500mg testo e + ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 500mg testo e + ???

500mg testo e +

1) Sust 250mg/ml 10ml
    2) Deca 200mg/ml 10ml
    3) testprop 100mg/ml 10ml
    4) met nix , alleen 500mg testo e

in volgorde van hoe ik het zou willen stacken

(ben na 3 weken gestopt met dbol kuur btw, beviel me niet zo , orals zijn idd slecht, khad gewoon moete luisteren..)

Nick, weet je ook wat sust is?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Als hij goed heeft opgelet in z'n vorig topic dan wel...

Originally posted by GeneralIx View Post
      Jezus lul, als je niet eens weet dat sust ook test is moet je gewoon niet gaan kuren.
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Als hij goed heeft opgelet in z'n vorig topic dan wel...
        Ja precies, zover was ik ook, daarom vroeg ik het me dus af.

Comment

Die topic is nu al verknald, beter komt er een slotje op en gaat TS nog eerst 3 jaar naturel trainen.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Hij traint vanaf z'n 16e, ene keer zegt hij dat hij vanaf z'n 19e serieus ging trainen om vervolgens aan te kondigen dat hij pas 1 jaar serieus traint, hij is overigens 26 jaar......van aas heeft hij de ballen verstand van, waarschijnlijk van zijn voeding/training ook, gezien zijn stats na al die jaren van training......Ik ben benieuwd naar zijn krachtstats.

Hoe je het ook bekijkt, deze jongen is van plan te gebruiken, wat er ook verteld word......dus snuf, aan jou de taak jongen....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

http://forum.bodynet.nl/anabolen/494...tml#post886069

Ook ik heb zo mijn normen.

Iemand die wil gaan kuren met test als basis-stof en sust als bij-stof dient zich eerst goed in te lezen.
              Last edited by Snuff-Sann; 09-11-2011, 15:23.

Comment

Ja, in het vorig topic ook, heb ik niet op gereageert omdat dat belachelijk leek om als zo'n persoon op dit forum te zitten.. Sust is gewoon een mengeling van 4 soorten testosteron. (juist of niet?)

En ik vroeg me af wat het beste zou zijn voor my voor myn 1ste kuur

Stats: 80kg
                BF: 13% (kkan nu echt niet meer zakken, ga die 10 weken ook niet echt clean bulkenn, maar daarna wel zwaar cutten, vind ik leuker persoonlijk
                En ben wel klein 1.80 net.. 1.78 eigenlyk
                27jaar train 5jaar fz actief naturel zonder iets of wat van kuren (ben nu ook wel geinterseerd in creatine, maar heb uiteindelijk gewoon de NO X plode bestelt, vinden jullie die een goede pwo supp ?

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
                  27jaar train 5jaar fz actief naturel zonder iets of wat van kuren (ben nu ook wel geinterseerd in creatine, maar heb uiteindelijk gewoon de NO X plode bestelt, vinden jullie die een goede pwo supp ?
                  Dit getuigd van een zeer grote interesse, en vooral genoeg kennis om te beginnen met kuren.
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                    Hoe je het ook bekijkt, deze jongen is van plan te gebruiken, wat er ook verteld word......dus snuf, aan jou de taak jongen....
                    Idd..

Comment

Idd..
                      Oke dan.

Als eerste raad ik je aan om echt heel veel te gaan lezen bro.
                      Je posts getuigen van een tekort aan kennis.
                      Stacken met testosteron en sustanon schiet niet op.
                      Het zijn beiden basis-stoffen binnen een kuur.

Aangezien je nog niet eerder hebt gekuurt met injects adviseer ik jou om eerst maar eens de kat uit de boom te kijken en zien hoe je op testsoteron reageert.

Hier mijn kuurvoorstel:

Week 1-10, test-e, 500mg/w.

Optie en aanbevolen:

Week 1-10, HCG, 500-1000IU/w.
                      Verdelen over 2 of meer injecties per week.

Nakuur:

Week 12-15, tamoxifen, 20mg/d.

Succes!

Comment

Oke dan.

Als eerste raad ik je aan om echt heel veel te gaan lezen bro.
                        Je posts getuigen van een tekort aan kennis.
                        Stacken met testosteron en sustanon schiet niet op.
                        Het zijn beiden basis-stoffen binnen een kuur.

Aangezien je nog niet eerder hebt gekuurt met injects adviseer ik jou om eerst maar eens de kat uit de boom te kijken en zien hoe je op testsoteron reageert.

Hier mijn kuurvoorstel:

Week 1-10, test-e, 500mg/w.

Optie en aanbevolen:

Week 1-10, HCG, 500-1000IU/w.
                        Verdelen over 2 of meer injecties per week.

Nakuur:

Week 12-15, tamoxifen, 20mg/d.

Succes!
                        Oke dankejwel!
                        HCG in doorsteek met bacwater 10ml bedoel je dit dan? 0.5ml per keer 1x woensdag 1x zaterdag? ofzoiets?

200mg deca p/w erbij doen gaat er over? (zonder die HCG dan, ookal is di HCG cheaper enz)
                        Last edited by Nick1; 09-11-2011, 20:51.

Comment

Zucht!

Comment

Zucht!
                            T'is al goed , ik zal wel de 2x testo bestellen & de 1x HCG (500µg is toch gelijjk aan 0.5 ML he?)
                            En wat doet die HCG dan exact? Ik weet wel wat het is nz, maar waarom stel je het voor bij mijn testo-only kuur?
                            Last edited by Nick1; 09-11-2011, 20:56.

Comment

T'is al goed , ik zal wel de 2x testo bestellen & de 1x HCG (500µg is toch gelijjk aan 0.5 ML he?)
                              En wat doet die HCG dan exact? Ik weet wel wat het is nz, maar waarom stel je het voor bij mijn testo-only kuur?
                              -Voorkomt gevoeligheidsvermindering van de leydigcellen.
                              -Voorkomt atrofie van de testes.
                              -Behoud en zelfs stimulatie libido.
                              -Houd leydigcellen actief waardoor sneller herstel van je hormonenhuishouding na je kuur.

Exogene toediening van testosteron inactiveert het gehele hormonen-systeem dat voor produktie van eigen testosteron zorgt. Door die inactiviteit zullen ook de leydig-cellen op non-actief komen te staan, wat op zijn beurt weer atrofie teweegbrengt. Het niet werken van de leydig-cellen speelt gevoeligheidsvermindering in de kaart. Hoeveelheid receptoren aan de buitenkant van de cellen zullen verminderen waardoor de sterkte voor het ontvangen van signalen afneemt. Met HCG voorkom je dit.
                              Daarnaast is het beter wanneer de leydigcellen actief zijn op het moment je de nakuur start. Het eerst uit coma halen van die cellen duurt veel en veels te lang en het enigste wat je op dat moment prefereert is een zo snel mogelijk herstel om een zo kort mogelijke tijd catabool te zijn en zo kort mogelijke tijd te worden blootgestelt aan de spiervernietigende werking van cortisol.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X