Slapende ledematen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slapende ledematen

Ik zit nu in de derde week van mijn deca only kuur (250mg),en heb sinds kort vaak last van slapende ledematen armen en/of benen,meestal enkele uren na de training als ik lig te rusten.
    Ligt dit aan mijn kuur of heeft dit een andere oorzaak????

Nog nooit van gehoord, heb je het dan in de armen/benen als je die gertaint hebt, of gewoon altijd na elke training?

Comment

Ik heb er last van tijdens een kuur

Als ik lang op een kei harder stoel zit dan gaan mij benen ook een beetje prikkelen(slapen)

Maar na de kuur verdwijnt dat zo weer

Comment

Heb dit vroeger ook vaak gehad toen ik nog kuurde.Soms had ik het zo erg dat als ik wakker werd mijn rechterarm niet meer kon bewegen en hier geen gevoel meer inzat(verlammingsverschijnselen).Ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe dat kwam.Is hier toevallig wat over bekend?
        oldpride.nl

Comment

Tja ik heb er nu ook last van terwijl ik een lage dosis gebruik (200mg deca per week + om de dag 50 mg winstrol inject).  maar volgens mijn trainmaatje verdwijnt dit idd gewoon weer als je gestopt bent (binnen 2 wkn)  
          Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X