Welke Orals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Volgens mij is het altijd genetisch, je hoeft er niet persé last van te hebben, welke AAS dan ook. Alopecia Androgenetica even uit het blote hoofd.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ow, ik dacht meer in deze richting:

It seems that those who are genetically predisposed to Male Pattern Baldness may feel the increased level of hair loss. If, therefore, you are not genetically predestined to lose your hair, then you will be spared from this ordeal.

Hair Loss and Dianabol
      Geldt toch voor alle anabolen? als je geen aanleg hebt zal geen enkele AAS voor haaruitval zorgen...

Comment

Originally posted by ijzer View Post
        heb wel ergens een logje hier op het board waar ik 4 weken lang 40 mg anavar heb geprobeerd. Dat icm een strak dieet (hoog-laag) heeft toen echt voor de nodige gains gezorgd:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...navar-log.html

zo'n kleine 4kg. Sure ik ging er echt he-le-maal voor. Strict eten, schema waarvan ik wist dat het bij me paste, focus etc. Maar ook op die anavar ging ik ik persoonlijk als een speer

Ik heb geen nakuur gedaan en ben van mezelf kalend maar niks bijzonders gemerkt. Kilo's bleven echt lang plakken en al met al kan het je gewoon een stapje hoger brengen.

Mij kon het niet schelen wat de 'echte' jongens er van vonden. Ik heb redelijk wat verstand van voeding, training en heb me toen verdiept in een middel die moest voldoen aan een aantal eisen: weinig sides, mild mbt haaruitval, oral, geen vocht vasthouden en niet teveel terugval. ==> liever wat minder gains maar dan wel blijvend

Daarnaast was en ben ik nog steeds van mening: als je van plan bent deze wereld toch in te stappen; waarom dan niet licht beginnen? Een stap verder kan altijd nog maar misschien is dat ene kleine beetje extra voor jou al genoeg,

t-boll is bij mij toen afgevallen, weet alleen niet meer waarom :P
        Bedankt voor je nuttige informatie, daar heb ik zeker wat aan. Ik ben ook al flink kalend hoewel ik denk dat ik bijna mijn top heb bereikt.
        Goede gains: 4 kg netto

Vraagje: deed je de dosis ook op en afbouwen? en had je geen last van libido problemen?

Comment

Originally posted by Riuari View Post
          Bedankt voor je nuttige informatie, daar heb ik zeker wat aan. Ik ben ook al flink kalend hoewel ik denk dat ik bijna mijn top heb bereikt.
          Goede gains: 4 kg netto

Vraagje: deed je de dosis ook op en afbouwen? en had je geen last van libido problemen?

op gebied van libido was het een beetje een probleem, ik werdt er pokkegeil van zeker rond de 4-5e week... van een slappe lul heb ik geen last gehad en na week 7 weer eve veel zin als anders...(nog pokkeveel dus )
          Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Wat anderen ervaren hoeft bij TS nog niet het geval te zijn.
            AAS gebruik is zo enorm persoonsgebonden.
            Het beste wat je kunt doen is zelf-ervaring opdoen, dan pas weet je wat het bewerkstelligt. Niet wat anderen hebben ervaren.

Comment

Originally posted by stijnel View Post
              op gebied van libido was het een beetje een probleem, ik werdt er pokkegeil van zeker rond de 4-5e week... van een slappe lul heb ik geen last gehad en na week 7 weer eve veel zin als anders...(nog pokkeveel dus )
              Haha, dat is dus wel weer meegenomen. Ik was juist bang dat Anavar juist je libido en erectie zou verminderen.

Comment

Originally posted by ijzer View Post
                heb wel ergens een logje hier op het board waar ik 4 weken lang 40 mg anavar heb geprobeerd. Dat icm een strak dieet (hoog-laag) heeft toen echt voor de nodige gains gezorgd:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...navar-log.html

zo'n kleine 4kg. Sure ik ging er echt he-le-maal voor. Strict eten, schema waarvan ik wist dat het bij me paste, focus etc. Maar ook op die anavar ging ik ik persoonlijk als een speer

Ik heb geen nakuur gedaan en ben van mezelf kalend maar niks bijzonders gemerkt. Kilo's bleven echt lang plakken en al met al kan het je gewoon een stapje hoger brengen.

Mij kon het niet schelen wat de 'echte' jongens er van vonden. Ik heb redelijk wat verstand van voeding, training en heb me toen verdiept in een middel die moest voldoen aan een aantal eisen: weinig sides, mild mbt haaruitval, oral, geen vocht vasthouden en niet teveel terugval. ==> liever wat minder gains maar dan wel blijvend

Daarnaast was en ben ik nog steeds van mening: als je van plan bent deze wereld toch in te stappen; waarom dan niet licht beginnen? Een stap verder kan altijd nog maar misschien is dat ene kleine beetje extra voor jou al genoeg,

t-boll is bij mij toen afgevallen, weet alleen niet meer waarom :P
                Ik denk precies hetzelfde hierover.

Comment

Wat anderen ervaren hoeft bij TS nog niet het geval te zijn.
                  AAS gebruik is zo enorm persoonsgebonden.
                  Het beste wat je kunt doen is zelf-ervaring opdoen, dan pas weet je wat het bewerkstelligt. Niet wat anderen hebben ervaren.
                  Dat is waar. Hormonale gevoeligheid is voor iederreen anders.

Hoe denk je eigenlijk over de combinatie Anavar/dianabol?
                  Een oud prof bodybuilder vertelde me dat dit een goede combinatie zou zijn mits laag gedoseerd. Wel op en afbouwen;

W1-6 Dianabol 20 mg per dag
                  W1-6 Anavar 30 mg per dag

Geen nakuur.

Graag je mening hierover

Thx

Comment

Dat op en afbouwen doet het wel voor je he?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Dat op en afbouwen doet het wel voor je he?
                      Ja. Professioneel advies probeer ik hier te vinden.

Comment

Hoe denk je eigenlijk over de combinatie Anavar/dianabol?
                        Een oud prof bodybuilder vertelde me dat dit een goede combinatie zou zijn mits laag gedoseerd. Wel op en afbouwen;

Geen nakuur.
                        Ja. Professioneel advies probeer ik hier te vinden.
                        Van rood klopt echt geen ene bal, sorry.

Met zwart dikgedrukt vertel je dat een pro BB'er jou advies geeft en vervolgens stap je naar een forum voor advies? Hier klopt ook echt geen ene drol van.

Zou je mij misschien kunnen vertellen wie die pro is dan?
                        Hij heeft je vast en zeker ook wel uitgelegt waarom je dient op- en af te bouwen, kun je me dat misschien ook vertellen?

Comment

Van rood klopt echt geen ene bal, sorry.

Met zwart dikgedrukt vertel je dat een pro BB'er jou advies geeft en vervolgens stap je naar een forum voor advies? Hier klopt ook echt geen ene drol van.

Zou je mij misschien kunnen vertellen wie die pro is dan?
                          Hij heeft je vast en zeker ook wel uitgelegt waarom je dient op- en af te bouwen, kun je me dat misschien ook vertellen?

Zeker. De naam van betreffende persoon kan ik je helaas niet noemen, want dat is niet van belang. Wel kan ik je vertellen dat hij in de jaren 80 erg bekend was en vele nationale en int. titels heeft gewonnen. Hij woont nu in Rotterdam maar komt oorspronkelijk uit Arnhem.

Zijn mening over het gebruik van AAS is dat je altijd moet op en afbouwen (orals) omdat je zo je organen laat wennen aan het gebruik van anabolen en daardoor minder schade krijgt waardoor je vaker en eerder weer een licht kuurtje kunt nemen waardoor je uiteindelijk meer netto gains overhoudt dan zo snel mogelijk willen gainen met alle risico's van dien.
                          Hoe langer je gezond bent hoe langer je deze sport/hobby kunt volhouden zonder dat je op je 50e verjaardag geen biertje of wijntje meer kunt drinken omdat je nieren of lever naar de kloten zijn.

Zijn mening is ook dat ze tegenwoordig allemaal veel eerder en groter zijn dan vroeger omdat ze simpelweg meer rotzooi innemen dan vroeger. Voorbeeld; hij nam op zijn top maximaal nooit meer dan 1gr Test E per week gedurende 8 weken....Natuurlijk stackte hij maar alles met gematigde doseringen in vergelijking met nu.
                          Ook op internet wordt het meeste gelogen en in het algemeen slecht advies gegeven door personen die niks hebben gepresteerd in bodybuilding en dat is een zeer kwalijke en schadelijke ontwikkeling.(Zijn zijn woorden)

Comment

Ook op internet wordt het meeste gelogen en in het algemeen slecht advies gegeven door personen die niks hebben gepresteerd in bodybuilding en dat is een zeer kwalijke en schadelijke ontwikkeling.(Zijn zijn woorden)
                            What the hell doe je dan in vredesnaam hier man?
                            Ga hem dan om advies vragen.

Comment

Hij was bekend in het stenen tijdperk. Kan beter ook nog mijn vreet vangen in de bos met een speer.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

What the hell doe je dan in vredesnaam hier man?
                                Ga hem dan om advies vragen.
                                Wat ben je aggressief Snuff Hij zegt toch dat het niet zijn woorden zijn?

True de TS is wat....eeehm tegenstrijdig in zijn houding mbt dit topic, maar daar zijn fora voor toch om te discussieren? En zeg nou zelf op bijv DBB wordt genoeg onzin geluld

Anavar op/af bouwen vind ik iig nergens voor nodig. Overigens moet je je wel beseffen dat mensen van de oude garde ook vaak vastgeroeste meningen hebben die werkelijk waar totaal geen basis hebben en vaak gewoon wat doorvertelde lulverhalen zijn van andere bb-ers. Dit gold zowel voor voeding als voor training.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X