Welke Orals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Orals?

Beste mede BB,

Ik ben 39 jaar en ik train al ruim 20 jaar naturel. Ik leef gezond en train altijd hard en intensief. Ik let ook altijd op mijn eten etc. ik ben 1.83 lang en weeg 96 kg met 14-15% vetpercentage.
    Omdat ik ook al wat ouder begin te worden en steeds sneller last van blessures begin te krijgen en daarbij, dat ik al jaren niet meer echt voorruit ga wil ik beginnen met een kuurtje AAS.

Ik heb me al heel verdiept in de anabolen materie maar ik heb toch jullie professionele raad en ervaring nodig.
    Omdat mijn gezondheid het belangrijkste voor me is wil ik niet ver gaan met anabolen. Mijn doel is uiteindenlijk 5-6 kg schone spiermassa aankomen en 3 kg vetmassa verliezen. Ik weet dat dit niet haalbaar is met een licht oral kuurtje. Ik wil ook niet gaan injecteren daarom een oral only.

Ik dacht omdat ik kalend ben zelf aan Anavar of Turinabol als beginners kuurtje waarbij Anavar mijn voorkeur heeft.(waarom weet ik niet, misschien door de naamsbekendheid?)

Ik zelf had het volgende schema in gedachtenAnavar of Turinabol)

w1 10 mg
    w2 20 mg
    w3 30 mg
    w4 40 mg
    w5 40mg
    w6 30 mg
    w7 20 mg
    w8 10 mg

De tendens tegenwoordig is om niet aan opbouw/afbouw te doen en zoveel mogelijk te pakken,maar volgens oude zeer professionele kenners is opbouwen en afbouwen toch veel beter voor het lichaam en organen zodat je sneller hersteld bent, en dan ook weer eerder een ander licht kuurtje kunt gaan doen.

Nolvadex hou ik bij de hand als het mis dreigt te gaan.

Ik zelf denk dat ik hiermee wel wat resultaat bijboek en ik hiermee mijn gezondheid en haren geen schade mee berokkent?!

Ik gebruik ook finasteride om haaruitval tegen te gaan.

Ik hoor graag jullie mening hierover.

Alvast hartelijk bedankt!

Je zult met dat kuurplannetje zeer bedrogen uitkomen kerel.
    Zowel turinabol als oxandrolone zullen niets bewerkstelligen met jou doseringen.

Comment

Ben het zowaar eens met Snuff.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Misschien een beetje meer kracht in week 4 en 5 maar zo goed als te verwaarlozen.

Comment

Niks om over naar huis te schrijven in ieder geval.

@ TS
          Gewoon 4 weken 40 mg, dan heb je er nog wat aan.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Anavar (oxandrolone) zal geen spiermassa leveren, enigste wat het leverd is een boel kracht maar dit alleen in de laatste weken pas (kuur van 6 weken lees: 4 tot 6 w) Dus je zult inderdaad bedrogen uitkomen als je op spiermassa wacht.

Waarom eigenlijk bol, en niet Primo of Winstrol?

Comment

Originally posted by Riuari View Post

Ik zelf denk dat ik hiermee wel wat resultaat bijboek en ik hiermee mijn gezondheid en haren geen schade mee berokkent?!
              Wat denk je zelf beste kerel? dat het geen effect zou hebben op eigen testestron en gezondheid. Ik snap niet dat mensen zo kunnen klagen over haaruitval en eventueel bijwerkingen. Als je wilt kuren, neem je wat haaruitval gewoon voor lief en zijn er problemen omtrent gezondheid zorg je ervoor dat dit wordt opgelost. Als je dat niet wil, begin dan niet aan kuren. Het is niet gezond, het is schadelijk, en ja de kans is erg groot dat het schade aanricht.

Comment

je moet meer gebruiken..... als je bijv anavar gaat gebruiken moet je rond de 30-80mg zitten om aan te komen als je je hierover hebt ingelezen hoe kun je dit nog niet weten?
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                  je moet meer gebruiken..... als je bijv anavar gaat gebruiken moet je rond de 30-80mg zitten om aan te komen als je je hierover hebt ingelezen hoe kun je dit nog niet weten?
                  Ja dat is dus bullshit kabaffel. Met anavar is het zeker niet dat als de dosis hoger is, dat de werking dan ook meer is. Wat wel hoger wordt is de beschadiging aan de lever. Omdat anavar helemaal niet meer mild is als je op zulke hoge dosis gaat gebruiken.

20mg elke dag geeft al resultaat (theoretisch en in praktijk) ervaren mensen dit. Elk lichaam werkt ook anders, en dus ook de werking zal verschillen per persoon. 20mg tot 50mg wordt aangeraden, des ondanks worden er toch hogeren doseringen gebruikt.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                    Ja dat is dus bullshit kabaffel. Met anavar is het zeker niet dat als de dosis hoger is, dat de werking dan ook meer is. Wat wel hoger wordt is de beschadiging aan de lever. Omdat anavar helemaal niet meer mild is als je op zulke hoge dosis gaat gebruiken.

20mg elke dag geeft al resultaat (theoretisch en in praktijk) ervaren mensen dit. Elk lichaam werkt ook anders, en dus ook de werking zal verschillen per persoon. 20mg tot 50mg wordt aangeraden, des ondanks worden er toch hogeren doseringen gebruikt.
                    hij wil 5 kilo spier massa aanzetten
                    en wil 2 kilo vet verbranden

met 20mg anavar gaat dat nooit lukken,
                    de reden dat er hoog wordt gedoseerd met anavar is omdat het mild is (misschien wel de mildste)

anders vragen we het ff aan snuff die weet er meer vanaf dan ons
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Is zeker geen stierepoep Hermandad.
                      Met anavar dient men hoger te doseren wil je er wat resultaat aan overhouden.
                      Kuurtjes liggen meestal rond de 60-80mg per dag grens, maar sta ook niet verbaasd te kijken als er met 100mg/d gekuurd wordt.
                      Anavar is veel milder voor de lever.
                      Toxiciteit van oraals (an/win/di/tur/ox) is dan wel aanwezig maar wordt vaak zwaar overdreven. Natuurlijk heeft de lever meer werk te verrichten en hierdoor kan inflammatie ontstaan maar van leverschade is geen sprake en na beindiging van een pillenkuur herstelt de lever in z'n geheel binnen enkele weken.
                      Anavar geeft net als elke andere oraal indirekt spiermassa. Met de krachtstoename worden meer units aangezet te gaan groeien.

Comment

Kindly disagree dear Snuff.

Hoewel hogere doses vast wel meer resultaat geven, heb ik genoeg geluiden gehoord dat 40mg al prima resultaten levert. Uiteraard zullen die niet vergelijkbaar zijn met de zwaardere steroiden mg/mg, edoch afgezet tegen de (kans op) bijwerkingen en het vlotte herstel, is een dosis als hiervoor genoemd gewoon prima als eerste kuur.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Kindly disagree dear Snuff.

Hoewel hogere doses vast wel meer resultaat geven, heb ik genoeg geluiden gehoord dat 40mg al prima resultaten levert. Uiteraard zullen die niet vergelijkbaar zijn met de zwaardere steroiden mg/mg, edoch afgezet tegen de (kans op) bijwerkingen en het vlotte herstel, is een dosis als hiervoor genoemd gewoon prima als eerste kuur.
                          My friend Gen.
                          Please be so kind to have a look on DBB and see how many make gains with 40mg of oxan a day.
                          Sure, there will be some kind of result, a bit of strength-gain, a bit of fat-loss but if you really want to get out of your cycle with a smile on your face is 80mg a day sertainly not an unwise plan to make.
                          I even think that if you would start a topic on DBB and tell them you want to cycle with oxandrolone 4 weeks on 40mg/d they will laugh their titts off.
                          And the chance for side-effects? Hm, haven't heard anything yet regarding anavar high dose cycles.

Comment

Dear Snuff,

I've been around at multiple boards now for quite some time, and find it safe to say that most of what people say there is nonsense. Though indeed a higher dosage of oxandrolone will yield better gains (up to some point that is), without excessively gaining probability of (heavy) side-effects, this should be no reason to conclude that 40 mg ed is the lesser option. As pointed out before, the results won't come near those of a stronger anabolic, yet we should not dismiss its fair gains and their quality. I don't feel the need tot start anyone on 80 mg immediately, just because the gains will be bigger at a (speculated) still low risk. Indeed, I feel that for a first time steroid user 40 mg ed should be plenty to get a taste of what steroids can do at a low risk and proper gain.

Sincerely,

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Dear Snuff,

I've been around at multiple boards now for quite some time, and find it safe to say that most of what people say there is nonsense. Though indeed a higher dosage of oxandrolone will yield better gains (up to some point that is), without excessively gaining probability of (heavy) side-effects, this should be no reason to conclude that 40 mg ed is the lesser option. As pointed out before, the results won't come near those of a stronger anabolic, yet we should not dismiss its fair gains and their quality. I don't feel the need tot start anyone on 80 mg immediately, just because the gains will be bigger at a (speculated) still low risk. Indeed, I feel that for a first time steroid user 40 mg ed should be plenty to get a taste of what steroids can do at a low risk and proper gain.

Sincerely,
                              I do support that statement but let us focus on what the topic-starter wants.
                              With 40mg a day it will definately be unachievable.

With kindest regards,

Snuff.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X