Voorstel 2e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Frontload met prop is irri en niet goed voor mijn 'moraal', prop moet je elke dag of om de dag zetten, ik had juist in me hoofd om te beginnen met 1x p/week te prikken om er een beetje in te komen en niet al te erg opzien tegen de naald, vandaar ook test E en als doel een kickstart.

Frontloaden is wel beter voor je waardes alleen op dit moment dus niet goed voor het moraal dus, en dat vind ik ook belangrijk anders zit je er al tegenop te kijken als je elke dag of om de dag moet prikken,
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Frontload met prop is irri en niet goed voor mijn 'moraal', prop moet je elke dag of om de dag zetten, ik had juist in me hoofd om te beginnen met 1x p/week te prikken om er een beetje in te komen en niet al te erg opzien tegen de naald, vandaar ook test E en als doel een kickstart.

Frontloaden is wel beter voor je waardes alleen op dit moment dus niet goed voor het moraal dus, en dat vind ik ook belangrijk anders zit je er al tegenop te kijken als je elke dag of om de dag moet prikken,
      en frontloaden met test E? 1x een hogere dosis, zodat je je sneller op stabiele en hoge waarden zit?
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Frontload met test E was toch 2 weken?
        2 weken op dubbele dosis dus 1000mg daarna 500mg is een optie, kun je die 1000mg in 1 keer zetten?

Alleen zit ik er wel mee dat dit dus de 1e keer test zal zijn en niet weet hoe ik erop zal reageren, is dat dan wel zo verstandig om frontload met test e op 1000mg te zetten voor 2x?

Comment

@ snuff
          Zijn je toffe vijf minuten onderhand afgelopen of niet? Zowel kev als ik geven gewoon prima en juist advies in deze dat jij nog niet had kunnen verzinnen als we je een jaar de tijd gaven voor alleen dit verhaal. Ik weet niet wat je hebt, maar van een erg vervelende gozer ben je de laatste paar posts echt gestegen naar onuitstaanbare ouwe zerk. Keep it up en we zien je niet meer terug, ben het echt spuugzat aan het worden, met je oneindige arrogante houding.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Frontload met test E was toch 2 weken?
            2 weken op dubbele dosis dus 1000mg daarna 500mg is een optie, kun je die 1000mg in 1 keer zetten?

Alleen zit ik er wel mee dat dit dus de 1e keer test zal zijn en niet weet hoe ik erop zal reageren, is dat dan wel zo verstandig om frontload met test e op 1000mg te zetten voor 2x?
            ja eerste twee weken 1000mg en de weken erop 500mg is een optie. Kan je echter niet zeggen of dit verstandig is voor jou. Ik kan je wel met zekerheid zeggen dat winstrol nemen als kickstart VOOR JOU niet verstandig is.

Ik weet verder niet of je het volgende zou kunnen doen:
            eerste prik 500mg.
            3.5 dagen later 500mg
            3.5 dagen later 500mg
            3.5 dagen later 500mg
            en dan 7 dagen later 500mg
            7 dagen later 500mg
            elke volgende 7 dagen 500mg

zou je aan de meer ervarene mensen moeten vragen, probeer enkel met je mee te denken (maar heb zelf geen ervaring, enkel wat kennis via lezen).
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik zou het persoonlijk gewoon wat meer basic houden en in 1 eerste kuur neit teveel experimenteren..

Finasteride onderdrukt je kuur behoorlijk is mji verteld.. Wat ik behoorlijk zonde zou vinden.. beter pak je dan een ander middel als je er zo bang voor bent.. En krijg je bijwerkingen van de finasteride weet je straks niet waar het van komt.. had hetzelfde met de arimidex in mijn laatste kuur..

Mjah als je bang bent voor haaruitval dan is Anavar zeker aan te raden ipv winstrol mocht je een van die middelen als kickstart willen gebruiken..

Ik heb beiden gebruikt en van winstrol donderde de haren echt uit me kop als gek en had met anavar helemaal geen last.

Ook vond ik de krachtwinst van anavar stukken beter dan van winstrol..

Anavar heeft ook minder sides dan winstrol als droge gewrichten en behoorlijke cholesterol verhoging..

Ik heb zo'n 4,5 week anavar gebruikt als oral only voordat ik over ging op 2e potje wat dus oxy bleek te zijn en alles in de war schopte.. maar die eerste 4 weken waren zeer explosief en krachtig trainen.. En ik denk dat het icm 500mg test-e per week een zeer leuke 2e kuur is..

Had met de anavar wel last van beetje verlaagde libido namelijk.. tot de oxy erin ging.. hehe..

Als ik opnieuw mijn eerste kuur mocht kiezen had ik een combi test-e met var gedaan.. boven winstrol.. met dbol heb ik geen ervaring omdat ik er net zo tegen aan kijk als jij.. vind het maar een akelig goedje..

En wat betreft dat prikken.. begin inderdaad maar mooi met test-e 1 keer prikken per week.. of anders zoals ik in mijn laatste kuurtje 2 keer.. D eerste 2-3 keer is gewoon eng en ff wennen.. maar daarna is echt appeltje eitje.. ik zette ze smorgens ff snel tussen het tandenpoetsen en me haar doen door.. voor het werk.. geen probleem..

Eerste keer heb ik laten zetten.. en me maatje moest me zo goed al vangen klom zowat tegen de muren op bwahahahaha. Kan me dat nu niet meer voorstellen.. tis gewoon prikken.. en zo ontspannen mogelijk.. Het prikken zelf voel je helemaal niet.. je voelt soms wat als je je naald scheef houdt maar als je het gewoon netjes en beheerst uitvoert en de vloeistof rustig injecteerd is er niks aan het handje..
              Last edited by Cidious; 20-10-2011, 03:14.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik bedoelde inderdaad een frontload met Test-E OF test Test-Prop zonder frontload.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@cidious, ik hou het ook gewoon simpel, test E met een kickstart want dat frontloaden lijkt me nou geen goed idee om dat nu te doen. alleen moet ik nog effe kijken wat voor kickstart ik er bij gaat gebruiken.

thanks iig

en dan maar hopen dat ik goed injecteer als de kuur gaat beginnen -.-

Comment

@cidious, ik hou het ook gewoon simpel, test E met een kickstart want dat frontloaden lijkt me nou geen goed idee om dat nu te doen. alleen moet ik nog effe kijken wat voor kickstart ik er bij gaat gebruiken.

thanks iig

en dan maar hopen dat ik goed injecteer als de kuur gaat beginnen -.-
                    Ik neem aan dat je alle filmpjes al bekeken hebt.. over hoe te injecteren.. misschien dat ik je nog wat tips kan geven wat voor mij het makkelijker maakte..

Ik had 0,25 x 6 naalden.. als ik het nog een keer over zou doen zou ik iets dikkere pakken.. want dat injecteren duurde echt eeuwen.. en als je dan harder gaat drukken word die straal alleen maar geconcentreerder en harder die je je lijf in pompt.. met dikkere naald lijkt me relaxter.. en dat prikken voel je echt niet.. een heel enkele keer voel je wat als je door een bloedvat heen gaat of net in een gevoelig stukje zit.. maar als je goed prikt en mooi diiep in de spier en je houd de naald mooi recht met je tegenovergestelde hand stabiel dan kan je vrije hand em mooi voorzichtig leegknijpen en voel je amper wat..

Ik deed het graag voor de spiegel.. maar het kan ook zonder..

Ik heb het de eerste keer door mn maatje laten doen.. FOUT.. die was wel zo lomp.. die ramde dat ding erin.. en spoot em vollekracht leeg.. dat voelde ik wel.. toen was ik de 2e keer nog banger :P Als je het gewoon meteen zelf en beheerst doet is beter denk ik.. (oh wat klonk dat fout btw.. me maatje die iets in mijn kont ramde en het leegspoot.. but you get my point..)

Oh en de naald er recht uittrekken! dat doet wel zeer, em er scheef uittrekken..

En dan de injectie pijn.. ai ai.. de eerste 3-4 weken kon ik amper lopen of squatten hahaha.. maar tijgerbalsum voor het slapen deed wonderen.. en veel warme douches en shit.. ook deed ik vaak wat squats en lunges na het injecteren.. En de injecties verdelen over 2x per week hielp ook.. niet meteen zo'n grote lading in 1 keer..

Maargoed genoeg gebabbelt.. je zal het zelf moeten gaan doen..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Staat vast: volgende =

1-12 week: Test E 250mg (2x p/week)
                      1-4 week: winny 40mg E.D
                      14-18 week: nolva 20mg E.D

Datum start is nog niet bekend effe ook wat navragen mbt challenge...
                      Maar dit wordt zoiezo me 2e, hoop in februarie-maart te starten.

Comment

Dus 500 test/w of 250 verdeeld in twee injecties van 125 mg /w?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geloof dat hij 2x 250mg bedoelt.
                          4 weekjes tamo op 20mg per dag klaart in de meeste gevallen het karweitje al. Mocht het herstel langer op zich laten wachten kun je het altijd wat verlengen.
                          Echter zal 4 weekjes, na een 12-weekse test 500mg kuur, voldoende zijn.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dus 500 test/w of 250 verdeeld in twee injecties van 125 mg /w?
                            500mg test, en dan 2x in de week zetten, dus 250mg per keer.

Comment

je kan hem ook E5 zetten , kom je ook op een mooie dosis uit van 350mg test p/wk
                              moet ook al goed zijn werk doen .

als ik je een tip mag geven, als je die winstrol van bayer kunt krijgen , zou ik deze eens testen ....

grtzz
                              Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post

als ik je een tip mag geven, als je die winstrol van bayer kunt krijgen , zou ik deze eens testen ....

grtzz
                                Hoe zie jij dat precies, wat moet ik me daarbij voorstellen, het testen van winstrol?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X