Test flu ???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test flu ???

heb woensdag mijn eerste injectie gezet van mijn nieuw kuurtje bestaande uit ,

1ml (300mg) test e p/wk (biochem)
    wk1/6 30 mg stanozolol p/dag (bayer)

heb woensdag dus mijn eerste injectie gezet e, voel me sinds gisteren redelijk kut , ben niet ziek ofzo , maar het voelt wel zo??? :s heel vreemd.
    voel me ook redelijk depri , gevoelig , en loop aardig op mijn tenen, wtf is dit ?????? zijn mijn hormonen gewoon even aan het schommellen vanwege ik pas begonnen ben , of heet dit de wel genaamde test flu ? even doorzetten of uitstellen ?

is trouwens niet mijn eerste kuur(tje)
    heb eerder ook al met test e gekuurd op 250mg p/wk, en winstrol op 50 mg duss..... WTF ???

grtzz insane
    Beest in opleiding

gewoon een slechte dag lijkt me zo..

slecht geslapen. btje gezeur op het werk of eenv riendin dit zit te zaniken? gewoon lekker dingen doen waar je vrolijk van word !

Comment

heb geslapen als een beer in zijn winterslaap afgelopen maand ( vakantie)
      een vaste vriendin heb ik niet voor het moment dus tja..

heeft niets met slechte dag te maken possel... voel het gewoon aan me algemeen gevoel van welzijn dat het aan bovengenoemde middelen ligt, mij gevoelens zijn heel in de war dan zo dan zus snapje, en daar kan een mens gek van worden .. ik geef het nog de kans tot volgende week woensdag , voel ik me dan nog zo word er geen nieuwe injectie gezet en word de kuur gewoon gestaakt
      Beest in opleiding

Comment

Is volgens mij geen testflu das soort verkoudheidsverschijnselen.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Zit het niet tussen de oren?

Comment

kan best zijn man ... of mijn hormonen zijn gewoon even in de war , denk dat ik de laatste 2 dagen
            de welgekende moodswing ontmoet heb..
            Beest in opleiding

Comment

Test flu is niets anders dan de normale griep die je krijgt door de verlaagde weerstand omdat je kuurt.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                Test flu is niets anders dan de normale griep die je krijgt door de verlaagde weerstand omdat je kuurt.
                kun je dit wat dieper uitleggen misschien... ben ik toch wel benieuwd naar...

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                  kan best zijn man ... of mijn hormonen zijn gewoon even in de war , denk dat ik de laatste 2 dagen
                  de welgekende moodswing ontmoet heb..
                  Zit allemaal tussen de oren kerel.
                  Het duurt nog wel een poosje eer jij last van moodswings kan gaan ondervinden.
                  Hormonen zijn ook zeker niet in de war.
                  Het lichaam is zich nu even aan het afvragen wat in hemelsnaam te doen met de nogal vreemde substantie wat zich onlangs naar binnen heeft gepenetreert.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    kun je dit wat dieper uitleggen misschien... ben ik toch wel benieuwd naar...
                    Lol, ben benieuwd hoe kevster dit gaat uitleggen
                    We like it

Comment

GeneralIX heeft het een keer heel mooi uitgelegd:

Het immuunsysteem kent twee takken: cellulair Th1 en humoraal Th2 heel kort door de bocht. Androgenen verschuiven de activiteit naar Th2, waardoor je sneller herstelt, en verminderen dus de Th1 activiteit, waardoor je eerder ziek wordt. Oestrogeen doet het omgekeerde, verhoogt Th1 in plaats van Th2, en vandaar ook dat meer vrouwen dan mannen aan een groot aantal auto-immuunziekten lijden.
                      Verder zit ik met het test flu gedeelte een beetje abuis. Test flu is vaak de benaming die ze geven aan de anti-reactie die je krijgt op exogene androgene stoffen. Dus gewoon een tegenreactie op de vreemde stoffen in je lichaam. Zoals koorts etc. Ik dacht dit omdat "the Flu' oftewel de griep in het echt een virusreactie is, dus de benaming Test Flu is eigenlijk een beetje dom. My bad.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Verder zit ik met het test flu gedeelte een beetje abuis. Test flu is vaak de benaming die ze geven aan de anti-reactie die je krijgt op exogene androgene stoffen. Dus gewoon een tegenreactie op de vreemde stoffen in je lichaam. Zoals koorts etc. Ik dacht dit omdat "the Flu' oftewel de griep in het echt een virusreactie is, dus de benaming Test Flu is eigenlijk een beetje dom. My bad.
                        Dus je herstel eerder,maar wordt ook eerder ziek???

klinkt beetje vaag...

Comment

En om even al die leuke en zeer interessant doen benamingen te vergeten en het gewoon een beetje eenvoudig te houden zodat het voor iedereen een te begrijpen is:

'Het Lichaam is zich nu even aan het afvragen wat in hemelsnaam te doen met de nogal vreemde substantie wat zich onlangs naar binnen heeft gepenetreert.'

Comment

Heerlijke escape Kevster ....das een mooie technische uitleg van GiX voor hem en een paar anderen begrijpbaar idd.

Dus je herstel eerder,maar wordt ook eerder ziek???
                            Ja vatbaarder, icm
                            Test flu is vaak de benaming die ze geven aan de anti-reactie die je krijgt op exogene androgene stoffen. Dus gewoon een tegenreactie op de vreemde stoffen in je lichaam. Zoals koorts etc. Ik dacht dit omdat "the Flu' oftewel de griep in het echt een virusreactie is,
                            We like it

Comment

gewoon goed eten en let ook op eventueel extra vitamines(werkt bij mij zeker)en vooral genoeg rust.
                              Moet gewoon goed gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X