Voorstel 2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstel 2e kuur

Hey mede bn'ers
    Nou ik had eerst een heel verhaal getypt alleen was de batterij leeg en viel
    Me ipod uit.
    Okey zoals de meeste wel weten ben ik bijna klaar met mijn 1e kuur, winny 40mg E.D voor 7 weken, tot zover best tevreden met het resultaat, alleen tsjaa in de wereld van orals is er niet echt veel keuze en ben ik bereid ook om over te stappen op 'prikkers', ook mede doordat ik niet veel en lang 17AA wil gaan slikken.

Okey ik zit me nu al in te lezen over mijn volgende kuur, ik zat eraan te denken om zoiezo test E te pakken, alleen de dosis is voor mij nog een vraagteken. 250mg of 500mg.. Daarom vraag ik de ervaren gebruiker om hun mening/raad, aangezien ik dus van plan ben voor het eerst met deze stof te werken.
    Daarnaast zat ik er aan te denken om een kickstart te maken met winny, alleen deze stof heb ik dus al in mijn eerste kuur gehad, dboll zou beter zijn alleen deins ik een beetje terug voor dboll, vraag me niet waarom maar ik heb het er niet zo op, netzoals t-boll

Dus dan zou het er zo uitzien.
    0-10 week: test E (250/500mg) EW
    0-4. Week: winny 40mg E.D.
    12-16 week: nolva 20mg

Zoiezo finestaride bij de hand houden aangezien ik last kreeg van haaruitval bij winny.

Thanks alvast
    Make it happen, shock everyone!

Leek op AS gebied, maar is Anavar als kickstart geen optie dan? qua kracht moet het toch in de buurt komen van de winny.. daarbij milde roid.

Comment

Op winny ging ik redelijk hard in de 3 week met kracht ,vandaar de keuze van winny en aangezien ik geen echt MERKBARE sides heb ondervonden dan alleen wat haaruitval is dus mijn oog gevallen op winny.

Comment

Finasteride tegen de sides van winstrol gaat geen zin hebben. Het remt de 5-alfa reductase van testosteron, de omzetting van test naar dht, het helpt dus niet tegen de binding van een al bestaande DHT analoog aan de androgeenreceptor.

Verder zou ik niet zo kort op elkaar weer winstrol nemen, dan eerder anavar.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet per-se tegen de sides van winstrol maar tegen haaruitval door winny. Maar dat heeft voor jou inszien geen zin?

Comment

Finasteride gaat niet helpen in ieder geval. Een anti-androgeen zou werken, maar ook meteen de hele werking van winstrol opzij schuiven.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

En zou zowiezo geen DHT nemen als je prone bent voor haaruitval.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                Daarom vraag ik de ervaren gebruiker om hun mening/raad
                Lezen heren, lezen.....

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  En zou zowiezo geen DHT nemen als je prone bent voor haaruitval.
                  Test E is heeft ook invloed op dht endan nog een dht middel erbij nemen is dus idd niet verstandig, dank je dat je me erop wijst mischien geen kickstart dan maar, mischien var alleen kickstar var nog effe over inlezen, namelijk nog nooit veel gezien.

Als het alleen test E word dan 500mg
                  Last edited by gain is pain; 19-10-2011, 21:20.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Lezen heren, lezen.....
                    komop man, ik heb je zelf raad zien geven aan knulletjes die nog amper wat van training af weten en dan met dit argument komen, niet persoonlijk bedoelt hoor snuff alleen er komen hier nog wel eens mensen met vragen die 1 jaar aan het trainen zijn die nog amper de basis weten van voeding en training die vervolgens ook raad krijgen van jou terwijl de andere daar hun handen van aftrekken en doorverwijzen naar de sticky's

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      komop man, ik heb je zelf raad zien geven aan knulletjes die nog amper wat van training af weten en dan met dit argument komen, niet persoonlijk bedoelt hoor snuff alleen er komen hier nog wel eens mensen met vragen die 1 jaar aan het trainen zijn die nog amper de basis weten van voeding en training die vervolgens ook raad krijgen van jou terwijl de andere daar hun handen van aftrekken en doorverwijzen naar de sticky's
                      Ik geef geen raad en advies onder de 21 jaar.
                      Trainingsjaren tellen natuurlijk mee maar dat zal een kuurder worst wezen. Daarom help ik hen dan zo goed ik kan de juiste richting op, beter adviseren en dat ze verder geen domme dingen doen dan doorverwijzen naar stickies en er vervolgens een zooitje van maken.
                      Gasten van onder de 21 wijs ik gewoon op hun leeftijd.

Comment

Frontloaden/test prop?
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

zou sowieso dboll doen ipv de winny. winstrol als kickstart is vreemd.
                          500 test voor 10 weken en 30mg bollen 4-6 weken.
                          goeie bol is 30 zat als bijproduct. zeker in je tweede kuurtje.\
                          maarre... waarom bang van dboll?
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dboll flink androgeen is en veel omzetting naar oestrogeen, daarom is het niet echt iets wat ik graag zou gebruiken, en zeker niet met dit vet%. daarnaast lijkt het me heel moeilijk om de gains te bepalen met dboll.

Als ik kickstart d-boll zou doen zou ik effe wat moeten zakken in vet% om het na me kuur nog acceptabel te houden, maar t-boll als kickstart 'de middenweg' tussen winny en dboll?
                            Alleen had ik gelezen dat een atleet t-boll nam en jaren later kanker had gekregen en zijn mening was dat dit te verwijten viel aan t-boll, bron zou ik ecen moeten opzoeken alleen ik zit nu op de ipod.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Frontloaden/test prop?
                              is frontloaden geen optie?
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X