ik weet niet of er al topics zijn, dus zo ja, dan mogen linkjes ook in de reply's.
ik ga voor het eerst sinds jaren weer es een vraag stellen.
zelf nooit gedaan, ivm het verhaal dat het je gains tegenwerkt.
maar: ik krijg altijd commentaar op mn bloat, die enorm is.
deze keer wil ik mn zout en snoep inname beperken. dit heb ik eigenlijk nooit gedaan op een cutkuur na. maar: ik ga januari beginnen met mn laatste.
hij wordt wel heftig. hoe lang die gaat duren? zo lang ik nog zin heb om te prikken.
er zit in: scantell dboll, testex, sustanon, prop van viromone en test enantaat, norma deca, desma winstrol.
ik wil tijdens de kuur nolva nemen, puur om het vocht en missch. tepel ellende.
is er een normale dosering, of moet die steeds hoger naarmate je meer as neemt?
alsook: heeft bijvoorbeeld nolva wel nut bij testo, maar niet bij deca?
hcg en proviron begin ik niet aan. hcg omdat ik er geen zin in heb en proviron ivm oneindige puisten.
waarom ik nu begin? mn vrouw wil einde jaar zwanger worden. (joepie)
ik wilde zelf later beginnen, maar jawel heren, op verzoek van mn vrouw begin ik dus eerder
gewicht nu 102kg met een denk 18procent wel. maar looks wel stevig. dus dat zit wel goed. doel: tussen 115 en 120 uitkomen tijdens kuur daarna met de winstrol afmaken.
ik ga voor het eerst sinds jaren weer es een vraag stellen.
zelf nooit gedaan, ivm het verhaal dat het je gains tegenwerkt.
maar: ik krijg altijd commentaar op mn bloat, die enorm is.
deze keer wil ik mn zout en snoep inname beperken. dit heb ik eigenlijk nooit gedaan op een cutkuur na. maar: ik ga januari beginnen met mn laatste.
hij wordt wel heftig. hoe lang die gaat duren? zo lang ik nog zin heb om te prikken.
er zit in: scantell dboll, testex, sustanon, prop van viromone en test enantaat, norma deca, desma winstrol.
ik wil tijdens de kuur nolva nemen, puur om het vocht en missch. tepel ellende.
is er een normale dosering, of moet die steeds hoger naarmate je meer as neemt?
alsook: heeft bijvoorbeeld nolva wel nut bij testo, maar niet bij deca?
hcg en proviron begin ik niet aan. hcg omdat ik er geen zin in heb en proviron ivm oneindige puisten.
waarom ik nu begin? mn vrouw wil einde jaar zwanger worden. (joepie)
ik wilde zelf later beginnen, maar jawel heren, op verzoek van mn vrouw begin ik dus eerder
gewicht nu 102kg met een denk 18procent wel. maar looks wel stevig. dus dat zit wel goed. doel: tussen 115 en 120 uitkomen tijdens kuur daarna met de winstrol afmaken.
Comment