Trenbolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trenbolone

Heeft hier ooit al iemand gekuurt met Trenbolone acetate? Hij bevat 75mg/ml en is van Generic Supplements, een underground lab. Zijn deze underground labs te vertrouwen?

Heeft er ook iemand advies wat ik er het beste bij stack?

Ik zou 2cc/week kuren.

G.S. is een bekend en geliefd product..
    Het beste is om tren elke dag te zetten, 75mg per keer...
    Het is goed om te combineren met test propionaat en winstrol..
    Maar zou het zeker niet nemen als eerste kuur, omdat het een vrij heftig middel is..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zit aan mn derde kuur. Maar tot hier toe zijn echt evrbluffende resultaten uitgebleven en probeer ik nu dus trenbolone.
      Ik moet er wel meteen aan toe voegen dat ik een zwak heb om voor 100% op mn eten te letten.
      Ik let wel genoeg inname eiwitten en eet grotendeels kip, tonijn, enz maar echt afwegen e.d. daar houdt ik mij niet mee bezig...

Comment

75mg/ dag??
        Heb een flesje van 10cc gekocht met advies er 5 weken mee te kuren

Comment

dan zet je 150mg per week dat is echt te weinig, 75mg om de dag zou eventueel nog kunnen.Maar het beste is toch echt 75mg per dag..
          Dat je kuren niet de gewenste resultaten geven kan ik begrijpen.Zonder een goed dieet zal je niet verkomen..

Grtz..

Comment

Ik let wel op mn eten, maar weeg niets af e.d. Drink veel shakes en eet veel.
            Maar er hebben al zo veel mensen verschillende dingen gezegd dat ik het op de duur allemaal niet meer weet wat te doen...
            Hoe staat het met neveneffecten als je om de dag 75 spuit? En voor hoe lang zou ik dat best doen?

Comment

Zou het lekker combineren met test-prop, veel injecteren moet je toch al. Minimaal om de andere dag zetten, tren 75mg en de prop 100mg.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik zelf heb ook 75mg per dag gezet en tergelijke tijd ook prop om de elke dag. Maar had eigenlijk nergenst last van..alleen heel erg geil maar dat vond ik niet erg,mijn vriendin wel..

Grtz..

Comment

heb je trouwens wel een nakuur?

Grtz..

Comment

Pregnyl en proviron

Comment

Je hebt niet een goed nakuur, pregnyl gebruik je tijdens een kuur om je ballen niet te laten krimpen, maar zeker niet als nakuur.Een nakuur start je eigen test productie op en dat doet hcg niet.Daar moet je nolvadex of clomid voor hebben.
                      Nolvadex heeft bij de meeste de voorkeur heeft geen vervelende bijwerkingen zoals acne en depri.
                      Provion is een anabol dus ook niet geschikt voor een nakuur wordt tijdens een kuur gebruikt als anti-aromatiseerder en je krijgt er een extra hardheid van je spieren..
                      Dus i.p.v. nakuren ben je nog aan het kuren met proviron..

Grtz..

Comment

pregnyl en proviron zijn geen nakuur he Jvdp, pregnyl kan je gebruiken tijdens je kuur als je ballen zouden krimpen, van proviron ga je veel uitslag krijgen, voor nakuur moet je clomid of nolvadex gebruiken, beste is novadex omdat je van clomid wel eens depri kan worden.

Hoe zagen je vorige kuren eruit dan, je weet toch ook dat tren wordt genomen om te cutten ,veel massa ga je daar niet van aankomen

Grtz
                        stil growing

Comment

Hoe meer ik hier lees hoe meer ik begin door te hebben dat ik verkeerd kuur en dat mijn voormalige info-bron niet zo betrouwbaar is...

Mijn 1ste kuur was animal mstack met testo, zonder nakuur.

Mijn 2de boldebal met testo, zonder nakuur.

3de Drive, deca en sustanon. Pregnyl als nakuur.

Nu ben ik 2 weken op drive en 500 sustanon/week om maandag over te gaan op tren. Aangezien ik 2cc tren per week nogal weinig vond en mn begeleider zei dat dat volstaan voor verbluffende resultaat ben ik hier terecht gekomen en beginnen er veel vragen in mn hoofd te komen.......

Ik had aanvankelijk op eigen houtje proviron tussen deze kuur genomen (2 tabl/dag) maar op aanraden van begeleider alweer gestopt omdat dat de kuur zou "remmen". en ze dus beter als nakuur neem om "massa te behouden"...

Comment

Onderstaande vond ik net terug op het forum. Dus misschien dat ik best doorga met de sustanon250 in combinatie met de tren?
                            Ik voel me echt debiel na hier wat zitten te lezen hebben. Ik vertrouwde op de info die ik van een persoon kreeg (vanwege zijn ervaring) en begin zo stilaan de indruk te krijgen dat ik serieus verkeerd aan het kuren was  

1. Trenbolone and Testosterone

Most seemed to have favorable effects when taking at least 300-700 mg/week along with 240-500 mg/week of Testosterone. The most reported benefits were a substantial increase in muscle mass, a decrease in body fat, and only a moderate level of edema (fluid retention).

Over a six week period, one person reported going from 185 pounds at 11% body fat to 208 pounds at 8% body fat, although he did admit that he started the cycle after not training for four weeks as well as previously following a somewhat poor diet. Even so, this is pretty #### impressive. Strength increases were near the top as compared to other stacks.

9. Trenbolone as a Stand-alone

Common dosages seemed to be in the range of 300-750 mg/week. Strength gains were again impressive and lean body mass gains were considered moderate. A significant reduction in fat mass was common. Using trenbolone by itself wasn't as popular as using Test by itself, probably because many report a decrease in sex drive which didn't return for some time after discontinuation of tren use.

Comment

Ben heel blij dat je dit zelf inziet, dat is echt een goede bewustwording.

Op sportscholen wordt vaak een hoop onzin gepraat, over voeding, trainen en ook anabolen. Je hoort soms echt de raarste dingen, zowel in de sportschool als in de kleedkamer.

Na deze kuur die je doet moet je zeker een nakuur doen! Hopelijk hersteld je natuurlijke hormoonhuishouding dan een beetje. Zonder nakuur duurt het veel langer voordat alles weer een beetje normaal is.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X