bent te jong om te kuren (persoonlijke mening wat aan regeltjes heb ik n broertje dood)

Je kuur is n slechte eerste kuur!!!!!!!!!!
              Eerste kuur zou ik altijd test only doen op 500mg.
              Elke kuur die je daar na gaat pakken(en geloof mij dat de kans groot is dat er nog n paar volgen)
              Kun je vergelijken met test only en zo kom je van producten psies te weten welke werking ze op jou hebben...als je nu al van alles gaat mengen weet je nooit psies wat nou psies resultaat/sides geeft!

Dus als ik jou was zou ik me eerst nog ff gaan verdiepen in je voeding en Miss je training...en kom maar terug als je 21 bent!!!

Succes met je keuze!!!!
              Bedankt voor je tips,

Mijn voedings schema zit heel goed in elkaar ik had het erover dat ik een super ecto was toen ik begon met trainen aangezien ik toen slechts 60kg woog.
              vind mezelf nu al aardig groot hoor

Ik zal ie test only kuur overwegen vind best een goed idee die toch eerst te pakken.
              Last edited by JLK50; 23-09-2011, 11:23.

Comment

jouw keuze maar ik zou wachten zoals anderen al zeiden voor mij...
                doe eens een anabolisch dieet... ben ik 7-8kg van bijgekomen op 3maand
                voor iemand van 72kg kan ik jouw een goed bezorgen waar je weinig of niks moet voor veranderen...
                interesse? kan ik hier posten krijg je direct de mening van anderen...

Comment

Originally posted by JLK50 View Post
                  Bedankt voor je tips,

Mijn voedings schema zit heel goed in elkaar ik had het erover dat ik een super ecto was toen ik begon met trainen aangezien ik toen slechts 60kg woog.
                  vind mezelf nu al aardig groot hoor

Ik zal ie test only kuur overwegen vind best een goed idee die toch eerst te pakken.
                  En dat kan dus niet, want je lichaamstype verandert niet. Dat heeft onder andere te maken met je beenderstruktuur, de lengte van je pezen en de spierbuiken en die blijven hetzelfde. Het is dus niet zo dat je een ecotmorf bent en door hard te trainen transformeert in een mesomorf. De term "ecto" wordt hier trouwens te pas en te onpas gebruikt; meerdere malen bestempelen forumleden zich als "ecto" terwijl ze dat helemaal niet zijn.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Lichaamstypes zijn sowieso niet echt relevant.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leek View Post
                      jouw keuze maar ik zou wachten zoals anderen al zeiden voor mij...
                      doe eens een anabolisch dieet... ben ik 7-8kg van bijgekomen op 3maand
                      voor iemand van 72kg kan ik jouw een goed bezorgen waar je weinig of niks moet voor veranderen...
                      interesse? kan ik hier posten krijg je direct de mening van anderen...
                      Ben er wel benieuwd naar dus post het maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X