A.S. In indonesie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Voor een paar knaken een celstraf riskeren, oh broeder.
    Als je het zo bekijkt, inderdaad. De AS die je wilt zijn goed betaalbaar, celstraf voor 20 jaar omdat je 300-400 euro niet wil neer tikken? inderdaad niet de moeite waard

Comment

Ik weet niet wat voor straf je daarvoor kunt krijgen maar het is het zeker niet waard. Hoe oud ben je eigenlijk, 19 jaar dacht ik? Dan heb je nu al een strafblad en dat blijft je voor de rest van je leven achtervolgen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

pakketjes worden vaak gescaned op het vliegveld door de postkamer...

dus best een risico...

Comment

20 jaar celstraf:S, indonesische douane is niet streng,alleen kwa drugs, als het daar hewoon zonder recept te verkrijgen is is de douane daar niet moeilijk over. Alleen NL douane is 'streng' daarin alleen tabs bij de rest van je medicijnen vallen niet eens op, de douanier zal het verschil niet zien met andere medicatie (paracetamol/diaree remmers/antibiotica ed.) zo deed ik het vorige keer ook en door de runtgen ken je het verschil ook niet zien. Als ze heel je medicatie doorzoeken en alles navragen heb je wellicht kans dat het gepakt wordt, wordt er afstand van gedaan en een kleine boete, ik zeg er ook bij, voor eigen gebruik , dus niet 60 doosjes maar gewoon 8 a 10 ofzo... Maar ga het dan wel via de post doen als het uberhoupt wel te krijgen is en maar hopen dat het aankomt.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Het gaat echt om weinig geld, zeker als je gaat vergelijken bij anderen Kuurders. Het risico en de nadelen van geschept te worden wegen niet op tegen de prijs die je zult betalen voor de AS. Denk er gewoon goed over na.

Comment

Gewoon daar naar de apotheek gaan. Heel Azie loopt over van de shizzle, al zal niet alles even echt zijn
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X