Originally posted by onderhandelen
View Post
Kuren en creatine erbij?
Collapse
X
-
*Sarcasm on*....aah ja dat verandert de hele zaak......*Sarcasm off.*
Nee, zie geen toegevoegde waarde anders dan nadelen.
Maar als je in de overtuiging bent dat het helpt, moet je het zeker doen.
Alles wat de overtuiging stimuleert, moet je doen.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Post*Sarcasm on*....aah ja dat verandert de hele zaak......*Sarcasm off.*
Nee, zie geen toegevoegde waarde anders dan nadelen.
Maar als je in de overtuiging bent dat het helpt, moet je het zeker doen.
Alles wat de overtuiging stimuleert, moet je doen.
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
Originally posted by erik1982 View PostAls het geen nadelen heeft kun je het gewoon gebruiken ook al zou je geen voordelen hebben.
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk vind OH een beste vent maar van enige onderbouwing heeft meneer geen kaas gegeten.
Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
Ja, als je geld over hebt.. Waarom niet hé
los van dat....vocht is 1 van de nadelen▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostAlle info. staat gwoon in dat betreffende topic
Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
pcies, beter in voeding, eiwitten uitgeven enzo
los van dat....vocht is 1 van de nadelen
Waarom is vocht dan een nadeel en over wat voor een vocht heb je het precies?
Comment
-
Epic.. deze discussie is nog niet eerder gevoerd geloof ik :P
Persoonlijk heb ik het idee dat ik zelf wel merkte toen ik de crea mono erin gooide tijdens mijn kuur.. en aan het einde.. maar kan het nooit met zekerheid zeggen omdat er zoveel tegelijkertijd in mijn lichaam aan de gang was.. moet ik vaker voor kuren om dat verschil op te merken denk ik..Last edited by Cidious; 20-12-2011, 20:06."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Creatine tijdens kuur? Kan, mag, hoeft niet.
Heeft het een voordeel? Geen idee. Nadeel? Nee.
Probeer het de eerste weken van je kuur uit als je met lange esters kuurt, maar goed zelfs van test e kan je in 2 weken krachttoename merke.
Neem het gewoon erbij. Het zal alleen maar positief kunnen werken, creatine werk altijd. Of je er goed op reageert.. is een ander verhaal
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment