Originally posted by Venum
View Post
Cut Kuur
Collapse
X
-
Als je dat goed aanpakt moet je tijdens het cutten niet veel massa verliezen hoor zonder middelen..
Vind de motivatie om te kuren maar pover...I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
-
Originally posted by Lentesis View Post3 weken is ook genoeg voor herstel las ik op verschillede fora.
En bij mijn vorige kuur hield ik het op 3 weken en was ik ook volledig hersteld.
Heb je 3 weken na je laatste kuur een bloedonderzoek laten uitvoeren?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk weet niet op wat voor forums jij zit maar 4 weken is de kortste nakuur-periode bij injects. Vaak is 4 weken te kort.
Heb je 3 weken na je laatste kuur een bloedonderzoek laten uitvoeren?
Op bodybuilding.com o.a maar daar doseren ze soms ook 30, 40 mg ed.
Ik heb vorige week uitslag gekregen, en mijn leverwaarde was lichtverhoogd.
test/vrije test was in orde.85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
-
Originally posted by Lentesis View PostOp bodybuilding.com o.a maar daar doseren ze soms ook 30, 40 mg ed.
Ik heb vorige week uitslag gekregen, en mijn leverwaarde was lichtverhoogd.
test/vrije test was in orde.
30 of zelfs 40mg/d is zwaar overgedoseert en werkt enkel maar nare bijwerkingen in de hand. Tamoxifen is geen onschuldig goedje.
Wat waren de waarden van je LH- en FSH-hormonen?
Oestrogeen en progesteron?
Ben je misschien in staat jou bloedonderzoek te scannen en te posten?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostUit onderzoek is gebleken dat 10mg per dag het karweitje al klaart kerel.
30 of zelfs 40mg/d is zwaar overgedoseert en werkt enkel maar nare bijwerkingen in de hand. Tamoxifen is geen onschuldig goedje.
Wat waren de waarden van je LH- en FSH-hormonen?
Oestrogeen en progesteron?
Ben je misschien in staat jou bloedonderzoek te scannen en te posten?
Ik hou het dan toch op 4 weken 20mg ed.
thxx85KG @ 9%
Cutten tot 7%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment